2011. július 20., szerda

Kedves naplóm! :)

A tegnapi már a második olyan este-éjszaka volt,amikor zivatar tombolt. Bár tegnapelőtt éjjel jött és Monort nem nagyon érintette,ám tegnap olyan 9 óra magasságában már eléggé elkapta szűkebb pátriámat. Sokszor azt hittük,hogy elmegy az áram is. Egész hajnalig láthattuk a villámparádét,mert több zivatar is átvonult a környéken,éjjel 1 körül pedig még egy újabb vihar is volt. Délután elmentünk Csabival újságért,láttuk,hogy mindenfelé letört ágak,fákról lehullt levelek,virágok,gyümölcsök hevertek.Szegény szilvafánkat is jól megtépázta a szél,de úgy hallottam,hogy valahol meg a háztetőt bontotta meg és repült néhány cserép.Ezért nem szeretem,mikor napokig-hetekig 30 fok fölött tanyázik a hőmérséklet,mert utána mindig ilyen viharok jönnek. Megnéztem:10 fokot esett a hőmérséklet is.Mondjuk már kellett egy kis eső,meg úgy jólesik,most,hogy nincs az a nagy meleg…
Reggel nem éppen vidáman ébredtem.Pontosabban vidáman ébredtem,de aztán elromlott a kedvem.Ott figyelt az éjjeliszekrényemen a gázszolgáltatótól kapott levél…szerelmes levelet nem jó kedvükbe szoktak errefelé küldözgetni és mikor kinyitottam azt hittem,hogy elájulok. Most fő a fejem,hogy mit csináljak…mondjuk nem éppen logikus és ésszerű,amit csinálnak,mert ha az ember részletfizetést kér,akkor azt logikusan azért kéri,mert egy összegben nem tudja kifizetni vagy én vagyok túl naiv,hogy így gondolom.Már csak 2 hónapnyi részlet maradt,de mivel pár napot csúsztunk a múlt havival,most épp egy összegben akarják behajtani a tartozást.Na puff….Amúgy is tiszta idegbaj vagyok,mert tegnap igencsak megalázó helyzetbe kerültem.Pedig nem is nekem kéne rosszul érezni magam emiatt,hanem a másik félnek…:S és ha ez mind nem lenne elég sikerült egy ismerősömmel is összevesznem.Valahogy ez eddig nem az én hetem…L Már kezd elegem lenni, bár inkább úgy fogalmazok,hogy kezdek besokallni:egyfolytában van valami,ami miatt idegeskedhetek kezdve onnan,hogy tönkrement a vízcsap a fürdőszobában egész addig,hogy ilyen szerelmeslevelet küldenek a gázszolgáltatótól… :S Közben pedig arra is rájöttem,hogy a lelki bajokra a legjobb gyógyszer-legalábbis ideig-óráig- egy jó focimeccs meg a tánc. Utóbbi azért,mert,amíg ugrálok,addig se gondolkozok.Ha meg sajog a lábam,akkor meg az köt le és nem a gondjaim….Előbbi meg azért,mert nagyon jól ki tud kapcsolni.Ha épp nincs olyan meccs,amit nézhetnék,akkor előkapok egy DVD-t.Néhány nagy meccs megvan –Real Madrid,Argentína-,valamelyik angol,valamelyik spanyol valamelyik magyar kommentárral. Van még néhány meccs,aminek a felvételét szeretném megszerezni valahogy:
1.A Copa del Rey 2005/06-os kiírásának elődöntője,a Real Madrid- Zaragoza  párharc.Az első meccsen a Romaredaban meglehetősen kínos zakóba szaladt bele a Madrid,6:1-re kapott ki. Félidőben  elaludtam és mindenki elképzelheti,hogy milyen képet vágtam,mikor másnap megtudtam az eredményt….A visszavágót február 14.-én játszották a Bernabéuban és én végig tátott szájjal,hevesen dobogó szívvel,ordítva a tv-vel néztem végig.4:0-ra nyert a Madrid,egy gól kellett volna a döntőhöz…nem is ez az érdekes:akkor láttam először úgy igazán harcolni a mezért a kedvenc csapatomat.Az 57.másodpercben Cicinho góljával szereztük meg a vezetést,aztán még betalált Baptista és Ronaldo is,15 perc után már hárommal mentünk,a következő félidőben meg Roberto Carlos is betalált,de az ötödik gól sajnos nem akart megszületni…örök emlék marad számomra ez a csodálatos 90 perc.
2.A 2006/07-es idény 12 meccses versenyfutásából jó néhány meccs…pl az egészet elindító El Clásico,amin 3:3 lett az eredmény a Nou Campban.Vagy a Zaragoza elleni meccs,ami döntetlen lett.Bár az úgy lenne jó,ha mellé megkapnám a Barcelona-Espanyolt is.Ugyanis egy időben játszották a 2 bajnokit,a katalánok pedig úgy vezettek 2:1-re,hogy Messi kézzel szerzett gólt,a Madrid meg sokáig vesztésre állt.Aztán nálunk jött az egyenlítés,ám még mindig a katalánok voltak jobb helyzetben,Laporta már ünnepelt,hogy bajnokok lesznek,mikor is a semmiből jött egy Tamudo gól.Amíg élek nem fogom elfelejteni,ahogy lefagyott az arcáról a mosoly.:D mekkora meccsek voltak!De a 2 legfontosabb megvan: az Espanyol elleni 4:3 meg a Mallorca elleni 3:1.:)Ha eszembe jut,mindig kiráz a hideg,őrült egy tavaszi félév volt.
3.Argentína-Spanyolország tavaly szeptemberből…4-1-re kalapálták el a gauchok a Monumentalban a friss világbajnokokat.Imádtam a meccs minden percét.Gonza is milyen szép gólt rúgott…J
De még sorolhatnám…a legutolsó Copa del Rey döntő,akkor az utána jövő bajnoki a Valencia ellen…
Ha már így belemerültem a fociba,akkor témánál maradok.A Copa egyik elődöntőjét tegnap játszották.Uruguay  nyert,Suarez duplázott.Uruguay-Peru 2:0. Így pedig még jobban fáj,hogy Argentína kiesett….mindig eszembe jut,hogy mi lett volna ha.De sokat érek vele,nem úgy lett.Kész. Azt hiszem vasárnap az uruk beelőzik a gauchokat az örökranglistán,mármint ami a Copa győzelmeket illeti,most ugyanannyival állnak és csak azért Argentína az első a sorban,mert van egy tucat ezüstérmük is. Ma hajnalban,egész pontosan 5-kor a Guadalajara együttese ellen lép pályára a Real Madrid,A múlt heti meccset ugyebár nem néztem.Fenn voltam,de kihagytam,mert túlságosan depressziós voltam a meccsnézéshez…szóval ezt szeretném majd megnézni. Rég láttam már Ikeréket,na.:) Bár majd akkor lesz az igazi,mikor már augusztus elején járunk és együtt lesz a keret,ott lesznek az argentinok is.:) Közben kiderült,hogy azért is kapott 2 hét szabit az argentin társaság,mert Di Maria megnősül.Gőzerővel nyomozok a dátum után,állítólag ott lesz a fél válogatott. Remélem,hogy majd lesznek képek. J Gonzáról pedig az a hír járja,hogy Olaszországban vakációzik egy pár napot.:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése