2011. augusztus 2., kedd

Keddi elmélkedéseim:)

A múlt éjszakám igencsak hosszúra nyúlt.A tesóm ivott valami energiaitalt még aznap délután és nem tudott aludni miatta.Egész kora reggelig fenn volt,mivel pedig közös a szobánk én se nagyon aludtam.Délben ébredtem fel,de úgy érzem magam,mint egy felmosórongy. Hogy kicsit felébredjek,kitaláltuk Csabival,hogy elmegyünk focizni a sportpályára. Igen ám,de mindegyik pályán edzés volt. Ha már elmentünk odáig,akkor már felültünk kicsit a lelátóra és néztük,ahogy az egyik utánpótláscsapat edz a nagypályán. Kicsivel később pedig a legkisebbek is elkezdték az edzést,a nagypályáról leválasztott részen. A labda alig nagyobb náluk,de már focizni tanulnak.:) Nagyon aranyosak.:) Ahányszor látom őket,mindig eszembe jut az egyiki madridi emlékem: A meccs napján,délután 3-kor a városnézés után indultam vissza a szállodába,hogy pihenjek egy kicsit a meccs előtt.A Bernabéunál kellett leszállnom a metróról és mikor feljöttem a megállóból,kicsit sétáltam a Bernabéu előtt.Van ott egy parkoló meg egy nagyon nagy szabad tér.Ahogy nagyban bambultam,azt vettem észre,hogy a lábamhoz gurul egy minilabda. Ahogy oldalra néztem láttam,hogy egy cukorfalat kis kölyök meg az apja ott játszott.Visszagurítottam a kissrácnak a labdát,ő meg csak nézett rám nagy szemekkel.Épp hogy megtanult járni,de már focizott….mindezt tetőtől-talpig Real Madrid felszerelésben tette…J
Egy jó ¾ óra után viszont eléggé beborult,úgyhogy hazajöttünk a sportpályáról.Szerencsére nem lett belőle eső. A szomszéd utca elég csendes,nem sok autó jár arra,úgyhogy inkább odamentünk ki egy kicsit rugdosni a labdát,de alig kezdtünk neki,máris kijött egy kedves szomszéd és elküldött minket.Bejöttünk,előkerestem a tollaslabdát meg az ütőket hozzá és visszamentünk ugyanabba az utcába,de nem az elé a ház elé.Kicsit kijöttem már a gyakorlatból,újra bele kellet rázódnom a tollasozásba. Annak idején a gimnáziumban sokat játszottam. Én könnyített tornára jártam és ha a többiek olyan gyakorlatokat csináltak,amit nekem nem volt szabad,vagy kilógtunk páran,mikor kosaraztak és nem jött volna ki két csapat,akkor átengedtek minket a „tatamira” és ott tollasozhattunk.Tudniillik a Lónyayban a földszinti tornaterem ketté van választva,az egyik felében lehet röplabdázni/kosarazni/focizni, a másik fele pedig tatamival van lefedve. Nagyon szerettem oda járni és még manapság is be szoktam nézni,ha Pesten járok.Ugyanis az egyetemre mindig bemegyek,a gimi meg csak 1 saroknyira van onnan.Jó volt Lónyaysnak lenni.:) Egyszer majd talán írok erről is.:)

Azért nem mindig csak tollasoztam:P

Váltsunk témát! Vasárnap eléggé összecsaptam a bejegyzés végét és kicsit elhanyagoltam a Madridot meg a foci témát. Nos most ezt szeretném kicsit pótolni.:) A Copa végéről még egy betűt sem írtam. A bronzérmet Peru szerezte meg,miután legyőzte Venezuelát La Platában. A döntőt meg Uruguay nyerte,3:1-re lemosva a gyepről Paraguayt. A döntő napján mást néztem a tv-ben,de miután vége lett,azért csak odakapcsoltam a Sport TV-re…nos hiba volt.Mikor megláttam a zsúfolásig telt Monumentalt és azt,hogy Uruguay vezet-még saját magam is meglepve-majdnem elkezdtem bőgni. Gyorsan át is kapcsoltam máshová. Azóta nem is nagyon foglalkoztam a témával,csak tegnap.A Sport TV-n volt a Copáról egy összefoglaló,azt megnéztem.Nem mondom,még mindig elég rossz volt látni Tevez kihagyott tizenegyesét…Ennek a műsornak a végén volt egy nagyon jó pár perces kisfilm az idei kontinenstornáról,a Copa egyik hivatalos dalával aláfestve (Diego Torres-Creo en America). Nagyon tetszett,ugye én nem láttam minden meccset és egy csomó szép mozdulat belekerült és néhány nagy gól,amiről emiatt lemaradtam.A vége volt a legjobb,amikor a helyszíneket mutatták. Salta eddig is kedvencem volt,La Plata stadionja pedig csodálatosan néz ki-csak a gyepszőnyege hagy némi kívánnivalót maga után-.Az új kedvencem az Cordoba (Argentínában is van egy Cordoba,nem csak Spanyolországban),nagyon szép város.Buenos Aires meg örök favoritom(Madrid utáni kedvenc városom) Obeliscostól,Plaza Mayostól és Avenida del Julio 9-stől.A Monumental (Vespucci Liberti) pedig tök szép stadion.De hát mi mást mondhatna az,aki kedveli a Rivert és odáig van az argentin válogatottért?:) Egyébként kirúgták Batistát.Az utódja Alejandro Sabella lett,aki eddig az Estudiantest irányította és nyert velük argentin bajnoki címet és Libertadores kupát is. Azt írták,hogy majd a szeptemberi ázsiai turnén mutatkozik be,amit nem igazán értek mert volt szó egy augusztus 10.-i románok elleni meccsről,de majd kiderül,hogy akkor most mi is van…

Az egyik hivatalos dal,a Fiesta Americana:)


Ez pedig a Creo en America:)



A madridista srácok megérkeztek Kínába.Holnap délután játszanak egy kínai csapat ellen,aminek a nevét még mindig nem sikerült megjegyeznem.:D Ahogy olvasgatom a klub hivatalos oldalát,láttam,hogy egymást követik a programok.Szegény srácok az esténként készült képeken már nem túl lelkesek,de hát el kell érni,hogy minél több mezt tudjanak eladni… Elég meleg is lehet,most Kínában vagy túl kemények az edzések,mert eléggé szakad róluk a víz,ahogy néztem videókon. Di María is csatlakozott a kerethez,úgyhogy most már mindenki ott van,aki számít. Sahin pedig nem edzett a csapattal,lehet,hogy már megint megsérült,pedig Mou főszerepet szánt neki Kínában… Egyébként tegnap néztem egy hosszabb riportot Pedro Leónnal.Szimpatikus játékos és nem is tartom rossz focistának.Sajnálom szegényt,mert nagyon úgy néz ki,hogy visszaküldik a Getaféhoz,nem értem,hogy Mou miért nem számol vele….rossz látni a 21-es mezt Callejonon…
Holnapután frissítek ismét,akkor majd már írok a meccsről.:)

Néhány kép.Hangulatjelentés KÍnából:)



Egy aranyos kulcstartó:)

Végül pedig jöjjön Gonza:)Ott van Di Maria is:)


2 megjegyzés: