2011. november 3., csütörtök

Olympique Lyonnais - Real Madrid 0:2 (Liga de Campeones)

Annak idején,amikor a csoportokat sorsolták ki az UEFA székházában elég nehéznek ítéltem meg a "D" jelzésű kvartettet. Nehezebb meccsekre számítottam és nem éppen tükörsima meccsekre,kellemesen sikerült meglepődnöm. Az eddigi mérleg: 4 meccs,12 pont, 10 rúgott és 0 kapott gól.A továbbjutás nem kétséges és a csoportelsőség sem nagyon (ha csak a Zágráb és az Ajax nem veri el a Madridot). Az egyébként eddig az egyetlen 100%-os csapat az idei kiírásban a Real Madrid. Ezért jár nekik a gratuláció.:) De térjünk rá a találkozóra!
Történelminek számít a győzelem,mert először sikerült nyerni a Gerlandban. Végre ezt az átkot is sikerült megtörniük a Fiúknak.Némileg felforgatott kezdővel léptek pályára,leginkább Lass jobbhátvédként való szerepeltetése lepett meg-aki egyébként nagyon agilis volt és jól játszott. Az első negyed óráról an-bloc lemaradtam sajnos,mert nem találtam működő streamet. Viszont a gólt már láttam. A tesómmal neki is álltunk fogadni,mikor láttuk,hogy Cé áll a labda mögé,hogy hová fogja rúgni.Én azt mondtam,hogy kilövi a lyoni ultrákat, a tesóm kapufára fogadott,de Cé kicsit meglepett vele,hogy berúgta. Az utóbbi meccseken nem nagyon jöttek be az izomból ellőtt szabadrúgásai,viszont most igen.Az első félidőben továbbra is szebbnél-szebb támadásokat vezetett a Madrid. Özilen valami javulásfélét is észre lehetett venni,nem volt rossz,rengeteg jó megoldása volt,csak épp gólt nem rúgott.
A második félidő kiegyensúlyozottabb játékot hozott. A Lyon is eljutott helyzetekig,de Iker mindig a helyén volt.Aztán kapott a Madrid egy tizenegyest,Cé bevágta több gól pedig nem esett,pedig volt nem egy helyzete a csapatnak. Cének gratula a duplához és a Real Madridban szerzett 100. góljához! Lényegében mindenkit meglehet dicsérni a csapatból,de azért mint mindig most is van kivétel.Di Maria tegnap az eszetlenebbik énjét hozta,sokszor már én is üvöltöttem a gép előtt,hogy "passzolj már!" de persze nem passzolt,hanem vagy bevitte 3 ember közé,vagy elönzőzte.
Egy negatívumot tudok csak felhozni tegnapról:a helyzetkihasználást. Egy komolyabb csapat ellen luxus ennyi helyzetet kihagyni,mert nagyon megbosszulja magát.

Gonza kapott 20 percet és a neve mellé csak egy sárga lap került,amiről még most sem tudom,hogy miért kapta. Most kicsit teret engednék az elfogultságomnak.Eddig ebben a BL-idényben össz-vissz játszott vagy 50 percet,de azért mindenki imádja piszkálni a 4 BL-góljával. Hogy legyen több,ha csak meccs végi csere? Kérdem én. nem baj,majd most játszhat,mert a "B" sor majd most kifocizhatja magát a tét nélküli meccseken. Lehet,hogy 2 meccsenként kezd és játszik 70 percet a bajnokságban,ő akkor is csak a második Benzema mögött. Az első számú csatár az,aki a BL-ben játszik.Mondjuk nem értem,hogy még mit kellene tennie vagy bizonyítania? Miért nem lehet 2 csatárral játszani? Tegnap Di Mariát lekaptam volna és aztán a helyére Benz,elől Gonza aztán hajrá!
De nem tudom,hogy mit várok..."a nagyok ellen Benzema kezd, a szutykok ellen meg Higuaín. A káposzta is megmarad és a kecske is jól lakik."

Szép volt Fiúk!





 HALA MADRID!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése