2011. július 8., péntek

Szita,szita péntek... :)

Eddig az volt a baj,hogy túl hűvös volt az idő,most meg túl meleg van. De inkább ilyen legyen.:) Annyira szívesen lemennék a Balatonra...egész nap ki se másznék a vízből. Lehet,hogy majd Csabi én meg Apu elmegyünk majd.Reggel elmegyünk,este hazajövünk,a tesóm kivonatozhatja magát és mindenki jól jár. Holnap lesz a tesóm 14. születésnapja,szóval már ma erre készültünk. Csináltunk kókuszgolyót is,meg gyümölcstortát,holnap nagyon finom ebéd is lesz,meg fagyi dögivel. Bár ma még nagyon kell vigyáznunk,hogy Csabi ki ne nyissa a hűtőt,nehogy idő előtt lebukjunk.
Vettünk délután festéket,hogy majd a temetőben a sírfeliratot át tudjuk festeni,mert már nagyon lekopott,szinte nem is látszik. Viszont kell majd hozzá hígító,mert így nehezen kenhető. A bibliai idézetet,ami kisebb betűkkel van rajta,azt át se tudnánk így festeni.Majd ha egyik nap kicsit hűvösebb lesz kimegyünk és megcsináljuk.
Tegnap este meg elment a net.Amióta másik internetcsomagra fizetünk elő,már elment párszor,egész addig meg nem volt vele gond.Nem tudom,hogy mi lehet mostanság ennek az oka...Mivel nem volt net,ezért feltettem a gépre a FIFA 07 demóját és játszottunk vele néhány meccset.Már elszoktam ettől a játéktól,de már kezdek belejönni,mondjuk Csabi ebben is ugyanúgy elkalapál,mint minden másban.:)


Hétfőn végre elkezdődik az előszezon a Real Madrid számára.Jövő hét vasárnap hajnali 4-kor lesz a Los Angeles Galaxy elleni meccsük,az első felkészülési találkozó. Nem tudom,hogy meg fogom-e nézni,mert nem tudom,hogy a Copával mennyire tudom majd összeegyeztetni. Azért már hiányoznak...:) Kíváncsi vagyok,hogy a Copán szereplő játékosok,mikor fognak csatlakozni a kerethez.Szerintem majd augusztusban,a Távol-Keleti túrán. Most így belegondoltam...7 éve vagyok Real Madrid drukker és ezt úgy kell elképzelni,hogy azóta szinte minden meccset néztem,mert hétről-hétre leülök a tv vagy a gép elé,ha játszik a kedvenc csapatom.De majd az igazi mégis az lesz,mikor a szuperkupa meccsekkel elkezdődik a La Liga 2011/12-es idénye.
Friss hírek vannak az Albiceleste háza tájáról.Batista hajlik rá,hogy több helyen is változtatásokat eszközöljön a kezdő 11-ben. Cambiasso,Lavezzi és Tevez padra kerül helyettük pedig Dí Maria,Agüero és Higuaín kaphat lehetőséget,de előfordulhat,hogy Pastorénak is keresnek helyet.A barcás felállást is kukába dobják.:) Remélem,hogy így lesz és jobb lesz a válogatott játéka. Costa Rica ellen csak a győzelem az elfogadható eredmény...
Ahogy böngésztem a sportoldalakat,láttam,hogy sokan nekitámadtak Messinek,mert nem énekelte a himnuszt.Hát igen,ez Dél-Amerika,ott még komolyan veszik ezeket a dolgokat. Már-már odáig mennek néhányan,hogy nem is tekintik Messit argentinnak,mivel élete nagy részét Katalóniában töltötte,nem Argentínában.Erre meg rátesz az is egy lapáttal,hogy ennyire gyatra teljesítményt nyújt a válogatottban.Azt beszélik,hogy állítólag nem is tudja a himnusz szövegét...ha jól emlékszem én nem láttam még egyszer se,hogy énekelné... Azt is olvastam,hogy Burdisso is vitatkozott vele és leidiótázta.... 
Ha már felhoztam a himnusz témát.Nem tudom,hogy ki mennyire tájékozott argentin himnusz témában. Meccsek előtt többnyire a rövid változatot szokták játszani,kivéve azt,amikor a válogatott otthon játszik,mert akkor általában a hosszú változatot hallhatjuk.Tudniillik a közép- és dél-amerikai országok himnuszai kivétel nélkül nagyon hosszúak.A rövid az kvázi a himnusz zenei bevezetője,tehát az a rész,ami az ének előtt van (ez is kitesz 1-1,5 percet úgy magában ),a hosszú pedig a teljes változat,amihez az énekelt rész is hozzá tartozik. Ezért van az,hogy néha nem éneklik a himnuszt.Hogy érthetőbb legyen a dolog,videóval próbálom szemléltetni.
A rövidebb változat

Ez pedig a teljes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése