2011. július 5., kedd

Tango y Fútbol :)

Ma nem sok minden történt velem. Már ki is olvastam az e havi FFT-t,várhatom,hogy augusztus 5.-én megjelenjen a következő. Illetve a Tangóénekes c. könyvvel is végeztem. Most majd a könyvtárból kihozott könyvek valamelyikébe kezdek bele,valószínűleg az egyik Nora Roberts regénybe. Miután az utolsó betűt is elolvastam a Tangóénekesből nem volt kedven újabb könyvbe kezdeni,csak odakészítettem az éjjeli szekrényemre a 2 Nora Roberts művet. Ahogy nézelődtem a neten örömmel olvastam,hogy Marina Palmer Tangó c. könyvéből(angol címe:Kiss&Tango) filmet forgattak,amit ha minden igaz idén fognak bemutatni.Az az egyik kedvenc könyvem. Önéletrajzi regény,zanzásítva pedig arról szól,hogy egy amerikai nő elmegy Buenos Airesbe meglátogatni a rokonait és a látogatás során rabul ejti a tangó.Otthagyja a jól fizető állását azért,hogy kiköltözzön Buenos Airesbe és hivatásos tangótáncossá képezze magát. Amikor először belevágtam,hogy elolvassam,alig bírtam letenni.Bátran merem ajánlani,hogy ha belebotlotok valahol,akkor olvassátok el.Persze az ízlése mindenkinek más...

A könyvnek készítettek egy honlapot,ami nekem nagyon tetszik: http://www.kissandtango.info/

Az előbb olvastam,hogy a Real Madrid leigazolta Coentraot. Sokat láttam a gyereket a Benficában és nem tartom rossz játékosnak,viszont kíváncsi leszek,hogy hová fogják tenni? Nagy lesz a verseny a bal oldalon,az biztos.Hétfőn kezdődik az előszezon,de még azt se tudom,hogy hogyan fogom összeegyeztetni a Copa Americával. Tavaly az előszezontól kezdve az idény utolsó bajnokijáig az összes Real Madrid meccset láttam,beleértve a jótékonysági és barátságos meccseket is.Azt hiszem,hogy idén nem így lesz,mert ha az előszezon meccsei vagy a Copa közt kell választanom,akkor inkább a Copa.

Íme Coentrao:)

A Copa America tegnap folytatódott tovább. A 2 meccsből egyiket sem láttam.Uruguay 1:1-es döntetlent játszott Peruval,úgy,hogy Peru vezetett. Mind a 3 nagy csapat nyögvenyelősen kezdte a Copát.A folytatás remélem,hogy sokkal jobb lesz.A másik meccsen 2:1-es chilei győzelem született Mexikó ellen. Am szünnap van,nem rendeznek meccset.
Ahogy azt a múltkor írtam arról pletykáltak,hogy Agüero kezdő lehet az Albicelestében Kolumbia ellen.Ezzel szemben elolvastam Batista nyilatkozatát és megnéztem a szövetség honlapján a várható kezdőt:nincs a kezdőben Kun. Batista azt mondta,hogy Lavezzivel meg van elégedve és Tevez is sokat fog játszani. A várható kezdő pedig(csak Rojot cserélte ki Zabaletára):Romero - Zabaleta, Burdisso, G.Milito, Zanetti - Banega, Mascherano, Cambiasso - Lavezzi, Messi, Tevez. Könyörgöm miért játszik Lavezzi és Tevez????Nézzen már oda a kispadra! Akkor mi a fenéért vitt magával 7 csatárt,ha csak ez a 2 játszik??? Meg miért akarja ennyire a Barca játékát másolni? Messi tanuljon meg inkább Xavi meg Iniesta nélkül focizni!Különben is,Messi csak az egyik legjobb játékosuk és nem az egész válogatottat jelenti Messi,ez nagy különbség.
Egyre inkább úgy fest a helyzet,hogy attól félek:Gonza nem sok sót fog megenni ezen a Copán...:( Pedig már egyre többen szeretnék a pályán látni. Pedig azért is vártam ennyire a Copát,mert az reméltem,hogy sok lehetőséget fog kapni. Már nagyon hiányzik,pláne mert úgy alakult a tavaszi szezon,ahogy... Múlt év november20.-ig minden rendben ment,elkezdte a gólokat is termelni.Még aznap is betalált a Bilbao ellen,akkor még nem gondoltam,hogy csak 4 hónap eltelte után láthatom újra a pályán...A következő fordulóban volt a Barca elleni meccs a Nou Campban,ahová ő is elutazott a kerettel,de játszani már nem tudott.Porckorongsérvet állapítottak meg nála,1 hónapi mindenféle kezeléssel próbálkozott,hogy a műtét elkerülésével gyógyuljon meg,de csak némi javulást ért el vele,semmi többet,január 12.-én feküdt kés alá Chicagoban.Április 3.-án a Gijón elleni hazai bajnokin kapott 20 percet,ekkor tért vissza.Azóta nem sok meccsen szerepelt:a Bilbao,a Valencia,a Getafe és a BL elődöntő visszavágóján a Barcelona ellen játszott. A Valencia ellen rúgott egy mesterhármast,a Barcelona ellen pedig egy szabályos gólját érvénytelenítették. Attól féltem,hogy nem lesz ott a Copán,ezért borzasztóan örültem,mikor a keretszűkítésnél is bennmaradt.Én még reménykedek benne,hogy azért majd bizonyíthat a kontinenstornán...Ha egyszer formába lendül,retteghetnek a kapusok.Már hiányzik a régi Gonza,aki termelte a gólokat.Olyan ez az egész,mintha csak álmodtam volna,mintha nagyon-nagyon rég történt volna,pedig nem így van. Hát majd meglátjuk,hogy mi lesz....

"El optimismo y la esperanza no se debe perder nunca" ... (Sosem szabad elveszítenünk a hitet és a reményt.)



Végül mutatok egy videót...ez az egyik kedvencem.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése