2011. július 16., szombat

Egy tipikus szombat

Az új ágyak fel lettek avatva és azt kell,hogy mondjam nagyon kényelmesek.:) Bár az még mindig szokatlan,hogy kevés a hely a könyvszekrényemnél és ha a tesóm megfordul a másik ágyon,akkor azonnal felébredek,mert eléggé nyikorog még az ágy. De majd megszokjuk.:)
A bejegyzésem következő sorai nem lesznek épp túl jó hangulatúak sajnos. Túl vagyunk egy nem túl kellemes hangulatú beszélgetésen a nagynénémmel,osztoztunk-szoroztunk a házi pénztár felett aztán levontuk a következtetéseket....nem állunk túl rózsásan.Terveztük a tesómmal,hogy lemegyünk 1 napra a Balatonra valahová Siófok környékére,de nem vagyok benne biztos,hogy jutni is fog rá. Pláne ha belegondolok,hogy jövő hónapban már az iskolakezdésre kell bevásárolni...és az sem segít túl sokat a problémán,hogy itthon olyan a helyzet,amilyen...Mindig eszembe jut,amit a tv-ben hallottam valakitől régebben: "A szegénység nem szégyen csak kellemetlen." Rátapintott a lényegre....
De hogy ne csak panaszkodjak:újra elkezdtem gőzerővel írni. Van egy saját művem,egy fanfic(Un sueno en realidad-Álomból válóság),amit már kisebb-nagyobb szünetekkel olyan 1-másfél éve írogatok.Már a második részét írom és 3 részesre terveztem. Illetve van egy közös történetünk is (BTS)Klausszal és Babitával,amiből minden harmadik fejezet az enyém.Nem tartom magam nagy írónak,csak azért írogatok mert engem elszórakoztat. Sokáig csak a fióknak írtam,aztán egy nap megmutattam az egyik legjobb barátnőmnek az első 2 fejezetet,nagyon tetszett neki és kérte,hogy küldjem el neki a folytatást is.Azóta e-mailben szoktam átküldeni a folytatásokat annak,aki kéri.:)
Ma pedig séta közben eszembe jutott,hogy egyszer írni fogok egy bejegyzést a városomról,csak készítek majd hozzá néhány fényképet. Az utóbbi időben nagyon szépen kipofozták a belvárost és úgy gondolom érdemes ide is ellátogatni és kirándulni.
Monor város címere:)

Tegnap sikerült benéznem a Kolumbia-Peru negyeddöntő időpontját.Ma lesz 9-kor és nem tegnap volt.Negyed 1-kor játszik majd Argentína. Az előzetes kezdőt már tegnap betettem.Van egy jó sztorim...egy kisebb társaságban voltam délután és kérdezték,hogy holnap mit fogok csinálni,én rávágtam,hogy alszok,mert sokáig fenn leszek. Kérdezték,hogy miért én pedig válaszoltam,hogy a Copa negyeddöntő miatt. Szerintem felesleges megjegyeznem,hogy kinek mi volt erre a reakciója... Nos,én nem kérek sokat az emberektől,csak annyit,hogy fogadják el azt,hogy:
1. Vallásos vagyok és vasárnap délelőtt én esőbe-hóba megyek a templomba....
2.Focimánás vagyok és igen,képes vagyok hajnalig fennmaradni egy meccsért ,a fontos meccseket pedig  csak nagyon-nagyon nyomós ok miatt hagyom csak ki....
Na mindegy,megszoktam már,hogy néhányan dilisnek néznek.Bár nem tudom,hogy azokra hogy néznének,akiket a Discoveryn futó Futballhuligánok sorozatban mutogatnak.Nagyon kemény arcok,pláne a dél-amerikaiak. 1-2 argentin barra brava se semmi,de a brazilok...nincs meccsutáni balhé lövöldözés nélkül. A Fluminiense saját tetoválóművésze a húga esküvőjét is képes volt kihagyni egy másodosztályú ellenfél elleni felkészülési meccs miatt....úgyhogy aki azt hiszi,hogy én vagyok borzasztó,akkor finoman jelzem,hogy ez még semmi....
Na de visszatérve a Copára:az előbb olvastam Twitteren,hogy az argentinok este felavatják a kék mezt a Copán.Az uruk ellen a kék mezben és fehér nadrágban fognak pályára lépni. nekem nem annyira tetszik ez a mezük,a hagyományos csíkos sokkal jobb,de hát az uruk meze is világoskék és eléggé összekeverhetőek lennének a majdnem ugyanolyan szerelés miatt.Éjjelre várom a legjobbakat....Vamos Argentina,Vamos Gonzalo!:)


Vamos,vamos Argentina!!!

Teszek be még egy képet...a Real Madrid néhány játékosa úgy nézem,hogy sportágat akar váltani és megalakítják a Real Madrid Waterpolot :D Hajnali 4-kor játszanak majd a LA.Galaxy ellen,de nem hiszem,hogy nézni fogom,mert nagyon fáradt vagyok:( Azért Hala Madrid!!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése