2011. július 31., vasárnap

Itt vagyok,ragyogok! :D

Egy kisebb szünet után ismét jelentkezem. Nem a blogomat akartam elhanyagolni,hanem egyrészt az új dizájnon dolgoztam,másrészt pedig sem kedvem,sem energiám nem volt írni. Most pedig készüljetek fel,mert van miről beszámolnom!J

Sajnos az utóbbi időben a nehéz helyzetünk,nem lett könnyebb…. Szerdáig még mindenképp izgulnom kell.Az utóbbi másfél hétben eléggé megviselt az állandó stressz és idegeskedés,le is adtam valamennyit,ezt le tudtam mérni a nadrágjaimon és szoknyáimon.Kiderült az is,hogy a számítógépes sulinak búcsút mondhatok,ezzel egy újabb strigulát húzva a „sikertelenségeim” nevezetű rublikába. A múltkor azt mondta nekem valaki,hogy még így is örülhetek,még ha most se suli,se munka,hogy legalább elértem valamit. Mit? Egy érettségit,egy szóbeli nyelvvizsgát meg azt,hogy kirúgtak az egyetemről 2 év után most meg egy tanfolyamot se tudok befejezni…szép eredménylista,tényleg büszke lehetek rá.:s  Az az igazság,hogy irtó nagy hülye voltam és még most is ég a fejem,ha a kezembe kerül az indexem,nem is nagyon szoktam nézegetni. De most már kesereghetek ezen,úgysem változik semmi…és hogy ez miért fontos? Ha most még egyetemista lennék,nem kerülünk ide-van aki szívesen emlékeztet erre minden áldott nap-. Eleinte még protestáltam ez ellen,de már belefáradtam.Rájöttem,igaza is van annak,aki ezt állítja,mert én nem tanultam többet és nem lehet kifogás az otthoni helyzetem,mert más rosszabb körülmények közt is maximumot tud nyújtani.De ez a vonat már elment….Készülök,hogy nekiugorjak még egyszer,mert ez minden vágyam,mégis azt súgja belül valami,hogy ismét bukta lesz a vége…De ezt inkább hagyjuk,túl sok benne a feltételes mód.
A rossz hangulatomra alapból rátesz egy lapáttal ez a borongós idő. Ma mikor templomba mentem délelőtt egy vastagabb kardigánt kellett felvennem,mert fáztam.Ma János evangéliuma 10.részének első 10 verse volt a textus,ami a jó pásztorról szól.
Az elmúlt napokban 2 könyvet is kiolvastam.Az egyik Nora Roberts Mézespuszedli c. regénye. Nagyon tetszett,pláne azért,mert a 2 főszereplő viszonya hasonló ahhoz,mint amilyet én írok a lányokkal közös történetünkben. Több ötletet is adott a könyv a folytatáshoz. A másik mű pedig Catherine Anderson Hetedik mennyország c. könyve. Mikor először elkezdtem olvasni olyan másfél-két évvel ezelőtt a 30. oldal után félredobtam és el is felejtkeztem róla.A múltkor pakolás közben került a kezembe ismét és úgy döntöttem,hogy elolvasom. 3 nap alatt kivégeztem a 400 oldalas könyvet,annyira tetszett.Az első 30 oldala eléggé unalmas szerintem,de utána felpörögnek az események és az olvasó csak kapkodja a fejét.Egyébként a címétől eltérően nem egy nagyon szirupos regény. Most pedig komolyabb könyvet vettem a kezembe:Gabrielle Praschl-Bichler A Hofburg Fehér Asszonya c. könyvét. A Habsburg udvarban tapasztalt természetfölötti jelenségekről szól. Tudniillik én imádom a történelmet és a Habsburgok a kedvenceim,ezért minden könyvet,cikket elolvasok róluk,amihez hozzájutok. A legnagyobb kedvencem pedig Sissi,azaz Erzsébet királyné. Ahhoz,hogy ekkora tisztelője legyek először az kellett,hogy a nagynéném nekem adja VHS kazettán a Sissi-trilógiát még mikor kicsi voltam. Persze ez eléggé távol áll a valóságtól,de alig kétjegyű életkorral az ember nem nagyon érdekli ez a tény. Időközben sikerült összerakni a képet arról,hogy milyen is lehetett valójában Sissi,de a véleményem nem változott róla. Mára összegyűjtöttem vagy 2 tucat könyvet,ami róla szól és még vagy 2-3 mappányi cikket. Gödöllőn már 2x jártam a következő tervem pedig az,hogy Bécsbe szeretnék elmenni,a Schönbrunnt, a Hofburgot  és a Laxenburgot látni szeretném legalább egyszerJ (és persze ha már ott járok,vinnék egy szál virágot a legnagyobb magyar operettszerző,Kálmán Imre sírjára…)

A legendás film:)

Na de váltsunk témát! Hétvégén volt az év egyik legvártabb eseménye,a Forma1 Magyar nagydíj. Úgy alakítottam a programjaim,hogy mindenféleképp meg tudjam nézni az időmérő edzést és a futamot. A program szerdán kezdődött a Nazionale Piloti-Hungarian All Stars jótékonysági futballmeccsel. A Forma1-es versenyzők közül Petrov és Perez játszottak,előbbi kifejezetten jól bánt a bogyóval.A stadionba pedig kilátogatott Liuzzi és Massa is. A versenyzők csapata 8:4-re múlta fölül az All Star csapatot.Nagyon jó hangulatú mérkőzés volt,a 2 kommentátor is viccesre vette a figurát,nagyon jókat nevettünk a tesómmal a közvetítést nézve.Megfogadtuk,hogy ha jövőre is lesz ilyen,akkor elmegyünk.:)
Pénteken volt a 2 szabadedzés,bánatomra Hamilton nyerte mind a kettőt. Webber falhoz csapta a Red Bullt. A GP3 edzésén meg volt egy brutális baleset,az egyik versenyző fejjel lefelé ért talajt,miután pördült néhányat a kocsival,de szerencsére semmi baja sem lett. Aznap ünnepelte Alonso a 30. születésnapját.
Tegnap az időmérő edzésen a pole pozíciót Vettel szerezte meg mögötte pedig a 2 Meki végzett.Buttonék overallján kalocsai minta volt díszítésként ,ami eléggé viccesen mutatott rajta,de azért szívdobogtató volt magyar motívumot látni a szerelésükön,akármennyire is utálom a meskiseket.:) Felipének nagyon örültem,mert a negyedik rajtkockát szerezte meg megelőzve ezzel Alonsot és Webbert. Voltak meglepetések azért: Ha Hamilton nem szúrta volna el az utolsó kanyart,akkor övé lett volna a pole.Nem mintha örültem volna neki,de azért már az is unalmas,hogy időmérőn eddig verhetetlen a Red Bull.A másik pedig az,hogy Alonso miután megnyerte a Q1-et meg a Q2-t a Q3-ban nem tudott olyan jó köridőket menni.Valami probléma léphetett fel nála,vagy nem tudom...
Ma pedig igencsak izgalmas futamot sikerült tető alá hozniuk. Button nyert,a második Vettel lett,a harmadik pedig Alonso. Esett az eső a rajt előtt is,meg a 70 körös verseny 50. körében is. Ha nem csúsznak meg a Ferrarik az első kanyarban,ki tudja,hogy hogy alakult volna.Kár,hogy megpördült Massa néhány körrel később,akkor 2 helyet is vesztett,meg azért is,hogy beragadt Kobayashi mögé. Bár így is behozta a hatodik helyre a vasat... Fer dobogós helyezésének viszont nagyon örülök.:) A negyedik helyen meg Hamilton futott be,de szerintem Webber jobban megérdemelte volna.... A következő futam augusztus végén lesz,a Belga nagydíj...
A szülinapos:)


Felipe:)

Végre meg tudtam nézni a Real Madridot is.Az utóbbi 2 felkészülési meccsüket végignéztem. Szerdán a Hetha ellen játszottak Berlinben.Az első félidő nagyon nagy irammal kezdődött és a hazaiak szerezték meg a vezetést,aztán Ronaldo egy csodás szabadrúgásgóllal egyenlített és Benzema lőtt egy duplát.A második félidőre viszont nagyon kiengedtek és eléggé leült a meccs. A másik meccset a Leicester ellen játszották.Ramosnak jár a pacsi,mert nagyon jól játszott és mivel Iker nem kezdett,ezért a csk karszalagot is ő viselte. Coentrao nagyon hajtott és meg kell dicsérni Callejónt és Benzt is. A  2 góljukra csak egy válasz érkezett a túl oldalról,mondjuk az se volt csúnya gól... 1:2 lett a vége.Nagyon jó meccs volt,szinte végig a Madrid dominált.Amiért még fontos a meccs:Higu kapott fél órát és ez idő alatt elpuskázott 2 helyzetet,viszont úgy vette át Xabi 30 méteres álompasszát,hogy élmény volt nézni.A következő meccs szerdán lesz,este 3/4 8-kor  és valamelyik kínai csapat ellen játszanak,de ha megfeszülök,akkor se tudom megjegyezni a nevüket,mert nagyon bonyolultul hangzik.:D Ígérem arról a meccsről többet fogok írni:) Most csak nem akartam regény hosszúságú poszttal előrukkolni.:)Mára ennyi voltam,a következő frissítést majd holnapután hozom.






Útban Kína felé:)



Végül pedig jöjjön egy fotó Gonza olaszországi vakációjáról:D

2 megjegyzés:

  1. Szijjaaa Dettiiiim :D
    először is, elég már abból h én nekem ez nem jó az nem jó, eskü seggbe rúglak :P :D
    kettő, köszönöm külön is h megemlítetted Fernandomat <3 :) és h még képet is mellékeltél :) :) imádatom :) és itt is mondom (ugyan itt utólag) Feliz Cumpleanos Fernando Alonso Diaz! <3 három: Real Madrid <3 <3
    négy: az alvós képet már láttam :D mindig elvigyorodom rajta :D <3

    Klausz voltam :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Egy:Igen?Akkor még provokállak kicsit:P :D
    Kettő:ferraris:)<3
    három:<3
    négy:<3Imádom...:)Komolyan arról a képről már csak Mou hiányzik középről kezében egy mesekönyvvel.:):P

    Tudom.

    VálaszTörlés