2012. január 2., hétfő

Itt az Új év! :)

Íme 2012 első bejegyzése.:)

Gondoltam összeszedem, hogy mi történt velem a 2 ünnep között. Szerettem volna képeket is hozni, de annyira ellustultam így az ünnepek alatt, hogy mostanában igyekszem utolérni magam és még nem tettem fel egy fotót sem a gépre. A szépen feldíszített karácsonyfát december 29.-én Hópihe ledöntötte az asztalról.Ugyanis a legkedvesebb szórakozása az volt, hogy bemászott a fa alá és onnan ágaskodott fel, hogy a díszekkel játsszon. Egyik hajnalban pedig arra ébredtünk, hogy Pihe cica a földön szaglássza a világoskék harang alakú díszt, a fa a földön hever, körülötte meg szerteszét gurult az összes gömb. Szerencsére csak 2 díszt tört össze, úgyhogy nem nagy a kár, viszont másnap reggel újra fel kellett díszíteni a fát. Meg kell, hogy jegyezzem: másodszori nekifutásra sokkal szebb lett, mint ahogy elsőre sikerült. 24.-én ugyanis picit össze lett csapva a dolog, mert a díszítés meg a szaloncukrok fára pakolása közt elmentünk a karácsonyi istentiszteletre.
A Szilveszter meg egész jól sikerült, hajnali/kora reggeli negyed 6-kor dőltem be az ágyba. Másnap meg akartam nézni a bécsi újévi koncertet, de mint minden évben idén is átaludtam az egészet.



Ma már januárt ír a naptár, én pedig nekilátok a felsőoktatásba való jelentkezési procedúrának. Kaptam egy egész hosszú listát arról, hogy milyen papírokat kell beszereznem, mit nem mondjak lesz dolgom. Holnap neki is látok az iratok beszerzésének, minél előbb kész leszek vele, annál jobb.
Vasárnap este pedig operettkoncertre megyünk a nagynénémmel. Karácsonyra kaptam a családomtól a belépőjegyet és már nagyon várom. Olyan 4-5 éve lett hagyomány, hogy minden év januárjában tartanak egy újévi operettkoncertet. A jegyvásárlással viszont sietni kell, mert szinte percek alatt elfogy az összes belépő, eddig minden évben teltház volt, szerintem idén sem lesz másként.


Végül pedig még egy hír: úgy döntöttem, hogy az irományomat, ami az Un sueno en realidad (Álomból valóság )címet viseli közzé fogom tenni egy blogon. Kisebb - nagyobb szünetekkel már 1-1,5 éve írom, eddig csak néhány kivételezettnek küldtem el olvasásra, már a harmadik résznél tartok és több mint 70 fejezetet megírtam már belőle. Csak van egy pici probléma: az első néhány fejezet elszállt az éterben, amikor még régebben szerelőhöz kellett vinni a gépet sajnos törlődött. Amint utolérem magam ismét megírom a hiányzó részeket és kicsit átdolgozom a fejezeteket, aztán majd meglátom, hogy mennyire lesz sikere... Igen, én is beléptem a fanfic írók népes táborába. :)

2 megjegyzés:

  1. Személy szerint nagyon kíváncsian várom, hogy miről írsz, örülnék ha majd olvashatnám! :)

    VálaszTörlés
  2. Valószínűleg jövő héten nekiállok megírni az anno törlődött fejezeteket és ha legalább 2-vel megvagyok,akkor elindítom a blogot is. :)
    Hogy miről szól az legyen meglepetés.:)Majd linkelem,ha megcsináltam a blogot.:) ;)

    VálaszTörlés