2011. december 16., péntek

Budapest,Budapest te csodás!

A héten ismét merő rohanás volt az életem. Többek között pl.: 2x is megjártam Budapestet.

Először az egyetemre mentem be. Már elhoztam a jelentkezési lapot, a lelkészi ajánlót és a felvételi követelményt. Történt pár változás azóta, mióta én először felvételiztem oda,de ezeket most nem részletezném. rengeteg dolgot kell beszereznem, úgyhogy az ünnepek után gőzerővel neki is fogok állni ennek a nagy feladatnak, hogy a határidőre biztosan meglegyen minden és le tudjam adni a papírt.
Másodszor pedig a tesómmal mentem el kicsit csavarogni. Váratlanul kaptak 1 szabadnapot a suliból és ezt kihasználtuk. Sétálgattunk kicsit a Vörösmarty téri karácsonyi vásárban  meg szétnéztünk a Duna-parton és a Nyugati pályaudvaron. Csabi fotózott is, mindjárt mutatok pár képet. Ám mikor hazajöttünk volt egy kis gubanc...az a vonat, amivel utaztunk gázolt Szemeretelepnél, így több mint 1 órát vártunk a megállóban mire haza tudtunk jutni. Mondjuk addig is volt látnivaló, mert én még ilyen közelről sose láttam a mentőhelikoptert....pláne nem felszállni. (Igen...a tv-ben mindig is imádtam a Medicopter 117-et meg a Mentőhelikoptert. Az életben viszont minden más, mint a filmeken...)

Nem is szaporítom tovább a szót, jöjjenek a képek. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése