2011. július 1., péntek

Hola!!!! :)

Néhány napja úgy gondoltam,hogy én is belépek a bloggerek népes táborába. Régebben ugyan már írtam blogot,de szépen lassan abbahagytam az írást,a blogom pedig eltűnt a süllyesztőben...nem úgy tervezem,hogy rövid távra szóljon a blogolásom,hát majd meglátjuk,hogy mi sül ki belőle. :) Nem is szaporítanám tovább a szót,csapjunk a közepébe!

Utálom ezt az esős időt,pláne akkor,mikor a naptár szerint gatyarohasztó hőségnek kellene lennie.Igen ám,de ott van a feltételes mód és nem az van...sőt. Délután mikor 2 szekrény átpakolásához fogtam,jött egy elég nagy zivatar. Csak úgy csattogtak a villámok és hatalmasakat dörgött az ég,néhányszor még az áram is elment pár pillanatra. Mikor vége lett a kapuból söpörtük ki a vizet,ugyanis a szomszéd nem épp szakszerűen csinálta meg az autófeljáróját,ezért az útról nem az árokba folyik a víz,hanem a mi udvarunkba. Ráadásul az utcai árok is kiöntött,de aztán beszívta a föld. Holnapra még rosszabb időt mondtak sajnos...:(
Pakolászás és "folyószabályozás" után ideültem a géphez. A weblaptervezői tanfolyamon,ahová szombatonként járok-bár most nyári szünet van- megkaptuk még anno a Fireworks 2004 meg a Flash 8 Professional 30 napos próbaverzióját,hogy itthon is tudjunk gyakorolni. Gondolom mondanom sem kell,hogy a 30 nap rég lejárt és az én cuccaim közt egy olyan képszerkesztő programot sem találtam,ami megfelelt.viszont ma rám mosolygott a szerencse,mert a szoftverbázison ráakadtam a Fireworks 8 Professional 30 napos demováltozatára és még egy hasznos kis programra. Már régóta szeretnék nekiállni háttérképeket szerkeszteni,meg képekkel bűvészkedni. :)
Végre sikerült a Múzeumok Éjszakáján készült képeimet is feltöltenem a Picasára.(a Vasúttörténeti Parkban voltunk)Íme a link:
https://picasaweb.google.com/115623533788580413406/MuzeumokEjszakaja2011
Itt pedig egy videó,ami szintén akkor készült:


A blogom még majd szeretném tovább szépítgetni és fejlécet is szeretnék hozzá szerkeszteni.Aki benéz ide,hogy elolvassa,azt láthatja:a Copa América most a blog kinézetének témája.Ahogy azt a bemutatkozásomban is írtam,futballbolond vagyok. Gonzalo Higuaín a kedvenc játékosom és ezen információ alapján bárki kitalálhatja:a házigazda válogatottért szorítok. Nagyjából 3 éve szerettem meg az akkor még  kacskafogazatú argentint és vele együtt az Albicelestéhez pártoltam át az addigi abszolút favorit spanyoljaimtól. Hát igen...furcsa,hogy egy megnyert EB után váltok kedvenc válogatottat,de így történt. Amikor a tavalyi dél-afrikai vb-n lefújta a bíró a Németország-Argentína negyeddöntőt én azóta várom,hogy elkezdődjön a Copa. Nos,holnap elkezdődik a 3 hetes őrület.:) A torna összes meccsét nem hiszem,hogy nézni fogom,de a találkozók többségét,azért igyekszek megnézni délutáni ismétlésben. Élőben csak az argentin válogatott meccseit fogom megnézni és  a torna erre a néhány napjára átképzem magam bagolynak. Holnap 2:30-kor kezdődik a fiesta az Argentína-Bolívia meccsel. A várható kezdőt már tegnap szétkürtölte a sajtó és kicsit kikerekedett a szemem,amikor elolvastam.Elől a Lavezzi-Messi-Tevez trió fog kezdeni,ez szinte biztos. A Dí Maria-Higuaín-Agüero trio pedig csak a cseresor. Dí Mariát mindenféleképp kezdetném,sőt:azt a csapatot küldeném a pályára,akik tavaly elverték a világbajnok spanyolokat,csak néhány embert cserélnék ki,de nem én vagyok a szövetségi kapitány. A fentebb említett trióból Lavezzit cserélném ki az egyik madridista srácra,de nem én vagyok Batista,ő meg ezt nem teszi meg,mert nagyon nagy kedvence lett Pocho. Higuaínt nagyon jó lenne a kezdőben látni,de.... ha a szigorú realitást nézem és az észérveket,akkor megértem,hogy miért nem az.A -most már-múlt idényben sérült volt és sokat kihagyott.De ha arról az oldalról vizsgálom a kérdést,hogy mennyire kedvelem,így nem értem,hogy a vb-n házi gólkirály miért van a kispadra küldve....De ahogy egy spanyol szólás tartja:"El corazón tiene razones que la razón no entiende." azaz "A szív igazát az elme nem értheti."
Holnap igyekszek bejelentkezni a meccs előtt és írok pár sort.
"Vamos,vamos Argentina!
Vamos,vamos a ganar!" :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése