2011. december 22., csütörtök

Nagy sorozat - poszt - I. rész :)

Csabival beszélgettünk és az egyik kedvenc sorozatom apropóján ezen a szálon folytattuk tovább a beszélgetés menetét, ugyanis kiszámoltam, hogy még egy számjegyű életkorral rendelkeztem akkor, amikor az a sorozat először ment Magyarországon.  Számba vettem, hogy eddig hány sorozatot néztem -ezekből összeszedtem a TOP3-at- és úgy gondoltam, hogy erről írok ide is egy postot. Ebből legalább valamennyi kiderül az ízlésemből. Nos lássuk a listát kategóriák szerint, megjegyzésekkel ellátva! (a lista nem teljes, igyekeztem csak azokat összeszedni, amelyeket tényleg nagyon szeretek-szerettem.)

A magyar sorozatok között nem állítottam rangsort. Nem is nagyon véleményezném, mert ezeket biztos mindenki látta és ismeri.
A Szomszédok mindig is a gyerekkoromra fog emlékeztetni, ezért sokszor bele - bele nézek még ma is.
Az Angyalbőrben c. sorozaton nagyon sokat nevettem, ezért is szerettem nézni.
A Kisváros pedig szerintem a legjobb magyar TV-sorozat, amit valaha készítettek.
A Barátok közt-ből 3 havonta nézek meg 2 részt, annyi nekem bőven elég. Ami sorozatban megtörténhet, az már a Barátok köztben legalább 5x benne volt... Azelőtt többet néztem, de már unalmas.
A Familía Kft-t pedig régen nem szerettem -igaz akkor még elég kicsi voltam, amikor ment- viszont mostanában kezdek vele megbarátkozni.






Egyéb kategória:
A Dibley-i lelkészen nagyon jókat tudtam nevetni, pedig nem nagyon áll közel hozzám az angol humor.




Az amerikai sorozatok listája :
A Vámpírnaplók első évadát végigkövettem, a második évad felénél pedig egyszer elfelejtettem megnézni és utána sem vettem a fáradtságot, hogy odakapcsoljam a TV-t, így félbehagytam.
A JAG - Becsületbeli ügyek annak idején nagy kedvencem volt. Hozzáteszem csakis David James Elliot két szép szeme miatt.... XD Vicceltem, nem csak ezért...akkoriban bolondultam az egyenruhákért XD
Zorro -  az 1957-es sorozatnak ugyancsak nagy rajongója voltam. 5 évesen imádtam műanyag karddal hadonászni a nyakamban egy pléddel és azt képzeltem, hogy én vagyok Zorro. XD Guy Williams a legjobb Zorro volt a filmvásznon szerintem.
A Hetedik mennyország is nagy kedvencem. Gondolom mondanom sem kell, hogy a témája miatt áll közel a szívemhez. Ugye az apa tiszteletes, az anya meg 7 gyereket nevel... :)
A Szellemekkel suttogó néhány évadát is láttam. Érdekes témát boncolgat, ezért is kezdett érdekelni.
Végül jöjjön 2 kórházsorozat. A Vészhelyzetet először egyáltalán nem szerettem, viszont édesanyám nagy rajongója volt. Sok választásom nem volt, én is néztem vele és egyszer csak azt vettem észre, hogy nem mással próbálom elfoglalni magam, hanem engem is érdekel, hogy mi történik a képernyőn...
A Grace klinikával meg épp fordítva történt a dolog! Azt én szerettem meg előbb, aztán vittem bele anyut is a rajongásba...
További kedvencek: A mentalista, Az elveszett ereklyék fosztogatói, Castle.Na meg a helyszínelős sorozatokat is néha megnézem, de most nem sorlom fel az összeset. :)












(Folyt.köv.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése