2011. november 8., kedd

Real Madrid - Osasuna 7:1 (La Liga)

Vasárnap igencsak szedni kellett a lábamat,hogy hazaérjek a templomból a kezdő sípszóra. Jelentem a távot rekordidő alatt sikerült teljesítenem.:D Szkeptikusan nézegettem a kezdési időpontot.Délben még nem nagyon láttam jó spanyol bajnoki meccset,így igen pesszimista módon -szokásom szerint- úgy gondoltam,hogy kiszenvednek egy 1:0 esetleg 2:1-es eredményt és aztán a többit felejtsük el.A találkozó elején még csak meccshangulatom sem volt,de aztán megjött.:D :P A Fiúk pedig szokásuk szerint rám cáfoltak.Jó ebédhez szólt a Puta Barca és egy élvezetes meccset nézhettünk meg a tv-ben. (nem voltam a legjobb kedvemben aznap,szóval nem a legjobb fényben láttam az eseményeket ezt nézzétek el nekem)
Pár szó az ellenről:Az Osasuna rühelli a Madridot:Pamplonában olyan mobiltelefon-öngyújtó-esernyő-stb... eső szokott hullni a játékosokra,amilyet nem sok helyen láttam a Reyno de Navarrán kívül,Madridba meg a hentesebbik oldalukat szokták hozni és nem is adják könnyen a bőrüket. Viszont az Osasunához is kötődik életem egyik -ha nem a- legszebbik hétvégéjének emléke is: 2010-ben április 30 és május 3 közt Madridban tartózkodtam és ebbe beletartozott a május 2.-i Real Madrid-Osasuna bajnoki megtekintése is a Bernabéuban.(Az a meccs 3:2 lett Cé duplázott,Marcelo is szerzett gólt és Vadócz Krisztián élete gólját ragasztotta Ikernek.) Így akárhányszor mennek a pamplonaiak a Bernabéuba,nekem mindig eszembe jut az a hétvége.:)Az a vicces ebben az egészben,hogy az 5. legutáltabb csapatom az Osasuna...(A dobogósok:1.Katalán Vígszínház  Barcelona, 2. Atlétatrikó Atletico Madrid, 3.Sevilla)
A meccs előtt roppant szimpatikus módon a klub üzent a szívműtéten átesett Cassanonak: mindegyik játékos egyenpólóban futott ki a gyepre,amire az volt írva,hogy "Forza Cassano!" . Aztán pedig Cének zúgott a taps  a telt házas Bernabéuban,mert bemutatta a héten megkapott Aranycipőjét a szurkolóknak.
A Madrid rögtön magához ragadta az irányítást,de az első 20 percben még állták a rohamokat a pamplonaiak.Utána megállt a tudományuk és a madridiak kinyitották a gólcsapot. A gól,amit a Madrid kapott elég véleményes szituból született.Mondjuk ha nem épp a reklamálással lett volna elfoglalva az egész csapat,akkor simán kivédekezhették volna....Másrészt viszont egy ilyen gyorsan elvégzett szabadért Xabi Alonsot egy sárgával díjazták,most a pamplonai még egy ejnye-bejnyét sem kapott,szóval nem dicsérem meg érte a bírót se. Ezzel a góllal a vendégek annyit értek el,hogy megráncigálták a siestázó oroszlán bajszát és mint azt tudjuk,ez sosem marad büntetlenül.Gyorsan gurítottak még kettőt az első félidőben,így 3:1-es állással mehettek pihenőre a csapatok. A múltkor már nem lazsálta el a második félidőt a Real Madrid,ám most a déli időpont miatt ez is benne volt a pakliban a meccs folytatását tekintve,imádkoztam,hogy ne így legyen.A második félidőben sem nagyon vettek vissza és miután a pamplonaiaktól kiszórták Satrústeguit már végképp a zsebünkben éreztük a 3 pontot ,de a biztonság kedvéért még gurítottak a fiúk négyet a vendégeknek.A nap örömhíre az volt,hogy Sahin végre bemutatkozhatott új csapatában.Hala Sahin! Mucha suerte! ;)


Mindenféleképp pozitívum,hogy senki sem lógott ki a csapatból lefelé,így nem is nagyon szeretnék senkit sem lehordani.
A Pepe-Serg védőpáros olyan,mintha egy kőkemény betonfal állna Iker előtt.Azt eddig is tudtam,hogy bár Serg tud a jobb oldalon is világklasszis teljesítményt hozni,de  igazán tanári az középen tud lenni. Mou is rájött erre,ugyanis már nem középső védőt keres a klub,hanem egy jobbhátvédet. Azok az idők is elmúltak már,amikor Pepét egy baseball ütővel kergettem volna vissza Portóba. Lehet,hogy néha elgurul a gyógyszere,de az egyik legjobb középső védő a világon,az tuti.
Arbeloa és Coentrao bejátszották a széleket. Arbe tipikusan olyan játékos,aki ugyan lehet,hogy nem 10 pontos,de a 7-esnél sosem rosszabb.Coentraot meg már a Benficában is kedveltem a csupaszív játéka miatt (ez utóbbi  jelző Arbéra is igaz).
Nem emelnék ki még sok játékost,mert szinte mindenkiről tudnék néhány szót írni és akkor aztán extra hosszú post kerülne ki a kezem alól.:D Viszont a támadóinkról muszáj írnom.
Benzema csereként beállva szerzett 2 gólt,a második gólja pedig különösen szép volt. Örülök neki,hogy mind a két csatárunk ilyen jó formában van.
Ronaldo -aki még frizurát is váltott a 2 félidő közti szünetben- szerzett egy mesterhármast,méltó módon ünnepelte meg az Aranycipőt.
Di Mariát a hétközi  Lyon elleni meccs után szidtam eleget és úgy néz ki,hogy ez hatott.Kiosztott 3 gólpasszt.Viszont a nagy igyekezetében lesérült és kidőlt 4 hétre,amit nagyon sajnálok.Ánimo Angel! 
Gonza egy okos csel után gyönyörű szép gólt csavart a kapuba.Némileg elfogultan kijelentem,hogy nekem az a gól tetszett a 7-ből a legjobban.Nem csak azért,mert ő rúgta...előtte úgy eldugta a labdát a csapat,hogy a pamplonaiak csak nyomozták. Most is sokat visszalépett középpályára és Angel sérülésének köszönhetően végre teljesült a vágyam -amit nem ilyen áron akartam-: Karim és Gonza egyszerre voltak a pályán és nem voltak rosszak.  Azért viszont megjegyezném,hogy ilyenkor nem hiszem,hogy Gonzának kéne folyton visszalépnie,mert Benz erősebb az összjátékban. Vasárnap konkrétul eléggé idegesített,hogy ha vissza is lépett az esetek többségében hátra passzolt.Ezért minimum ki tudtam volna nyírni....


További jó hír,hogy a katalán barátaink csak döntetlenig jutottak a Bilbao ellen,így 3 pontra hízott az előnyünk. Nem annyira jó,hogy  most válogatott meccsek következnek és csak reménykedünk,hogy majd ott folytatják a Fiúk,ahol abbahagyták.A szünet után jönnek majd a keményebb dió csapatok,kezdésnek a Valencia idegenben....


Szép volt Fiúk!










HALA MADRID!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése