2011. július 19., kedd

Egy tipikus hétfő

8-kor kidobott az ágy.Néhány ismerősömmel kimentünk a temetőbe,vittünk ki virágot délelőtt. Utána viszont ledőltem kicsit pihenni…nos az a kicsit,az elég sokáig tartott,ugyanis délután 1-ig szundikáltam.Úgy döntöttem,hogy a látogatást a UPC ügyfélszolgálaton áttolom holnapra. Még ezt az egy napot kibírom…. Kicsit rendbe szedtem azt a mappát a gépen,amiben a saját irományaim vannak elmentve.Rá is tettem az egészet pendrivera.Ugyanis akkor megtanultam a leckét,mikor legutoljára szerelőhöz kellett vinni a gépet.Minden letörlődött róla beleértve az Un sueno első 8 fejezetét is…Azóta igyekszek minden fontosat rámenteni a pendriveomra. Gondoltam már arra is,hogy a zenéket is összeszedem és egy mappába gyűjtöm össze,de ehhez túl lusta vagyok. MP3 van a zene mappában is meg a letöltések közt is meg úgy kb majdnem minden mappában.Ilyenkor azért mérges vagyok magamra,hogy miért vagyok annyira lusta megkeresni az x mappát,amibe lementem a dolgaimat és miért csinálom úgy,hogy ahová van állítva,oda mentem el. Bár a rend a balgák mentsvára,a zseni átlátja a káoszt.:P
Meglátszik egyébként,hogy a temetőben jártam…ahogy hazajöttünk észrevettem,hogy tele vagyok kiütésekkel. Egy csomó dologra allergiás vagyok és ahol hozzámért olyan fűfajta,vagy bokor,ami ezek közé tartozik,ott szépen ki is jött rajtam néhány piros pötty. A lábam is elég rondán néz ki emiatt,ezért nem is nagyon veszek  fel rövidebb szoknyát,nadrágot,akármilyen meleg is van. Bár most az időjárás nekem kedvez,mert hűvösebb lesz,ha minden igaz. Épp néztem az időképen,hogy milyen viharfotókat tettek fel a Viharsarokból, Győr térségéből meg írták,hogy Pesten milyen felhőszakadás volt.Itt is csöpörgött az eső,meg a távolból hallatszott valami morajlás féle is. Délután még narancsriasztás volt kiadva,most már visszafokozták sárgára szerencsére.Na majd holnap kiderül,hogy tényleg hűvösebb lesz-e…
Teszek be egy videót...csak,hogy jobb kedvünk legyen.Kálmán Imre Marica grófnőjének egyik orosz előadásából a Szép város Kolozsvár
Tegnap este kíváncsian néztem rá a Copa  harmadik negyeddöntőjének,a Brazília-Paraguay meccsnek az eredményére.Azt hittem,hogy rég vége,mikor is olvastam,hogy hosszabbítás van,mert 0:0 lett a végeredmény. Gyorsan odakapcsoltam a TV-t és láttam a hosszabbítás utolsó 10 percét meg a tizenegyes párbajt. Nem mondom,igen csak meglepődtem,hogy Brazília is kiesett.Konkrétul tátott szájjal bambultam a TV-t.Persze akármilyen csúnya dolog is,reménykedtem,hogy kiesnek,mert nem esett volna jól a kis lelkemnek,ha pont Argentínában nyerték volna meg a Copát,de a legvadabb álmaimban sem gondoltam volna,hogy így búcsúznak.Az,hogy 4 büntetőből,egyet sem voltak képesek belőni mozgó gyeptéglák ide vagy oda….(tudniillik a la platai stadion gyepszőnyege katasztrofális állapotban van,már akkor olyan volt,mikor a nyitómeccset játszották és még lesz ott egy elődöntő meg a bronzmeccs) Paraguay 2-t értékesített egyébként. A másik negyeddöntőn pedig ismételten meglepetés született:Venezuela 2:1 arányban kiütötte Chilét.Állítólag azon a meccsen is volt minden a kapufáktól kezdve a lesgólig és itt sem az a csapat jutott tovább,amelyik jobban megérdemelte volna….Az elődöntők párosításai:
Peru-Uruguay
Paraguay-Venezuela
Ilyenkor azért belegondolok,hogy ha Argentína jut tovább…ekkora esélyük az életben több nem lesz,mint amekkora most lett volna. Nem nagyon hiszem,hogy majd pont Brazíliában fognak valamit is nyerni a VB-n és/vagy utána  a Copán. Pedig ez a korosztály az utánpótlástornákon szétverte az egész világot,elég csak a kanadai U20-as VB-re gondolni…Még mindig szomorú vagyok a kiesés miatt.Az meg pláne elszomorít,amit sok blogban,fórumban olvasok…Bár aki csak azért ujjongott,hogy kiestek,mert majd a brazilok megmutatják,azok jól pofára estek. Megmutatták,hogy hogyan kell kizúgni úgy,hogy egy tizenegyest se képesek berúgni….de ezt inkább hagyjuk.
Még egy kicsit vissza a kieséshez!Találtam egy twitteroldalt,ahol leírták,hogy melyik argentin játékos mit csinált a meccs után.Mascherano és Burdisso állítólag együtt vacsoráztak,de nem nagyon beszélgettek,láthatóan le voltak törve.A legjobban mégis 2 embert viselt meg a kiesés.Az egyik az Messi(!) aki az egész hazaúton egy szót sem szólt,magába roskadt. A másik az Gonza….a meccs után az öltözőben vigasztalhatatlanul sírt és Jorge,az apja szerint lelkileg is nagyon megviselte,teljesen összetört. Nagyon sajnálom szegényeket,minden játékost egytől egyig.……Gonzát meg főleg.Előttem van az a kép,amikor az uruk berúgták az utolsó büntetőjüket is,ő meg leguggolt a kezdőkörben és zokogott….azt nem lehetett kibírni könnyek nélkül.Ezelőtt még nem láttam egyszer sem sírni a pályán….
Most már biztosra tudni,hogy Gago,Dí Maria és Higuaín 2 hetes pihenőt kapnak és augusztusban fognak csatlakozni a Real Madrid keretéhez,vélhetően a kínai túrán már ott lesznek. A szuperkupa döntőre pedig biztosan bevethetőek lesznek. A szemfülesek észrevehetik,hogy Garayt kihagytam….nos eladták a Benficának,amit nagyon sajnálok.Nagyon kedveltem őt is és jobbnak tartom,mint Albiolt.Carvalho már nem sokáig fog játszani és a helyére szépen fokozatosan be lehetett volna építeni az argentint,de nem így lesz. Abból a szempontból viszont megértem,hogy ahhoz túl jó,hogy csak a kispadot koptassa.A Benfica meg jó kis csapat,őket is kedvelem és ha van rá alkalmam,akkor meg szoktam nézni a meccseiket….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése