2011. november 29., kedd

Real Madrid - Atlético Madrid 4:1 (La Liga)

El Derbi madrileño

"Mindent a fehérre!"


A meccstől azt kaptam,amit vártam. Az Atlétatrikó Atlético 1999 óta képtelen nyerni a Real Madrid ellen és semmi jel nem mutatott rá, hogy ez a sorozat meg fog szakadni,tudva, hogy a matracosok idén még nem nyertek idegenben. Az AtMa kerete tavaly óta gyengült. De Gea Manchesterig meg sem állt, Raúl García is búcsút intett nekik ráadásul pedig elment Forlán és Agüero is. Erősítettek papíron Diegoval, de az ő teljesítménye nagyon rapszodikus és érkezett Falcao is, de ő nem tudja betölteni az Agüero-Forlán duó okozta űrt ráadásul a Bernabéuban nem is léphetett pályára sérülés miatt. (Még ma sem értem, hogy miért választotta az AtMát ahelyett, hogy maradt volna Portóban...)

Falcao is ott volt a meccsen.Ő az egyik,akiket kedvelek az AtMából.


A mi oldalunkon nagyjából a szokásos kezdő állt fel. Arbeloa nem bevethető, így a helyét Lass foglalta el jobbhátvédben, Xabi Alonso mellett pedig Khedira futkorászhatott. Nincs itt semmi meglepetés gondoltam naivan. Hiba volt. Az első 20 percet konkrétul átaludta a Real ( most nem írhatom, hogy Madrid, mert az Atlético is fővárosi csapat ), és ami a legszebb, hogy ezzel az AtMát is sikerült jól meglepni. Ez a kis rövidzárlat pedig megbosszulta magát : Adrián megszerezte a vezetést a kisebbik fővárosi csapatnak. A bekapott gól kicsit felrázta a fiúkat és onnantól elkezdtek nyomni. Vagyis csak elkezdtek volna, ugyanis az Atlético egy új küzdősport bemutatásába kezdett, amit valahol Dél-Madridban találtak fel a Vicente Calderón környékén. Elkezdhettem aggódni, hogy nehogy az egész Realt hordágyon kelljen levinni a pályáról. Nem sokkal később Di María ugratta ki Benzemát, de a francia alól kihúzta a lábát az AtMa kapusa, amiért a bíró felmutatta neki a pirosatnekünk meg adott egy tizenegyest. A büntetőt Cé - ki más? - értékesítette, felavatva Asenjot. (Asenjo a másik akit szeretek onnan) Amit Manzano ígért, be is tartották. Még az AtMa van felháborodva a bíró miatt, mikor megköszönhetnék neki, hogy kilencen fejezhették be. Már az első félidőben vagy 3 embert ki lehetett volna nyugodtan szórni, mert amilyeneket oda - odapakoltak néha még nekem is fájt. Cét úgy néz ki, hogy sikerült úgy lerúgniuk, hogy megsérült.


A második félidőben meglátszott, hogy Mourinho beszédet tartott az öltözőben, mert jóval támadóbban léptek fel, mint az első félidőben. Az 51. percben Cé középre gurított egy labdát, amiről Benzema lemaradt, de a második hullámban érkező Di Maria kegyetlenül bevágta a második gólunkat. Aztán 20 percnek kellett eltelnie, hogy ismét gólt láthasson a publikum. Di Maria ezen a meccsen tért vissza a sérüléséből, még nem bírta 90 percig az iramot, ezért a helyére beküldte Mou Higuaínt. Megizzadni sem volt még ideje az argentinnak: 3 perccel később már gólt ünnepelhetett. Egy teljesen ártalmatlan szituációban Godín a labdával oldalba rúgta Gonzát, ő meg ha már ott volt köszönte szépen az ajándék bogyót, elfektetett 2 ember majd bepasszolta az üres kapuba megszerezve ezzel a csapat 3. találatát.  A mezőnyfölény végig megmaradt, de több gól nem akart születni, mikor is Cé kiugratta Gonzát, ám Godín rávetette magát az argentinra, ami más sportban talán pontot ér, de a fociban csak sárgát meg egy tizenegyest. Cé ezt is belőtte, Asenjo mozdulni se tudott. 4 : 1 - re alakította az eredményt.

"Méltó riválist keresünk egy tisztességes derbihez.Jelentkezés itt."

Lass játéka nekem nagyon tetszett. Korábban is játszott már néhány meccsen jobb hátvédet, de akkor még nem volt ilyen jó. Most viszont... Azért mondjuk a katalánok ellen nem tenném még be a kezdőbe azon a poszton, de aztán ki tudja? Lehet,hogy nem is járnánk vele olyan rosszul.
Benzema "kiharcolta" a tizenegyest és a kiállítást, ami fontos momentum a meccs végkimenetele szempontjából. Ide tartozik, hogy szerintem 11 - 11 ellen is elvertük volna az AtMát....simán.
átváltozott gól és futógéppé. Mondjuk nekem nem nagyon hiányoznak a flikk - flakkjai, csak ez olyan furcsa. A meccsen eléggé sántított, biztos megsérült. Remélem nem súlyos!
Di María okosan focizott, nagyon jól játszott emiatt faragták is rendesen. Féltem, hogy megint lesérül, de szerencsére nem lett semmi baja. A gólja is szép volt,de! A színészkedésről igazán leszokhatna. Már - már olyan szinten űzi, mint a katalán kollégái, csak nem olyan gyakran.
Gonza meg tudja, hogy hogyan kell beszállnia a meccsbe. Godín - Copa America győztes,értitek? - hülyesége is kellett a gólhoz, de az nem elhanyagolható, hogy azért hibázott, mert az argentin ott sündörgött körülötte. Nagyon szerethetik az AtMa védői, ugyanis 2 szezonnal ezelőtt Pereától csent el egy labdát, amiből gólt lőtt, idén meg Godíntól. A második tizenegyes szintén a nevéhez fűződik, de én szívesen becseréltem volna a büntetőt még egy Higu gólra. ;) Egyedül azt sajnáltam, hogy nem kezdett, pedig az AtMa ellen is szép mutatói vannak... A Barcelona ellen elnézném a kezdőben, de én már most megmondom, hogy Benzema fog kezdeni és erre minden vagyonom fel merném tenni. Gonza majd játszik a Gijón meg az Ajax ellen, a legnagyobb meccsen meg koptathatja a kispadot az új madridi módi szerint. Minden vágyam az, hogy december 10.-én ott olvashassam a nevét a gólszerzők közt. Aznap lesz a 24. születésnapja, este az El Clásico... nagy nehezen lenyeltem, hogy jó, a BL az Benzemáé és naivan azt reméltem, hogy akkor a bajnokságban viszont övé a kezdő. Erre a bajnokságban nagy meccseken rendre csak csere, de a teljesen tét nélküli BL meccseken kezdhet. Könyörgöm az a gyerek legalább 2 strigulával jobban állna a Pichichin, ha nem ilyen hülyén rotálna Mou.  Papolhat nekem akárki,hogy ugyanannyi lehetőséget kapnak meg mit tudom én de azért csak szemet szúr az egyszeri fannak, hogy míg az egyik a nagy meccseken kezd, a másikkal csak a "piszkos munkát" végeztetik el, holott a bajnokságban csereként beállva rúgott annyit, mint a francia kezdőként... Mondjuk én innen úgyse tudok mit csinálni, csak lenyelem a keserű pirulát és reménykedek.


Miután lefújták a meccset, akkor kezdett a Getafe a Barcelona ellen. Nem is figyeltem az eredményt, mert sima katalán győzelemre számítottam. Ám a meccs 85. percében rálestem a Facebookra és nem akartam hinni a szememnek. 1 : 0 -ra vezetett a kis madridi gárda. Messi csak kapufáig jutott, így nyert a Getafe. Ez azt jelenti, hogy 6 ponttal előzzük meg a katalán riválisunkat 2 fordulóval az El Clásico előtt! A Gijónt el kell verni szombaton, nincs mese. Sokan pihentetnének pár embert, de én ezt nem javasolnám. A Gijón sem puszipajtása a Madridnak és sosem adja könnyen a bőrét. Sőt még arra is kell majd vigyázni, hogy nehogy valakit lerúgjanak. Tavaly kész botrány volt, ami Gijónban ment és a Bernabéuból is elvitték a 3 pontot. Viszont létfontosságú lenne, hogy a Madrid azzal a 6 pont előnnyel álljon oda a kezdőrúgáshoz 10. -én. Akkor nem lesz akkora a győzelmi kényszer, nyugodtan focizhatnak.  Ha ez így marad és nyernek majd a katalánok ellen el se merem képzelni, hogy mi lesz... (viszont hozzáteszem: a Barcának a klub vb miatt lesz előre hozott meccse, eggyel többet játszanak, mint mi.)  Teljesen biztos vagyok benne, hogy idén robbantunk.  Bár azért kicsit félek a Klasszikustól, mert tavaly ugyanilyen bizakodás ment és aztán jött az 5:0....Na mindegy. Addig még utazik a csapat Gijónba és kirándulnak egyet Amszterdamba is. Az előny viszont nálunk van, ki kell használni.

Szép volt Fiúk!


A meccs előtt Ikert köszöntötték, ugyanis megdöntötte a válogatottsági rekordot.


Xabi Alonso megkapta a sárga kártyát. Gijón ellen nem, de a Klasszikuson már játszik.







HALA MADRID!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése