2011. július 14., csütörtök

Egy kis nosztalgia...

Na végre kialudtam magam.:D Nem tudom,hogy hány nap óta először.De nem nyafogok,mert ennyit igazán megér a Copa.:) Viszont a lefekvés előtt kihagytam volna az idegeskedést a net miatt. Amióta másik internetcsomagra fizetünk elő, néha gondol egyet a magától az internet és szétkapcsol. Van mikor fél óra után megoldódik a probléma,van mikor egész éjjelre elmegy. A UPC-nél már jelentkeztem,azt mondták,hogy dolgoznak a hiba elhárításán. Örülnék neki,ha megoldódna,mert amíg a másik modem volt itt,addig nem volt vele ilyen problémánk egyszer sem. Akkor meg pláne idegbajt kapok,mikor az esti traccsparti kellős közepén adja be a kulcsot....:S Na nem facebookozok és chatelek...fórumozok. Az ország egyik legjobb-ha nem a legjobb- fórumán vagyok a közösség tagja és szeretek odajárni.Hetente többször benézek az off részlegbe és a Kávéházba.Szomory,Aranyszöcske,Iga,Kenny,Sala,Zilaj...mindegyiküket nagyon kedvelem.nem lehet kibírni röhögés nélkül Kennyék hülyeségeit :D Ám a legtöbbet a sport részlegben vagyok megtalálható.Ahogy az egyik barátnőm megjegyezte:a Realos topicok lelke én vagyok.:D Szerintem túloz.:) Bár az egyik topic az enyém és még vagy fél tucatba járok. Emlékszek még az éjszakába nyúló traccspartikra...:D Sajnálom,hogy már csak ritkán járnak a fórumra Szandi,Nóri,Ancsi,Márti,Ingrid és Audrey....Ancsi és Márti a testvérpár,őket ismerem a legrégebb óta,Ancsival levelezek is a mai napig és ha ezt elolvassák,akkor innen is küldök nekik egy nagy cuppanós puszit.:) Aztán jött Ingrid,aki manapság már csak a fociidény közben szokott benézni,általában a BL meccsek napjain.Régebben éjszakába nyúlóan beszélgettünk mindenféléről,mi voltunk a fórum éjszakai baglyai.Remélem,hogy vele is minden rendben van.:) Audrey az Higu topic első kitartó látogatója volt,őt is rég láttam arrafelé,pedig amennyit összeökörködtünk és amennyi pénzt elsms-eztünk:D vele még személyesen is találkoztam.:) De ma sem vagyok társaság nélkül. Babita volt a második,aki kitartó tagja lett az Higuaín topicnak és nagyon örülök,hogy annak idején ő is és Klausz is megtalálták a fórumot.Babitámat mindig sikerül lefárasztanom -tudom,hogy nagy rajongója a Bimbi-meséimnek:P-...Klausz pedig a fórum fő -és legjobb-írónője,akivel ugyanúgy feje tetejére tudjuk állítani a fórumot,pláne akkor ha Babita is ott van.Aztán ott van Rakka a Serges topicból és Petra is néha benéz a valenciásból és Bebe,aki az első számú képbeszállító lett a fórumon:)....perverzek vagyunk,rosszak vagyunk és néha azőrült nők ketrecére hajaznak a topicok,ha belejövünk a hülyéskedésbe,de ez így jó:) Mindegyiküket nagyon szeretem és nagyon jó barátomnak tartom,úgyhogy küldök innen is nekik egy virtuális nagy ölelést.:)

A Copán tegnap a csoportkör utolsó meccsei is lejátszásra kerültek.A B csoport zárta a csoportkört.Paraguay 3:3-as döntetlent játszott Venezuela ellen,utóbbi lett a csoportelső.Brazília pedig megrázta magát és 4:2-re lemosta Ecuadort. Nem titkolom,reménykedtem,hogy meglepetés lesz és maximum csak egy nyavalyás döntetlenre lesznek képesek a brazilok,de a rosszindulatból táplálkozó reménységeim nem szoktak bejönni.Kialakultak a negyeddöntők párosításai,Argentína kapta a legnehezebb ellenfelet:
Kolumbia-Peru
Argentína-Uruguay
Brazília-Paraguay
Chile-Venezuela
Az előzetes hírek szerint Batista a következő kezdő kiküldését tervezi Uruguay ellen:



Romero; Zabaleta, Burdisso, Milito, Zanetti; Fernando Gago, Javier Mascherano; Lionel Messi, Angel Di María; Sergio Agüero y Gonzalo Higuaín.




Nagyon remélem,hogy tovább fognak jutni. Az uruk nagyon magabiztosak és elég erősek,viszont Argentína hazai pályán van.De ezen majd ráérek szombaton egész nap izgulni.:D vannak akik keményen kritizálják Gonzát a múltkori szereplése miatt argentin szurkolói fórumokon is és madridista oldalakon is. Nos,én sem simogatnám meg a buksiját,le is írtam,a meccs másnapján,hogy mit gondolok. Viszont elgondolkoztató,hogy ha Messi lapít 2 meccsen keresztül,akkor mindenki hibás,csak ő nem,most mindenki az egekig magasztalja,mert hozott egy jó meccset,ami egyébként kutya kötelessége lenne.Gonzára rögtön rásütik,hogy falábú és túl van sztárolva. Madridista oldalakon még tovább mennek ennél,mert ilyen meccsek után megpróbálják még jobban lehúzni és ha már ott vannak,Benzemával állítják szembe.Nos ha csak a madridista fórumát nézem,akkor azt kell hogy mondjam,hogy sosem volt a legkedveltebb játékosok egyike,pláne az emlékezetes Lyon ellen kihagyott ziccere óta.Akkor ő lett a bűnbak és sokan azóta csak azt várják,hogy alkalmat adjon rá,hogy kritizálni tudják. (leszögezem:Benzemával semmi bajom sincs,csak a nem normális fanjai mennek az agyamra) Azóta Benzema a  király,aranylabdavárományos stb... Gonza gyengébb meccsei után,rögtön elkezdik savazni szegény gyereket és megírják,hogy a francia mennyivel jobb és aki ezt nem látja merüljön a víz alá,nem ért a focihoz és sajnálatra méltó,hogy értékelni tudja Gonza góljait,mert még vak is... idegesít,hogy amíg én meg más Higu fanok is elismerjük Benzema tudását,viszont az "ellen oldal" nem teszi ezt meg,sőt... Elismerem,hogy tavasszal volt pár jó meccse,de azt mindenki hajlamos elfelejteni,hogy ha Gonza egészséges marad,Benz nem sokat szagol a kezdőbe.Meg nem törlődött ki a memóriámból az,hogy másfél évig szinte semmit sem tudott felmutatni,amire mindig találtak kifogást.borzasztóan irritál ez a kettős mérce.2 év alatt több,mint 50 gól néhány igencsak szép dugóval a bajnokságban az nem mázli....az,hogy tavalyelőtt Messi mögött a második volt a góllövőlistán,és nem kapott olyan meccset,mint Cé idén a Getafe ellen,amikor mindenki csak neki passzolt,hogy meglegyen a Pichichi.A VB-n 4 gól se csak véletlen,miközben meg lehet nézni Messit,Cét,Rooneyt,Torrest...mindet jobbnak tartják nála....Bár a hülyéknek nem érdemes magyarázni.Én nem fogom tudni meggyőzni azt,aki azt mondja fekete,hogy fehér,ugyanúgy a másik sem fog engem az ellenkezőjéről....Ha már Gonza:angol lapok szerint a 'Pool le akarja igazolni....remélem,hogy nem igaz....



4 megjegyzés:

  1. "Klausz pedig a fórum fő -és legjobb-írónője,akivel ugyanúgy feje tetejére tudjuk állítani a fórumot"
    jááááájjjjjj, imádlak, te lüke <3<3<3(L) ^^
    azért nem a legjobb... :) :) szeretek írni, de ennyire jó nem vagyok :) :D
    Klausz voltam :)

    VálaszTörlés
  2. Hát de most nincs igazam???:P
    nekem az vagy,pont.:)
    Asszem nem találtam volna ki...:P

    VálaszTörlés
  3. dedeee :P
    neked, okés.pont :D :D
    heheheeeee

    VálaszTörlés
  4. Na ugye. :)
    Nem vagyok hajlandó vitatkozni.pont.:D

    VálaszTörlés