2011. július 11., hétfő

Hogyha kell egy tánc... ;)

Ma is tartott még a kánikula...délután épp a nagy melegre panaszkodtam,amikor is megjegyezte a Sári: "Gondolj arra,hogy télen végig azért panaszkodsz,hogy a nyári nagy melegre panaszkodhass." Fején találta a szöget.:D Nyár van,legyen meleg.Inkább ez,minthogy essen az eső egész nap.Bár ha jön a lehűlés,olyan viharok lesznek....Majd megint söpörhetem ki a kapuból a vizet...Na nem baj,ezen majd ráérek akkor bosszankodni. Annyira kedvem lenne,megint kimenni a pályára és focizni,mint a múltkor,de ehhez túl nagy a hőség.Ugyanis a "C" pályára egyfolytában tűz a nap. A héten majd előszedem a kosárlabdámat is,felfújjuk itthon és következő alkalommal majd azt is kivisszük és akkor kosárra is dobhatunk. Tudjátok,hogy még mi hiányzik?A tánc. Ugyan nem járok már sehová sem,egy táncklubnak sem vagyok a tagja,de itthon a mai napig rendszeresen ugrabugrálok,kivéve azt,mikor 36 fok van árnyékban. A ház hátsó részéhez anno még a nagybátyámék hozzáépítettek egy másfél szobás lakrészt. Ma már nem lakik ott senki. Tartozik hozzá egy (üres) terasz is,ami elég nagy. Fogom az MP3-am,vagy a CD-im valamelyikét, odamegyek,benyomom a zenét,felmegyek a teraszra és ott gyakorlok. Nekem ez a rendszeres mozgás,igyekszek karban tartani magam. Számomra nagyon fontos a tánc. Régen versenytáncos is akartam lenni,de sajnos nem teljesülhetett ez a vágyam. Mindig néztem a táncversenyekről a közvetítést,rajongtam a Törökgyörgy Melinda-Maurizio Vescovo párosért és szerettem volna egyszer a Savarián táncolni. A latin-amerikai táncok voltak sokáig az egyedüli kedvenceim,csak aztán egy nap megismerkedtem az argentin tangóval és rögtön el is varázsolt. A tangó miatt pedig már elindult bennem valami,ami miatt ennyire megszerettem Argentínát. Sokszor úgy lazítok,hogy beteszek egy tangó CD-t és olvasás vagy gépezés közben azt hallgatom.A tangók himnusza,a La Cumparsita és a Jalousie a 2 kedvencem és büszke vagyok rá,hogy egy buenos airesi tangótáncospár barátságát is magaménak mondhatom. Egyszer majd elmesélem,hogy miként sikerült megismerkednem velük.:)
Törökgyörgy Melinda és Maurizio Vescovo:)


"Argentin vagyok,argentin vagy,mi mind argentinok vagyunk...ha argentinnak lenni azt jelenti,hogy időről időre szükségem van rá,hogy kinyújtsam a karom és megérintsek valakit.Akkor is argentinok vagyunk,ha néhanapján szomorúnak,magányosnak és elkeseredettnek érezzük magunkat.Vagy ha lelki társat keresünk.Vagy egy szikrára várunk,hogy fellobbanjon bennünk a tűz.Akkor is argentinok vagyunk,ha szeretünk flörtölni.És táncolni.vagy tánc közben flörtölni.És valakit a karjainkban tartani.És ha szeretjük,ha valaki a karjaiban tart.Ha ezek valamelyike stimmel,akkor elég argentinok vagyunk ahhoz,hogy tangózhassunk."



Végre megkezdődött ma a Real Madrid számára az előszezon!!! Annyira jó volt nézni a képeket a hivatalos oldalon,hogy a fiúk megjelentek a Valdebebasban,meg utána a Barajasra mentek és felszálltak a repülőre,meg sem állnak Los Angelesig.:) Azt hiszem vasárnap hajnalban lesz az első meccsük a Los Angeles Galaxy ellen,ha nem ütközik olyan meccsel a Copáról,akkor meglesem. Azért hiába tart a Copa és nézhetem a meccseket,csak hiányzik a kedvenc csapatom.:)
A Copa Americán tegnap játszották le a Kolumbia-Bolívia meccset.Kolumbia már tuti csoportelső.Egyébként 2:0 arányban múlták felül a bolivárokat és Falcao duplázott. A csoport második helyén Costa Rica áll és mögöttük kullog Argentína. Ma csak a győzelem az elfogadható eredmény az Albicelestétől. A Costa Rica elleni előzetes kezdő:
Sergio Romero - Pablo Zabaleta, Nicolás Burdisso, Gabriel Milito, Javier Zanetti - Fernando Gago, Javier Mascherano, Ángel Di María - Lionel Messi, Gonzalo Higuaín , Sergio Agüero.
 Nem mondom igencsak meglepődtem Gago kezdetésén.Oda kellene egy kreatív játékos és nem hiszem,hogy Gago pont ilyen. De szívemből kívánom,hogy cáfoljon rám.Akkor visszaszívok mindent,amit most róla írtam.:) Egyébként ahogy telnek-múlnak az órák azzal egyenes arányban kezd minél jobban görcsbe rándulni a gyomrom.Borzasztóan izgulok az argentinokért...pláne azért a gyerekért,aki a kilences mezt viseli és kezdő lesz.Egy biztos:nagyon fogok szurkolni. Sorsdöntő meccs lesz a mai és nem akarom semmi pénzért sem kihagyni. Tudom,hogy néhányan dilisnek tartanak azért,mert ennyire rajongok az argentinokért meg a Madridért,de mentségemre hoznám fel,hogy mivel nem sok lehetőségem adódik arra,hogy szórakozni járjak,ezért nekem a meccsnézés  kikapcsolódást is jelent. Előfordult olyan is,hogy lemondtam programot egy fontos meccs miatt.De aki nem rajong egyetlen egy csapatért sem,annak lehetetlen megmagyarázni,hogy egy-egy fontosabb meccs mit jelent az egyszerű mezei szurkolónak....Aki a kezébe veszi Nick Hornby Fociláz c. könyvét és kiolvassa,akkor abban pontos diagnózist talál a focititisben szenvedő betegekről,bár a végén úgyis legyint,hogy ezek nem normálisak. :) :P Na de nagyon elkanyarodtam az Albicelestétől... nagyon félek a meccstől és most azt mondom,hogy legszívesebben átaludnám az éjszakát és reggel nézném meg,hogy mi volt a meccsen. De ez lenne az utolsó dolog,amit megtennék.Fogadni mernék,hogy ha elaludnék,magamtól felébrednék fél 3-kor.... Na mindegy.Mára be is fejezném. Megyek tovább izgulni,aztán meglátjuk,hogy mit hoz a hajnal.:)
Gonza és Ezequiel leskelődnek a szállodai szobájuk ablakából:)

Vamos,Vamos Argentina!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése