2011. október 1., szombat

Szüreti felvonulás

Délután 2 óra körül indult el a menet a gazdakörtől.idén jóval többen vettek részt a felvonuláson,mint az utóbbi években.Csabival az otthonunkhoz legközelebb eső helyszínre mentünk ki,ahol megálltak,a városházához. Miután továbbindultak utunkat a (piac- és)fesztiválcsarnokba vettük,volt ott minden,mi szem szájnak ingere.Tesómmal vettünk egy nagy adag vattacukrot és megosztoztunk rajta.Megvártuk,míg visszaér a menet,aztán hazajöttünk.Jól éreztem magam,még egy rég nem látott ismerősömmel is találkoztam.:) Csak sajnos a nap végére csontig lemerítettem a fényképezőgép elemeit...





A kocsin ül a bíró,a felesége,a lánya meg a jegyző.:) Persze csak a minden évben előadott műsor szerint.;)

Monori Strázsák Néptáncegyüttes

Felhívnám a figyelmet a medvetáncoltatóra.:D Vérmes egy fenevadat vezet láncon.:D :P



Megérkezés a fesztiválcsarnokba






Azt hitték,hogy én is néptáncos vagyok.:) Annyi igazság van benne,hogy fél évig valóban néptáncoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése