2011. július 22., péntek

Foci,foci,foci:)

Sajnos a helyzet nem sokat változott…próbálok megküzdeni az előttem tornyosuló akadállyal,azaz a mindennapos problémákkal. Sajnos meg is látszik ez az egész az egészségemen,mert amióta megkaptam az első levelet a gázszolgáltatótól,azóta kb minden este rám jön a fejfájás. Egyfolytában jár az agyam,hogy hogyan találhatnék megoldást erre az egészre.Embertelenül nehéz,mert nagyon nehéz helyzetbe kerültünk…de nem nyafogok,mert attól egyáltalán nem lesz jobb,vagy könnyebb.Ahogy a 274-es dicséretben is van:”A súlyos gondok mit használnak.A sóhaj,sok jajszó mit ér, / Ha sebeink még jobban fájnak S mindennap kínunk visszatér? / Így terhünk egyre súlyosabb,ha lelkünk búnak helyet ad.” Mert „Ki Istenének átad mindent,bizalmát csak belé veti/Azt csudaképen őrzi itt lenn,Ínség baj közt is élteti./Ki mindent szent kezébe tett,az nem fövényre épített” Az Úr eddig megőrzött és bízok benne,hogy ezután is meg fogja tenni…
Váltok kellemesebb témára.Csabival kicsit rendbetettük a poszter gyűjteményünket és kitettünk a kamrába néhány régebbi újságot,majd papírgyűjtéskor jó lesz a tesómnak. Nekem 4 mappára rúg a poszter és cikkgyűjteményem.1-ben csak a Forma1-hez kapcsolódó dolgok vannak,bár az már jó ideje nem nagyon bővült… A másik 3-ban pedig csak foci. Egyik mappában vannak a posztereim,külön-külön „téma” szerint rendezve (Real Madrid,kedvenc játékosaim,kedvenc csapataim,Argentína…),a másikban a Real Madridról írt cikkek,interjúk a csapat játékosaival meg ilyenek,a harmadikban pedig az Higuaínhoz kapcsolódó anyagok vannak(újságok,cikkek…). És még ott vannak a legféltettebb  kincseim:az a néhány Marca és AS,aminek egy részét akkor vettem,amikor Madridban voltam,a másik részét pedig kaptam. Ha számba vesszük a csapatokat,amelyikeknek a meccseit néha-néha meg szoktam nézni a Real Madridot kivéve,akkor kapunk vagy fél tucatot.Persze nem tartom magam nagy Inter vagy Porto szurkolónak,de azért figyelemmel követem az eredményeiket és havonta 1-2 meccset leülök megnézni.A lista:Internazionale,Porto,Benfica, River Plate,Valencia,Villarreal.Egyébként a következő blog bejegyzésemben majd a Madridról fogok írniJ Mert kedvenc csapatom csak egy van és azt úgy hívják,hogy REAL MADRID CF.



Inter: A tesóm nagyon nagy nerazzurri.Juve szurkolónak indult,de mikor kitört a calciopoli botrány megutálta őket és interes lett.Nagyon megszerette a milánóiakat.Ahogy hétről-hétre leült a tv majd később a gép elé megnézni a soros bajnokikat én is néztem vele és megkedveltem őket is. Bírom Stankovicot,Sneijdert,Materazzit,Cambiassot és Pandevet is,de a 2 kedvencem onnan Zanetti és Milito. Zanetti hihetetlen amit még ma is művel…közel a negyvenhez még mindig csúcsteljesítménnyel rukkol elő,az idei Copán is az egyik olyan játékos,akit nem érhet rossz szó.Milito pedig bár zsákszámra lődözte a gólokat a Racingtól a Zaragozán és Genoán át az Interig egészen 2010-ig senki sem emlegette a legjobbak közt.Akkor a madridi BL döntőben duplázott…én akkor figyeltem fel rá,mikor a Zaragozában játszott együtt Aimarral.Akkor még nem igazán kedveltem,mert ketten együtt (mármint Aimarral) majdnem beleköptek a levesembe és fricskázták meg a Realt.Mikor lelépett a Genoába,onnantól számít az egyik kedvencemnek.
Az Inter argentinjai:)

Zanetti és Milito

Valencia:Mikor eljegyeztem magam a spanyol focival,akkor a Real Madrid és a Barcelona mellett komoly tényező volt ez a csapat is.2004-ben dupláztak,behúzták a spanyol bajnoki címet,utána pedig az UEFA-kupát is.A csapat szereplését egy játékos miatt kezdtem el követni,akit úgy hívtak,hogy Pablo Aimar.Évente csak 2 napra szüntettem be a barátságot:arra a 2 meccsre,amikor épp a Real Madrid volt a soros ellenfelük,olyankor nagyon tudtam utálni Aimart is,pedig amúgy imádtam a játékát. A kis argentin még ma is olyan szabadrúgásokat/szögleteket tud lőni,aminek olyan az íve,mintha körzővel-vonalzóval szerkesztették volna.Nagyon lát a pályán.Sajnálom,hogy nagyon sérülékeny és hogy pont akkor volt a topon,mikor Riquelme is és Verón is,ezért hármójuk közül ő volt az,aki a háttérbe szorult….Később pedig ott játszott néhány idényt Morientes is,aki legalább akkora kedvencem volt annak idején,mint most Higuaín.
Pablo Aimar:)



Fernando Morientes:)

Benfica: Mikor Aimar odaigazolt,akkor figyeltem fel az együttesre.Aztán kiderült,hogy Nuno Gomes is ezt a csapatot erősíti,akit szintén kedvelek. Szeretem a portugál bajnokságot is és bizony sajnálom,hogy a Digisport vette meg a közvetítési jogokat a Serie A-val együtt. A Benficába azóta érkezett még néhány játékos a Real Madridból is,akiket szintén kedvelek és a Madrid is igazolt onnan.Név szerint:Javi Garcia és most már Ezequiel Garay is a lisszaboniakat erősíti,mi pedig Conetraot és Di Mariát is onnan szerződtettük.
Javi Garcia gólt ünnepel

Pablo Aimar


Porto: A portói sárkányok voltak az első olyan csapat,aminek a meccsét teljes egészében megnéztem,méghozzá a Klub VB döntőjét 2004. decemberében a kolumbiai Once Caldas ellen.Baiat szerettem abból a csapatból aztán kicsit szakítottam velük,de tavalyelőtt ismét visszataláltam hozzájuk.2 játékost kedvelek nagyon a csapatból,mindketten az argentin River Platet erősítették és Higuval játszottak együtt.Az egyikük az argentin közzéppályás,Belluschi a másik pedig a –már- tavalyi szezonban berobbant kolumbiai csatár,Falcao.
Belluschi

Falcao

River Plate: Mint azt gondolom,észrevettétek,hogy szinte az összes játékos,akit kedvelek argentin.A legtöbbjük pedig az argentin River Plateben is megfordult/onnan indult el páléyafutása.Régebben a Sport tv közvetített Libertadores kupa meccseket,akkor láttam először az argentin csapatot. Néha-néha az internetes streamek segítségével megnéztem 1-2 bajnokit.Sajnálom,hogy kiestek az élvonalból.:(Köszönhető ez az egész az idióta rendszernek,ami alapján lebonyolítják a bajnokságot.Az Apertura-Clausura párosításra gondolok itt,meg arra hogy a kieséseknél 3 évet vesznek számításba,jövőre a Boca kerülhet bajba emiatt.Idén a River hozott egy kilencedik meg egy negyedik helyet mégis kiesett.




Villarreal:Tavaly az idény elején nagyon szép focival álltak elő,az Európa Ligában is a legjobb 4-ben voltak. A karácsonyi videójuk meg az egyik legjobb volt a Madridé után. A kapust,Diego Lopezt,az olasz csatárt,Rossit csípem,de a legjobban a spanyol középpályást Cazorlát szeretem onnan.:)

Santi Cazorla



Az említett karácsonyi vidi:)

Ha már ennyire belemerültem a fociba: A Copán Paraguay bejutott a döntőbe.0:0 lett a Venezuela elleni meccsük,aztán tizenegyes párbajban 5:3-ra  végeztek. Úgy masíroztak a döntőig,hogy egy meccsüket sem nyerték meg...
Bronzmeccs: Peru-Venezuela
Döntő:Uruguay-Paraguay
Közben pedig napvilágot láttak olyan hírek,miszerint Batistát kirúgták. Ám nagy a csend az ügy körül,mert az AFA részéről se megerősítést sem cáfolatot nem adtak. A lehetséges utódok lehetnek:Gerardo Martino és Alejandro Sabella.Utóbbi akkor is a jelöltek közt volt,mikor Maradona mondott le/küldték el,egyébként pedig az Estudiantes edzője.Martino pedig a -győztes meccs nélkül-Copa döntőbe jutott Paraguay szövetségi kapitánya és lejár a szerződése náluk a Copa után....kíváncsi vagyok,h mi lesz ebből....

Gonzalo tegnap elindult vakációzni.Zárásként hozok erről két képet.:)


Plusz egy szép mozdulat Marcelotól:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése