2012. január 28., szombat

Ez meg az

Ma délelőtt elmentem a parókiára, hogy beszélgessek egy jót a lelkészünkkel. Majdnem 1 órát átbeszélgettünk és lelkileg feltöltekezve jöttem el onnan. Sok olyan tanácsot kaptam tőle, amit valószínűleg a jövőben majd nagyon is tudok kamatoztatni, illetve kicsit sikerült a gondolataimat is rendezni. Sok olyat is kimondott, ami bennem már megfogant, mint gondolat, de szavakba önteni még nem tudtam. Hálás vagyok neki ezért.


Na de most váltsunk témát! Nem olyan rég óta a legnagyobb hobbim -az írás mellett- az üvegfestékezés lett. Az ablakokat és az egyik beltéri ajtót már kidekoráltam, ezekről szeretnék képeket hozni.

Valentin napi motívum

Karácsonyi kép

A töklámpás október 31.-éről maradt az ablakon
A gyertya november elsejéről.

Los Reyes Magos, azaz a 3 királyok.

Ez az egyik kedvencem.
Karácsonyról maradt
Szeretem a macskákat :)
Még egy doromboló szőrgombóc :)
Zakumi
Il Biscione
Naranjito - Mundial 1982
Gauchito - Mundial 1978
Copa America 2011
Albiceleste
Ez pedig a másik kedvencem. REAL MADRID CF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése