2011. július 1., péntek

Apa kezdődik! :P

Először is:múlt éjjel megcsináltam a fejlécet.:)Szerintetek milyen?:)
Ha lehet ma még rosszabb idő van,mint tegnap volt. Kimentem az udvarra délelőtt egy térdig érő nadrágban meg egy szál pólóban és lefagyott arcomról a mosoly ezzel egy időben pedig a libabőr is megjelent a karomon. Mentem is rögtön átöltözni. Délután elmentünk a tesómmal a könyvtárba és hoztunk ki pár könyvet. 2 Nora Roberts regényt (A Csalóka álmok és a Mézes puszedli címűt.), A futballvilág híres derbijei c. könyvet, az Egy falat Spanyolországot és a Bélyegek és bélyeggyűjtés c. könyvet. Nem gyűjtöm a bélyegeket,de pár évvel ezelőtt hozzájutottam egy zacskónyi bélyeghez,a világ minden tájáról származnak:van kínai,holland,spanyol,argentin,egyiptomi,indonéz...szeretem őket nézegetni meg rendezgetni.Hazafelé jövet beugrottam az újságárushoz is és megvettem a magyar FourFourTwo ma megjelent számát. 3 nap alatt kiolvasom szerintem,mint mindig. De valaki igazán megmondhatná,hogy miért a barcával foglalkoznak benne már megint sok egyéb mellett???A címlapon Guardiola virít és ahogy beleolvastam a cikkbe...háááát...Szerintem nem teljesen úgy áll a dolog,ahogy ezt állítják,de ennek még utánanézek,mert nem akarok hazudni.A Copa Americáról meg szinte semmi sincs.Az FFT-ben van egy mini interjú Batistával,a Képes sportban meg egy 2 oldalas cikk A Copa America 40 pontja címmel. Jó tudom,hogy Magyarország Európában van,az meg Dél-Amerika kontinens tornája,de szinte biztos vagyok benne,hogy itt is sok embert érdekel. Ismerek pár argentin fant és persze ott van még a rengeteg brazil fan is.Na mindegy.
Amikor itthon lepakoltam és az udvaron nézelődtem,akkor vettem észre,hogy a barackot elverte a jég.Ugyanis tegnap nem vettük észre,de jég is esett.Nagyon apró szemű volt-legalábbis az egyik ismerősöm azt mondta-,viszont ahhoz elég nagy,hogy a barackban kárt tegyen,úgyhogy a nagynénémmel leszedtük a fáról mind egy szemig,még az a szerencse,hogy már elég érettek voltak. Ettem a barackot,közben néztem a David Bisbal koncert DVD-t,amit Lívitől kaptam és lógattam a lábam. Aki régebb óta ismer,az tudja,hogy a spanyol és latin-amerikai előadókat szeretem. David Bisbal és az El Sueno del Morfeo a 2 fő kedvencem,de Shakira,Juanes,Hany Kauam,a Pignoise,a Miranda és Merche dalait is szívesen hallgatom sok egyéb között.Meg persze argentin tangót minden mennyiségben.:)

Ő lenne David Bisbal.Írjátok be a nevét a Youtube keresőjébe és hallgassátok meg,bátran merem ajánlani.:)

Ők pedig az El Sueno del Morfeo:)Szintén bátran merem ajánlani:)
Őt gondolom nem kell bemutatni az Alonso fanoknak:) Raquel del Rosario,az együttes és egyben Spanyolország legjobb énekesnője szerény véleményem szerint:)

Reggel már úgy keltem fel,hogy ahogy kinyitottam a szemem az első gondolatom az volt,hogy éjjel kezdődik végre a Copa America.2:45-kor kezdődik a találkozó.Úgy tervezem,hogy kb éjfélig fenn leszek,aztán lefekszek aludni,beállítom a telefonom-ugyanis az órát kikapcsolom és alszok tovább,viszont a telefonom ébresztője olyannyira irritál,hogy rögtön kiszáll mindenféle álom a szememből.-és a 2:30-kor kezdődő felvezető műsorra felébredek. Az argentin mezem már az ágy mellé készítettem. Egyébként ma a hajpántomtól a zoknimig minden cuccom világoskék.Készülök,na.:P
A várható kezdő 11,ami szinte már biztos:Romero; Zanetti, Burdisso, Gaby Milito, Rojo; Mascherano, Banega, Cambiasso; Lavezzi, Messi y Tévez 
A felállás várhatóan 4-3-3 lesz.Batista szavaiból azt vettem ki a fentebb említett interjú alapján,hogy ez amolyan barcás történet lesz...Messi miatt akarják minél jobban lemásolni a barcát,hogy ne érhesse többet az a vád,hogy a válogatottban nem képes úgy teljesíteni,ahogy a katalánoknál.magyarán szólva rá építenek. Továbbá Messi posztja a "kilencesé" lesz,azaz a befejező...magyarán szólva Messi miatt forgatták fel az eddigi játékrendszert. Ez egy kicsit megfekszi a gyomrom,de ez van. Banegától sokat várok este.Nagyon jó játékosnak tartom,majd meglátjuk,hogy jól gondoltam-e.Remélem,hogy Zanetti is nagyon jó lesz.Albánia ellen  csinált pár szép dolgot.Nem mai gyerek,de elnyűhetetlen és ő is nagy kedvencem.:) Jó focit és sok argentin gólt szeretnék látni este...és abban is reménykedek,hogy pár percet Higu is kapni fog...(netán egy gólt is szerezhetne csereként beállva:) )
Higuaín és Pastore a Nike reklámjának forgatásán:)

Vamos,vamos Argentina!!!:)


2 megjegyzés:

  1. Szijjaaa Dettiiim :)
    megjegyzésem hogy sztem is Raqu a beeest :) <3 Jótündérkeresztanya :) :) :)
    Klausz voltam :)

    VálaszTörlés
  2. Helló Klausz!:)
    Azt gondoltam,h egyetértesz.:)
    (Az első megjegyzést Te írtad....köszi!:) )

    VálaszTörlés