2011. július 12., kedd

Costa Rica tangóleckéje :P

Az alvást illetően azt hiszem ma megdöntöttem saját rekordomat.:D Nem merem leírni,hogy hány óra volt,amikor kidobott az ágy,de mentségemül hoznám fel,hogy hajnali(?) 5-ig egy percet sem aludtam.Lám-lám ide vezet,ha az ember lánya élőben szereti nézni a Copa meccseket.:P Teljesen átváltottam bagolyba...de azért igyekszek a normális ritmusban tengetni a mindennapjaimat. Amikor nincs olyan meccs,amit feltétlen nézni akarok,akkor mindig alszok éjjel és emberi időben kiugrasztom magam az ágyból. Hajnalban olyan jó volt kimenni kicsit az udvarra.Esküszöm,akkor sokkal jobb az idő,mint délután. Egyébként utálok korán kelni,ami azért vicces,mert gimibe is Pestre jártam,egyetemre is és nem voltam koleszos. Télen nem volt túl szívderítő,mikor a fogcsikorgató mínuszokban az amúgy 20 percet késő vonatra vár az ember negyed 7-kor,meg nyáron 35 fokban megsülni,mire a Nyugatiból Monorra ért a vonat,de azért hiányzik. Ha az időjárás is megengedte,akkor a lyukas óráimban annyit csavarogtam Pesten...lekopogom:elég jól kiismerem már magam arrafelé. legalábbis a pesti oldalon,mert a budain még nem sokat jártam,de ami késik az nem múlik.:) Mindig kinéztem itthon,hogy hová akarok elmenni,meglestem térképen és eddig még mindig ott sikerült kilyukadnom,ahová menni szerettem volna. Hála Istennek ez a képességem nem csak itthon működik...Madridban is remek hasznát vettem. Konkrétul nem is sokat nézegettem a térképemet,mert már jó előre tájékozódtam és a fejemben volt szinte az összes útvonal és,hogy hova mivel jutok el. Egyébként érdekes volt,hogy nem tévedtem el,mert minden kisebb utcába benéztem,meg ilyenek.Mondjuk ott úgy éreztem magam,mint kisgyerek a játék vagy cukorka üzletben:egyszerre mindent meg akarsz nézni,kipróbálni. Az a pár nap sajna kevés volt ahhoz,hogy ténylegesen felfedezzem a várost,arra viszont elég volt,hogy teljesen elvarázsoljon.Meg persze arra is,hogy egy régóta dédelgetett álmom valóra váljon...hogy nyert a Madridom....és persze életem eddigi egyik legboldogabb néhány másodpercét is átélhessem meccs után a nagy madridi éjszakában. :) *pirul* Majd egyszer elmesélem,hogy mi történt.(Klausz,Babita ne lőjétek le a poént kommentben.Köszi! :) )

Ha már Madrid....a Real Madrid csapata épségben megérkezett Los Angelesbe,ma már Mourinho jól meg fogja őket hajtani,edzésük lesz.:)Utánalestem annak is,hogy ütközni fog-e a Real felkészülési meccse és a Copa negyeddöntő.....sajnos igen...vasárnap fog játszani Argentína valamikor éjfél után és ugyanaznap hajnali 4-kor lesz a Madrid meccse. Több,mint valószínű,hogy az utóbbiról le fogok mondani,mert azért ez már túl sok lenne a jóból,a Copa negyeddöntője fontosabb számomra,mint egy felkészülési meccs...
Tegnap volt az Argentína-Costa Rica meccs....nyert az Albiceleste 3:0-ra!!!!!!Továbbjutottak a csoportból és végre megmutatták,hogy tudnak ők focizni. Ez a kezdő sokkal jobban muzsikált,mint az,amelyik az eddigi két meccsen szerepelt. Az első félidőben csúsztak-másztak,látszott rajtuk,hogy nagyon meg akarják mutatni Costa Ricának,hogy ki az úr Cordobában. Azt azért hozzá teszem,hogy Costa Rica nem egy súlycsoport Argentínával,de arra nagyon jó volt a meccs,hogy átszakítsák a gátakat és nagyobb önbizalmat szerezzenek. Az első félidő végén,pont a legjobbkor jött Kun első gólja,aztán szerzett még egyet és végül Dí Maria is betalált,így lett 3:0. Kun nagyon formába lendült,duplázott és jelenleg 3 gólos a góllövőlistán. Gago is megérdemel egy vállveregetést,mert az első gól előtt gyönyörűen tűzte kapura a labdát...kapásból..Dí Maria is nagyot játszott. Messi is meglepetést szerzett....értékelhető teljesítménnyel rukkolt elő.Nagyon jó passzokat  adott,viszont hagy kössek bele:az a műesés nem kellett volna,bár barcásként gondolom a zsigereiben van a színészkedés....és most se énekelte a himnuszt,Banegával és Lavezzzivel karöltve. Egyébként Lavezzi,ahogy beállt majdnem gólt szerzett,viszont ismét bizonyságát adta annak,hogy annyi esze van,mint egy marék molylepkének: 5 perc alatt összereklamált magának egy sárgát,mivel pedig volt egy már neki korábbról,kipontozta magát a negyeddöntőre. Bár lehet,hogy jobb is így...A bíróról is ejtek néhány szót: amit lefúj az egyik oldalon,azt a másikon is le kéne.Az meg,hogy se ő,se a partjelzője nem vett észre egy olyan esetet,ami tisztán tizenegyes volt,azt nem kommentálnám...Higuaín vezette kapura a labdát és a costa ricai védő,utolsó emberként a vállánál fogva ráncigálta meg az argentint,aki ez miatt nem érte el a labdát,mindez pedig a 16-oson belül történt. Higuaínt pedig nem hiába hagytam a végére...még most is kegyetlenül pipa vagyok rá. Tudom,szokott olyan napja lenni,mikor még a gólvonalról is fölé rúgja,de miért pont most kellett ezzel megörvendeztetnie?:S Jobbnál-jobb passzokat kapott és jobbnál-jobb helyzetekbe sikerült kerülnie,de mindent fölé/mellé/kapusba lőtt. Elég nagy nulla volt hajnalban.Szégyellje magát össze-vissza! remélem,hogy most leül,megnézi videón a tegnapi produkcióját elszörnyed és nagyon összekapja magát.Nem hiszem el,hogy csak ennyire képes. Amúgy meg nagyon rosszul esett a szórványos füttyszót hallgatni,mikor lecserélték,pedig jogos volt.Egyébként eszembe jutott a VB...Nigéria ellen ugyanezt csinálta az első meccsen,aztán Dél-Korea ellen meg rúgott egy mesterhármast. bár a legtöbb helyen azt olvastam,hogy megvédték...igaz,hogy nem rúgott gólt,de a védelem megbontásában azért besegített,meg hajtott a szentem,mert azzal senki nem vádolhatja,hogy nem próbálkozott...és ha jobban belegondolok,akkor ez igaz. Látjátok,akármennyire mérges vagyok is rá a kihagyott helyzetei miatt,akkor is mindig odaszúrok 1-1 mondatot,amiben megvédem. Hajnalban legszívesebben kinyírtam volna,de mégis azon mérgelődtem,hogy miért mondja Faragó Richárd,a kommentátor,hogy egy dupla nulla volt és miért húzza le annyira....Mondjuk én mindig úgy vagyok,hogy ha más mondja,akkor oroszlánként megyek vitázni és megvédem,én viszont jól lehúzom,ha megérdemli. :D "Magamat kigúnyolom,ha kell,de hogy más mondja azt nem tűröm el." Csak ez esetben nem saját magamról van szó...:D ;)
Albiceleste:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése