2011. november 3., csütörtök

Nagy cica post :)

Helló!
Engem Maffikának/Mircinek  hívnak.A blog írója az egyik gazdim és szerinte én egy kandúrmazsola vagyok. Tavaly július elején talált Detti és Csabi a monori református temetőben,ahová szívtelen emberek tettek ki engem,de szerencsére ők megtaláltak és befogadtak.Állítólag Dettinek volt néhány vitája miattam a nagymamájával,de aztán ő is nagyon megszeretett engem.Már több,mint 1 éve vagyok náluk és nagyon szeretem őket. Nem sok cicatársamnak lehet jobb dolga,mint nekem.Rólam csak annyit,hogy olyan vagyok,mint Garfield, imádom a hasamat és sokat szunyálok.De azért néha egeret is fogok,hogy játsszak vele. Bár már elég nagy vagyok,még mindig imádok játszani és azt is nagyon szeretem,amikor valamelyik gazdim a buksimat simogatja. :)




Sziasztok!
Engem Hógolyónak/Hópihének hívnak és pár hónapos kislány vagyok. Még csak nem rég kerültem a jelenlegi otthonomba. Nagyon félénk vagyok és az időm nagy részét még mindig az ágy alatt töltöm,de  azért esténként előbújok a rejtekhelyemről,hogy játszhassak picit. Mivel még kicsi vagyok,most fedezem fel a világot és rengeteget játszok. Mindenkit nagyon szeretek,bár a gazdijaim apukájától még félek. Néha Csabi lábához szoktam gömbölyödni és ott alszom az ágy sarkában. Esténként pedig Detti ölébe szeretek ülni és ott dorombolok neki,mert nagyon szeretném,ha velem foglalkozna,ő persze ezt sose bírja ki és mindig megsimogatja a buksim. Szerinte én csak pár dekányi szőrös dorombolás vagyok,de biztosíthatom róla,hogy nagy cica lesz belőlem.:)



Ők a mi cicáink.:) Aki ismer az tudja,hogy teljesen macskabolond vagyok. Nagyon szeretem is mind a kettőt,remélem még nagyon sokáig dorombolnak majd nekem.:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése