2012. január 7., szombat

Ez + az :)

Gondoltam hozok pár hírmorzsát a kis életemből.:)

Feltűrtem a pulóverem ujját és nekiláttam a felsőoktatási jelentkezés hosszadalmas procedúrájának. A lelkészi ajánló már a tiszteletes úrnál van, a konfirmációi igazolás pedig a kezemben. Ám tegnap délután kinézett egy másik lehetőség is tavaszra, de a felvételit és ezt nem tudom egyszerre vállalni. Tipikusan abba a helyzetbe kerültem, hogy melyik kezembe harapjak. Igaz még erre sem mondtam nemet -majd csak jövő héten-, de megfogadtam, hogy nálam az első mindenképp a teológia. Ám ha lesz rá lehetőségem jövőre is és nem jön össze az egyetem, akkor belevágok. De csak akkor és erről egyenlőre nem is írnék többet. Ha ott tartok, akkor majd úgyis világgá fogom kiáltani. ;)

Nem régiben olvastam ki Dan Browntól az Angyalok és Démonokat. Kicsit meredek és nem mindennapi a története -meg ami a végén le van írva-, de ettől még a könyv letehetetlen. Nekem 2 éjszaka elég volt hozzá, hogy elsőtől az utolsó betűjéig kiolvassam. Utána megnéztem a filmet is, de az már fele annyira sem jó...sőt...A könyv és film közt ég és föld a különbség az előbbi javára. Ezek után vettem a bátorságot és elolvastam A da Vinci kódot is. Nos...ez is jó könyv,attól függetlenül,hogy nem értek egyet a benne elhangzó elméletekkel. Úgy gondolom, hogy amelyik könyvnek az első oldalára a cím elé oda van írva, hogy regény azt nem feltétlenül kell komolyan venni. Lényegében a Mária Magdolnás-Szent Grálos elmélet sem az író sajátja, találkoztam nem egy művel, amiben ugyanaz van leírva és jóval korábbiak, mint A da Vinci kód, csak éppen azokat a tudományosnak feltüntetett munkákat nem kapták fel, míg ezt a regényt igen és túl komolyan vették az abban leírtakat.

A múltkor említettem, hogy van egy történetem, amit majd ki szeretnék tenni a blogra. Nekiláttam megírni a hiányzó részeket, hétvégén megcsinálom a fejlécet és egyebeket aztán valószínűleg olyan 1 hét múlva elindítom a blogot. majd itt is közzé fogom tenni a linket. :)

Az egyik kedves ismerősömtől megkaptam a Csoportterápia CD-t. Már vagy 5x végighallgattam, nekem nagyon tetszik. Azok a szövegek....kegyetlen. :D A Mentés másként, a Hoppá,asszem dobtak és a Menjetek szobára a 3 favoritom, de mondjuk A fehér ló fiai és az Utálom a musicaleket is elég fülbemászó, utóbbiban musicales stílusban fikázzák a műfajt...hát hatalmas. ( Na meg az sem utolsó szempont, hogy Szente Vajk énekli...XD ) :D

Ez már tűrhetetlen XD - Utálom a musicaleket

Ez pedig egy egyveleg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése