2011. november 21., hétfő

Ez meg az

Gondoltam írok még egy postot ma, mert nagyon belejöttem az írásba. :)

Utálom ezt a ködös, hideg novemberi időjárást. :S Képzeljétek el, mikor felébredtem reggel a lakásban csak 8 fok volt! Ugye a gáz ki van kapcsolva, csak egy kályhával fűtünk, de az se mehet egész nap, mert nincs elég fa. Amilyen nehéz befűteni a szobákat, olyan gyorsan hűl ki a ház, amikor kialszik a tűz a kályhában. Pedig most még nincs is olyan hideg, de el se merem képzelni, hogy mi lesz, ha jönnek a kemény mínuszok. Csoda, hogy kedvem sincs előbújni a dunna alól? :S
Délután pakolásztam, aztán ránéztem a naptárra és beugrott, hogy vasárnap advent első vasárnapja lesz a karácsonyi ajándékokon pedig még nem is gondolkoztam. Itt az ideje annak is, hogy utána nézzek annak, hogy mi van itthon, amiből dekorációt gyárthatok. Az üvegfestés az alap, még mellé keresek néhány ötletet. Eddig az volt a baj, hogy nem tudtam a nyomtatót a gépre feltelepíteni. Még az ősz elején tönkrement a számítógépem, amit 7 évig nyüstöltem, helyette pedig kaptam azt, amit most használok. Na nem új: a gyülekezettől kaptam használtan és még régebbi is, mint ami nekem tönkre ment, de azért bekapcsol és használható. Ez a lényeg. Most kapni fogok egy másik gépet, amire talán sikerül feltelepíteni. Nagyon jó lenne, mert már nincs sablonom az üvegfestéshez egyrészt másrészt meg sohasem tudom, hogy mikor kell valamit nyomtatni és lassan itt a felvételi időszak. Talán kapunk egy mikrohullámú sütőt is. :) A múltkor meg majdnem lett egy laptopom, csak sajnos már olyan rossz állapotban volt a gép, hogy nem érte volna meg megjavítani.:(
Egyébként azt hiszem sikerült megfáznom tegnap, amikor templomból jöttem haza. :(

 Tegnap volt az egyházi év utolsó vasárnapja,ezt a napot az Örökkévalóság vasárnapja néven szokták emlegetni. Az ünnep III. Frigyes Vilmos porosz király ötlete volt: 1816-ban elrendelte, hogy az egyházi év utolsó vasárnapját az elhunytak emlékének szenteljék. Bár az ötlettől függetlenül is mindig az örökkévalóságra kitekintés, az utolsó ítélet és az eszkathológikus reménység volt a témája e napnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése