2011. július 9., szombat

Boldog,boldog,boldog születésnapot!:)

Ma van a tesóm születésnapja.:) 14 éves lett az Öcsém.Tegnap ezért folyt a lázas készülődés és ügyesek voltunk,mert sikerült elérnünk,hogy Csabi ne nyissa ki a hűtőt.:) Bár elég necces volt,mikor este lementünk a nyári konyhába vacsorázni,de sikerült elkerülnünk a lebukást. Átjött az egyik barátja is,kapott tőle egy sípcsontvédőt,de nem is akármilyent: Inter címerest.Tudniillik Csabi Inter szurkoló.:) Mi megegyeztünk,hogy később kap majd ajándékot.De nem annyira sokára,csak a jövő hétig kell várnia. :)Nagyon örült a kókuszgolyónak is,meg a tortájának is. A jó kedve és mosolya pedig a legnagyobb ajándék.:)

Íme a születésnapi torta:)

Az ünnepelt elfújja a gyertyákat:)

Boldog születésnapot,Csabi!:)


Meglepődve olvastam ma a madridista.hu-n,hogy  hamarosan elkezdik a Bernabéu stadion felújítását.Azt tudtam,hogy tervbe vették,de nem gondoltam,hogy ennyire hamar neki is állnak. A Marca címlapon hozta és az azon szereplő terv kissé formabontó. Új homlokzatot kap,be lesz fedve továbbá egy bevásárló központ is épül oda. Tavaly volt szerencsém eljutni Madridba,a Real Madrid-Osasuna meccs apropóján ejtettem meg ezt a kis kiruccanást,amire majdnem 1 évig spóroltam. Lenyűgözött a város is és a stadion is. A Bernabéu tv-n keresztül is lélegzetelállító,de élőben még inkább az. Egy magyar NBI-hez szokott embernek pedig a stadion mérete és az oda kilátogató szurkolók sokasága is ámulatba ejtő.A játék viszont összehasonlíthatatlanul jobb. Szavakkal leírhatatlan,hogy mit éreztem akkor ott.:) Egyébként 2010. május elsején reggel,negyed 7-kor láttam meg először a Bernabéut,kora reggeli borús időben. lehet,hogy más számára csak egy szürke betontömb,de nekem akkor,ott nem létezett szebb épület egész Spanyolországban. Az ömlengést most itt be is fejezem,majd egyszer talán írok erről is egy bejegyzést.:)

Nem lett túl jó kép tudom...de az értéke felbecsülhetetlen számomra,mert én lőttem Madridban:D

A Copa Americán tegnap volt az Uruguay-Chile és a Peru-Mexikó meccs. Peru nagy meglepetésre elkente Mexikót 1:0-ra. Az uruk pedig döntetlent játszottak Chilével (1:1).A meccsből a második félidőt néztem és meglepődtem,mert a játék képe alapján a zászló Chilének állt. Uruguay csak 3. a C csoportban 2 ponttal,tehát ugyanúgy áll,mint az A csoportban Argentína. Most már tényleg nagyon kíváncsi vagyok,hogy mi lesz a torna vége.
Egyre több sportoldal hozza le,hogy hétfőn-magyar idő szerint kedd hajnalban- Higuaín lesz az argentinok kilencese.Higu tegnap még azt nyilatkozta,hogy nem tudja,hogy kezd-e hétfőn vagy nem.Mindenesetre én már most,szombaton nagyon izgulok,hogy mi lesz. Annyira megkönnyebbülnék,ha látnék némi javulást a válogatott játékán és Gonza jó formában tolná végig a meccset. Apropó az egyik oldalon találtam egy jó kis írást,belinkelem,mert érdemes elolvasni: 
Ha már Gonza...Újabb átigazolási pletykákat is olvastam:a Marca azt írja,hogy visszautasította a Roma ajánlatát.A Goal.com szerint pedig a Madrid tárgyal a Man. Cityvel Tevez ügyében és vagy Benzt vagy Higut adná a kékeknek 28 millió euró mellé.Már igazán megszokhatnám,hogy egy átigazolási időszakban sem lehetek teljesen nyugodt...:S Hagyják már a csatárokat békében,jó az úgy,ahogy van!
Valaki kérdezte tőlem facebook-on,hogy honnan van ez a nagy argentin mániám. Nos mint azt már korábban már említettem spanyolosként indultam és a megnyert EB (gyengék kedvéért:2008) után váltottam kedvenc válogatottat,aminek azért voltak előzményei. Az egyik első kedvenc játékosom Pablo Aimar volt. Nagyon szerettem nézni a játékát a Valenciában és nagyobb karriert is befuthatott volna,ha nem olyan sérülékeny...a válogatottban pedig  Riquelme és Verón volt előtte,ebben sem volt szerencséje.Még idén is néztem néhány Benfica meccset,mert a szabadrúgásai,szögletei még mindig olyan gyönyörűek,mintha körzővel-vonalzóval szerkesztették volna az ívüket és a forintos passzait is élmény nézni. Miatta néha-néha megnéztem az argentin válogatott meccseit is,de nem különösebben szerettem őket. Mígnem 3 évvel ezelőtt nem kedveltem meg egy augusztusi Emirates kupa meccsen Gonzalo Higuaínt.Miatta szerettem meg az argentin válogatottat. Gonzát először ki nem állhattam,aztán valahogy bekövetkezett egy pálfordulás és onnantól vagyok Higu- és argentin fan,egyik hozta magával a másikat. (Egyébként annak is hosszú története van,hogy hogyan lett a kedvencem Gonza,majd egyszer elmesélem:) ) Nem bántam meg a váltást,mert nagyon megszerettem az argentin játékosokat,kivéve Messit. Már sok szép pillanatot okoztak nekem,úgyhogy nem hiszem,hogy még egyszer az életben váltani fogok kedvenc válogatottat.:)(persze soha ne mondd,hogy soha...)
Edzés

Tegnapi interjú:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése