2011. július 3., vasárnap

Egy esős vasárnap délután...

Először is:Ancsi,Márti!nem tudom,hogy ezt elolvassátok-e,de itt is nagyon boldog születésnapot kívánok mindkettőtöknek!:)



Ma megint nem sok mindent tudtam csinálni.Egyrészt mert egész nap fantasztikus idő volt,másrészt pedig még mindig eléggé fáj a bal térdem és akkora,mint "a kölökgólya pofája". Szokott ilyen lenni,holnapra-holnaputánra elmúlik.Már hozzászoktam. Ugyanis olyan 6-7 évvel ezelőtt tánc közben magasabbra emeltem a lábam,mint amennyire a hosszú szoknyám engedte volna és kvázi így a jobb lábammal kihúztam magam alól a balt és estem egy hatalmasat. Utána lefeküdtem az ágyba és borogattam a lábam,ugyanis már estére járt az idő,tehát orvoshoz nem tudtam már elmenni vele aznap.Azt hittem,hogy nem lesz nagyobb baj,de már aznap este alig bírtam menni,másnap reggelre meg nagyon megdagadt a bal térdem.Le kellett belőle szívni némi folyadékot is és azóta nem bírok guggolni sem,térdelni se sokáig,az időjárás változásra pedig nagyon érzékeny.Az sem segített a helyzeten,hogy a gimiben egy tesi órán ütköztem az egyik osztálytársammal és rosszul tettem le a lábam,megint egy csúnya rándulás lett a vége.Ezért nem sportolhatok,pedig legszívesebben táncolnék vagy fociznék,de ez van.
Délelőtt elmentem Istentiszteletre. Még tart a gyülekezeti hét Tahiban,ezért még kevesebben voltunk a templomban,mint amennyien egy átlag vasárnap szoktunk. Helyettesítették a tiszteletes urat is.Jézus és a samáriai asszony története alapján szólt a prédikáció,János evangéliuma 4. fejezetéből.
Délután aludtam egy kicsit.Most pedig az ölemben üldögél Mircike,a cicám. 1 éve már,hogy a temetőben rátaláltunk a tesómmal Mircikére és a testvérére. A testvérét valaki más vitte el,ő fehér-fekete tarka volt,a kandúrmazsolám pedig szürke színű és nagyon szép cica. Ha esetleg ebből nem derül ki:macskabolond vagyok.Nem értem az embereket,hogy csak úgy képesek egy ilyen kis állatot kitenni a temetőben és otthagyni...miért nem adja oda valakinek,ha nem akarja megtartani? Én nem lennék képes ilyesmire,mert annál jobban szeretem az állatokat.

Ilyen kicsi volt,mikor találtuk:)

Karácsonykor:)



ilyen szép nagy macsek lett a kis rosszaságom:)


A Copán tegnap játszották a Kolumbia-Costa-Rica meccset. Csak a második félidőt tudtam nézni és mit ne mondjak....nem volt túl nagy iramú a meccs. Falcao miatt néztem,de ő se nagyon remekelt,csak egy kapufáig jutott.Az "A" csoportban most Kolumbia az első és Argentína a második. Egyébként kicsit nézegettem a kezdési időpontokat és csak az argentinok meccsei vannak csak nézhetetlen időpontban. Tegnap 8-kor volt a Kolumbia-Costa Rica,ma 9-kor lesz a brazilok meccse,meg akörül kezdődik a "B" csoport másik meccse is,ha emlékezetem nem csal. Ha már az Albiceleste: valaki írta Facen,hogy összehasonlította Batista nyilatkozatait és képes máról-holnapra ellentmondani saját magának. Miért van az,hogy szinte az összes dél-amerikai szövetségi kapitány fel akarja találni a spanyol viaszt és megreformálni az ország labdarúgását? Batista is ezt csinálja többek között és Menezesnél is megfigyelhető ez a dolog.Egy szövetségi kapitányi kinevezéstől ennyire meghülyülnek az emberek? Pedig én még bírtam Batistát...bár azóta derültek ki dolgok,amik nem teszik számomra túl szimpatikussá,de persze jobb,mintha Maradona maradt volna...én legszívesebben Bielsát nézegetném el a kispadon,ha már itt tartunk.
Azt csiripelik a madarak,hogy Agüero kezdeni fog Kolumbia ellen Tevez vagy Lavezzi társaként.Agüero kezdetésének örülök,de a másik 2 díszpintyet miért nem lehet levágni a kispadra? Dí Mariát is be lehetne tenni a kezdőbe majd szerintem... A Copáról mára ennyit,most írnék kicsit a kedvenc klubcsapatom háza táján repkedő hírekről.A Real Madridról még nem sokat írtam a blogomba.:)
Először is lássuk az új igazolásokat! Altintopot nem nagyon értettem,hogy miért igazoltuk le,remélem,hogy meg fog győzni,bár rögtön olyan jól indul az idénye,hogy 2-3 hónapot kihagy,mert műtét után lábadozik. Sahint nem sokat láttam játszani,így nem nagyon tudok róla mit mondani,de arról,amit láttam-olvastam-hallottam róla az alapján nem rossz játékos és annak,hogy a Real Madrid leigazolta,gondolom nyomós oka van.:) Varane leigazolása..hát...őt sem láttam korábban játszani,de elég sokan jó véleménnyel vannak róla,viszont középső védő posztra sokan vannak. Sajnos úgy néz ki,hogy Garayt adják el,pedig szerintem inkább Varane nem kellett volna. Garay 0 játékperccel a háta mögött,mikor beállt egy meccsre,hiba nélkül hozta le.Viszont ahhoz tényleg túl jó játékos,hogy a kispadon üljön.
Most pedig jöjjenek a pletykák! Sok helyen olvasni,hogy Coentrao lesz a következő igazolás. Elég sokat láttam a Benficában,jó játékosnak tartom,csak azt nem tudom,hogy hová tennék. Arról is sokat cikkeznek,hogy Mourinho nem számol Kakával.Sok embernek nem tetszik a véleményem,de úgy gondolom,hogy a Madridnak is és Kakának is az lenne a legjobb,ha eligazolna.Nem hiszem,hogy képes lesz még olyan szinten játszani,mint a Milanban.Ráadásul arra a posztra ott van Özil is. Egyes újságok szerint Fabregas megszerzésén is ügyködnek.Ez a véleményem is elég népszerűtlen,de így gondolom.Cescet nagyon jó focistának tartom,de nem látnám szívesen Madridban. Láttam az elmúlt évek szinte összes Arsenal-Barca meccsét és egyik meccsen sem játszott jól Fabregas,sőt ritka gyenge volt.Érdekes mód folyton a nevelő egyesülete ellen felejt el focizni.Mivel a Real Madrid akármelyik kupáért is megy harcba,mindenhol a katalánok testén át vezet az út,legyen szó a BL-ről vagy a Copa del Reyről  pont ezeken a meccseken nem érnénk vele semmit sem. Egyszer majd úgyis a katalánoknál fog kikötni,biztos vagyok benne.
Végül pedig a csatárkérdés. Tartom azt a véleményem,hogy abban a csapatban,amelyik a La Ligában 102 gólt termelt,nem épp ez a poszt a legégetőbb kérdés. Szívem szerint meghagynám az Higuaín-Benzema-Adebayor hármast.Különben sem tenne jót a csapatnak,ha megint vennénk a kezdőbe 5-6 embert és elölről kezdhetnék a csapatépítést meg megint időbe telne mire összeszoknak. Az újságok 2 csatárról cikkeznek.Neymar az egyik jelölt.Nos én nem vagyok oda a brazilokért,tisztelet a kivételnek,de ha az ellenszenvem félre teszem,akkor sem találom szimpatikusnak.19 évesen már akkora arca van,amekkorával csoda,hogy még befér a Santos stadionjába. Roppantul technikás,azt látom,de a technika nem minden,mert ha az lenne a legfőbb,akkor a freestyle focisták lennének a világ legjobbjai.Ráadásul komolyabb dolgokat még nem tud letenni az asztalra.Attól,hogy Brazíliában ő a király,nem biztos,hogy Európában is az lesz. 45 milliót kiadni egy ilyen zsákbamacskáért nem lenne túl jó ötlet.Különben is:az összes nagy brazil focista kis csapatoknál kezdte Ronaldotól Ronaldinhoig....Plusz arra nincs szükség,hogy folyton hisztizzen,mert nem ő a világ közepe.Agüero a másik jelölt. Agüerot kedvelem,mikor a válogatottban játszik. A La Ligában viszont nem,ugyanis a városi riválist erősíti,az Atletico Madridot. Anno nem túl szépen nyilatkozott a Real Madridról és megvolt a véleménye rólunk,akkor most hirtelen mitől lett,minden vágya a Real Madrid? Kun nem lenne több,mint egy zsoldos:benne nem hiszem,hogy lesz elegendő madridizmus.Lehet,hogy vaskalapos vagyok,de nekem ez is fontos...
Summa summarum annak örülnék a legjobban,ha megmaradna a jelenlegi csatár hármas,azaz az Higuaín-Benzema-Adebayor trio.

Sangre blanca en mis venas...Te quiero Real Madrid CF!:)

és persze

Vamos,vamos Argentina!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése