2011. július 10., vasárnap

Vasárnapi elmélkedéseim...

Délelőtt elmentem a templomba.A prédikáció alapigéje-ez esetben egy szakaszról van szó- János evangéliumának 6. részéből volt a 16-21.versig terjedő szakasz:Jézus a tengeren jár. Az egész prédikációt meg lehet fogalmazni egy mondatban,ami többször is elhangzott a szószékről: "Senki sem értékeli addig a fény világosságát,amíg meg nem tapasztalta a sötétséget."  Beszámoló is volt a gyülekezeti hétről,ugyanis múlt héten Tahiban voltak néhányan táborozni-nyaralni. A Károli-HTK évkezdő csendesnapja(i) mindig ott szoktak lenni. Van ott egy református konferenciaközpont és üdülő.Gyönyörű helyen fekszik,a kilátás és a környék álomszép.2x voltam ott eddig és mind a kétszer elbűvölt. Egyszer elmentem kirándulni is a délutáni szabad foglalkozás keretében,sétáltunk az őszi erdőben egyet páran. Ráadásul még a konyha is jó,mert olyan finom aranygaluskát még életemben nem ettem,mint,amilyet ott adtak. :D Ha még egyszer eljutok oda,akkor majd viszem a fényképezőgépem is és készítek néhány fotót.:)

A református konferenciaközpontról nem találtam képet,de amilyen tájakon túráztunk,arról igen.:)

Tegnap a születésnapozás miatt kihagytam a Brit nagydíj időmérőjét,ma viszont kínosan ügyeltem rá,hogy ki ne menjen a fejemből,hogy 2-kor rajtol el a nagydíj.:) Bevallom az elején,azt hittem,hogy ez is egy tök unalmas futam lesz,aminek a végén ismét Vettel nyer,de hála Istennek nem így alakult. Mikor a boxkiállásnál Alonsonál nem hibáztak és ki tudott menni Vettel előtt,felugrottam az ágyról. Olyan jó volt,hogy hosszú idő után újra egy Ferrarit intettek le elsőként. :) Hamilton viszont felhúzott,de nagyon.Az utolsó kanyarban csöppet sem szabályosan szerezte vissza a 4. helyét Massától.Konkrétul lökdöste oldalról meg hátulról. Már nem az első eset volt,hogy szabálytalankodik.El kéne pár futamra tiltani,hogy észhez térjen kicsit...:S :S A vita a diffúzorról meg követhetetlen már.Nem tudom,hogy most akkor miben maradtak,mert majdnem óránként tiltották be majd engedték meg.A következő futamra remélem sikerült eldönteniük a kérdést.


Tegnap rendezték a Copa Americán a Brazília-Paraguay és a Venezuela-Ecuador meccseket. Venezuela 1:0 arányban nyert Ecuador ellen. A brazilok meccsét néztem és nagyon szurkoltam Paraguaynak. Először a brazilok szerezték meg a vezetést,aztán egyenlített majd pedig fordított Paraguay és az utolsó percek egyikében mentette döntetlenre a meccset Brazília,így lett 2:2. Roque Santa Cruz nagyot játszott,benne volt mind a két gólban. Brazília meg  továbbra sem túl meggyőző,ugyanúgy,mint Argentína. Ha már így szóba került az Albiceleste: Batista Gagot is próbálgatta az edzésen. Könyörgöm az a gyerek a Madridba se kezdő,akkor hogy tenné már be a válogatottba? Azt se értem,hogy miként maradhatott a keretben.... Elkallódott nagyon.Én még emlékszek rá,hogy mikor a dél-amerikai hármas érkezett a Real Madridba -Gago,Marcelo,Higuaín trió- akkor még őt kedveltem a legjobban közülük. Jól is kezdett,mindenki új Redondonak hívta,aztán nem tudom mi történt vele,hogy így leeresztett...
Az egyik oldalon egy Messi fan lánnyal néha jó nagyokat szoktunk vitatkozni.Ma egy olyan bejegyzéssel örvendeztette meg a jó népet,hogy ő bizony nem szurkol tovább Argentínának,mert egyfolytában szidják Messit és neki ebből elege van. Kicsit elgondolkoztam...ha ez így menne,hogy nem szurkolok tovább annak a csapatnak,amelyiknek a szurkolói a kedvencemet szidják,akkor már rég nem lennék Real Madrid fan. Tudniillik elég 1 hétig követni a madridista.hu fórumát és máris rájön mindenki,hogy miért mondom ezt. Amióta ismét Perez az elnök,mindenki meghülyült...pláne,amióta Benz aláírt a Realhoz. A Korona mögött blogon kívül mindenhol csak savazni tuják Higut-tisztelet a kivételnek. Sokan még mindig a 2010-es Lyon elleni meccs üreskapus helyzetén rugóznak,amit kihagyott.Konkrétul Higu lett a bűnbak,aki miatt kiesett a csapat a nyolcaddöntőben.Mindenhol az hajtogatják,hogy Benzema/Pato/Neymar/Agüero/stb... mennyivel jobb nála,de bezzeg pár évvel ezelőtt még jó volt Higu is. Nincs még egy olyan játékos,akinek meg kell magyaráznia egy vb mesterhármast vagy egy Milannak lőtt gólt. Vagy akinek sérülés esetén vagy mikor meghallották a hírét,hogy műteni kell és több hónapos kényszerpihenő vár rá,pezsgőt bontott egy fél fórum.De engem nem érdekel,hogy ki mit beszél,ír.nem azért kedvelem,mert mindenki körbenyalja. Különben is,sosem azokért rajongtam,akiknek 200 millió rajongója van,az FFT és a World Soccer magazin harcol az interjúikért és még a vízcsapból is ők folynak,hanem azokat,akik a "jó munkásemberek". Értük,akik csendben teszik a dolgukat,de nincs hatalmas reklámértékük és a pályán kívül abszolút nincsenek rivaldafényben,nem úgy mint Cé. Akikben van alázat,küzdőszellem és igazi madridisták. Egyszerűbben is meg tudom fogalmazni:olyanok,mint Morientes vagy Higuaín de ez a kategória  Iker is és Raúl is.:) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése