2011. július 6., szerda

Csak az a foci.... :)

Egész ma reggelig úgy állt a helyzet,hogy Sárival elmegyünk egy termékbemutatóra,de ahogy az mindig lenni szokott közbe jött valami,úgyhogy nem mentünk el mégsem. Kihasználtam,hogy korán felkeltünk,szépen áthúztuk Csabival az ágyneműket a szobánkban.Utána feltettem neki a gépre a Moto GP demoját,egész jól eljátszott vele.Én irtó béna vagyok ehhez,de neki már most elég jól megy.Úgy vettem észre,hogy van érzéke a számítógépes játékokhoz.Még tegnap a tesóm egyik barátja kérdezte,hogy nem megyünk-e ki játszani a sportpályára.Meglepődtünk,mert nem tudtuk,hogy a "C" pályán a meccsnapokat kivéve minden nap 8-tól 21 óráig lehet focizni. Tegnap Apu elkísérte őt is meg a barátját,ma meg én mentem el Csabival. Anno játszottam még mikor gimibe jártam,de  már vagy 3-4 éve letudtam az utolsó meccsemet-a már korábban említett sérülésem miatt- és csak hébe-hóba húztam fel a stoplist. Nagyon jó érzés volt ismét a kapuba állni és védeni,meg a füvön terelgetni a labdát,kapura lőni...Viszont nagyon el is fáradtam. Még a hajamban is izomláz van.:D A sportpályát is jó volt újra látni... Régen jártam oda kosarazni,meg voltam 1-2 NB III-as bajnokin is. Kicsi koromban nézni nem szerettem a focit,de ha egy focilabda került a közelembe,akkor én voltam a világ legboldogabb gyereke.Ha meg megláttam egy focipályát,akkor meg pláne alig lehetett visszafogni. Mindemellett persze olyan voltam,mint egy átlagos kislány:játszottam Barbie babákkal is meg volt sírós babám is és rengeteg plüss állatom. Sokáig egy igazi kosárlabda volt minden vágyam meg egy igazi focilabda. Kosárlabdát előbb kaptam,de az általános iskolai tesiórákon kiábrándultam a sportból.Ám ezzel egy időben az unokatestvéremék kissé szét rugdalt focilabdájukat nekem adták.Apu munkahelyén pedig volt egy hatalmas udvar (tudniillik apukám a temetkezési irodánál dolgozott...tudom kicsit bizarr) és miután hétköznapokon 16 óra után bezárt az iroda,átmentem hozzá (pár háznyira tőlünk) és hátul fociztunk. Szóval a futballt játszani szerettem,csak nézni nem.:) 7 évvel ezelőtt változott meg a véleményem,de erről majd később mesélek.:)

Délután világot látott a La Liga 2011/12-es idényének sorsolása. A Real Madrid az idény első meccsén augusztus 21.-én a Bilbaot látja vendégül. Kaphattunk volna könnyebb csapatot is kezdésnek,de ez sem olyan tragédia.Az gázabb helyzet lenne,ha Bilbaoba kéne utaznia a csapatnak. Az idény első El Clásicoja december 11.-én lenne papíron,de a katalán barátaink akkor épp a klub világbajnokságon lesznek érdekeltek,úgyhogy még nem tudják,hogy mikor játsszák le. Egyébként most az őszi Klasszikus lesz a Bernabéuban. Az idényt pedig a Mallorca ellen fogjuk zárni. Továbbá kiderült,hogy augusztus 14.-én lesz a Szuperkupa meccs első felvonása a Bernabéuban,22 órai kezdettel.A visszavágót katalán barátaink augusztus 17.-én rendezik 23 órakor. Most megmondaná valaki,hogy hogyan jött ki nekik ez a kezdési időpont? Milyen idióta ötlet volt ez? :S Remélem,hogy a Bernabéu vitrinjébe kerül majd a Szuperkupa és majd a Nou Campban vehetjük át több ezer katalán lelkes fújólása közepette...:P 

A La Liga 2011/12-es idényének sorsolása a Real Madrid szempontjából

Éjjel 3/4 3-kor lesz Santa Fében a Copa America második körének első meccse,az Argentína-Kolumbia találkozó. Várható kezdőként mindenhol az a 11 szerepel,ami a szövetség honlapján. Kíváncsi leszek Falcaora a kolumbiai csapatból és arra,hogy miként muzsikál az argentin támadó trió... Nagyon félek,de izgatottan várom a meccset.Szerintem ma nem fogok aludni előtte,mert akkor képtelen leszek felkelni a meccs kezdetére. Holnap úgysem megyek sehová,majd kialszom magam akkor. remélem,hogy az Agüero-Dí Maria-Higuaín trió lehetőséget fog kapni. Semmi újabb hírt nem olvastam az Albicelestéről....

Higuaín és Dí Maria:)

Egy érdekes szavazás...melyik 2 játékost látná a nép szívesen Messi társaiként...Batista vethetne rá egy pillantást....

Vamos,Vamos Argentina!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése