2011. október 21., péntek

Real Madrid-Olympique Lyonnais 4:0 (Liga de Campeones)

Mivel nekem megint csak a stream jutott,nem tudok túl sok mindent írni a meccsről,de amit láttam,abból igyekszek a legjobbat kihozni.
Kezdeném azzal,hogy a hivatalos kezdő 11-et olvasva az állam a padlón koppant.Kapásból 3 helyet tévedtem a várható kezdőt tekintve és így el is vesztettem az egyik poszterem,mert az volt a fogadásunk tárgya a Tesómmal. Kaká hiánya  önmagában is meglepő volt,Gonzaloé meg pláne.Nem mértem az időt,hogy meddig ültem a gép előtt tátott szájjal és azzal nyugtatva magam,hogy Mourinho a világ legjobb edzője,tudja mit csinál.Akkor sikerült túllendülnöm a meglepettségemen,amikor megkezdődött a meccs.Onnantól már nem érdekelt a felállás,csak az,hogy nyerjenek a Fiúk. Nagyon hamar kiderült mindenki számára,aki nézte a meccset -és látta az egész vesszőfutásunkat a Lyon ellen- ,hogy ez a Lyon bizony már nem az a Lyon. A Madrid végig fölényben játszott és csak idő kérdése volt,hogy mikor sikerül bevinniük az első gólt. A franciák láthatóan féltek a hazaiaktól. 20 perc kellett hozzá,hogy a Madrid az eredményjelzőn is megmutassa,hogy ők irányítanak. Benzema,ha már betették a kezdőbe,akkor beköszönt a volt kenyéradóinak. A francia egyébként végig nagyon jól játszott: Cével és Marceloval karöltve az őrületbe kergették a lyoniakat,a második gólnál pedig -rendkívül önzetlenül- ő passzolt Khedirának.Ha már Khedira:egész jó volt a tunéziai-német.A harmadik gólt Lloris öngóljának írták hivatalosan,de dicsérjük meg érte Özilt is,mert ő lőtte el a labdát.A negyedik gól szerzője pedig a szintén nagyot játszó Ramos volt és meg kell jegyeznem,hogy nem volt kis gól. Cé pedig ismét a gólpasszok osztogatásából vette ki a részét. Viszont az nem volt kicsit se feltűnő,hogy most egyszer sem húzta a száját,bezzeg ha Gonzának kell gólpasszt adni,akkor olyan a feje,mintha citromba harapott volna. Sokan meg is jegyezték ezt és kissé rosszmájúan írták,hogy lám-lám Cé is tudja,hogy mi a jó,de várják csak ki,hogy egyszer megelőzze Benzema a góllövőlistán,majd nem lesz akkora a haverság.... 
Gonza egyébként kapott 18 percet,volt egy szép labdaátvétele és kb ennyi.


Kaptam egy aranyos oltást az egyik fórumon a meccs előtt,miután világgá kürtöltem meglepettségem a kezdővel kapcsolatban: "A legfontosabb meccseken a legjobbak játszanak." Nos ez a cserékre is áll.Mindig.;) Lehet,hogy túl naiv vagyok,de én abban a hitben élek,hogy akiket leigazol a Real Madrid,azokat épp azért veszik meg,mert a legjobbak.Hívják azt a valakit akár Sami Khedirának,Fabio Coentraonak,Karim Benzemának vagy Gonzalo Higuaínnak.:) 
Az meg bolond,aki azt hangoztatja,hogy nem olyan értékes számára a bajnoki cím meg a kupagyőzelem,csak a Bajnokok Ligája győzelem lenne az igazi. Persze én is a BL győzelemre áhítozok olyan nagyon,mert,amikor a csapat szurkolója lettem,akkor már 2 évvel az utolsó BL győzelmük után jártunk.Nekem még fogalmam sincs,hogy mekkora örömet jelent az,ha az ember kedvenc csapata ül Európa trónjára.Persze kedvelem az Intert is és örültem nekik mikor a Bernabéuban elverték a Bayernt.Milito 2-t gurított akkor németeknek,ő az egyik kedvenc játékosom egyébként,de azért ez mégse olyan érzés lehetett,mintha a Real Madrid érte volna el ugyanezt. De a La Ligát sem nézem le és a Copa del Reyt sem.Aki ilyen hülyeségeket hajtogat az talán nem  ugrott talpra,amikor a 2007-es őrült tavasz végén a mienk lett a korona?Vagy áprilisban,amikor hosszabbításban Cé befejelte azt a gólt és elvertük a katalánokat a Copa del Rey döntőjében? Mindenki jól jegyezze meg: ez a 3 kupa értékes.Nagyon is értékes és csak emeli a presztízsét az,hogy mind a 3-hoz a Barca testén vezet az út. Mert míg mondjuk a Bayern kiesik a Bajnokok Ligájából a Barca ellenében,optimális esetben még otthon megnyeri a Bundesligát meg mellé a DFB-Pokalt és akkor a szurkolóknak nem kell azt mondaniuk,hogy nem nyertek semmit. Viszont nekünk mind a 3 fronton szembe kell néznünk a Barcával előbb-utóbb és máris sokkal értékesebb lesz az a serleg,amit a katalánok két vállra fektetésével szerzünk meg.Hogy miért hoztam fel ezt az egészet? Mert évek óta először érzem úgy,hogy bátran álmodozhatok.Nagyon sok van ebben a Real Madridban...

Végezetül pedig leírnám azt a hasonlatot,amivel az egyik barátnőmnek írtam le az érzéseimet a meccs után.Köztudott,hogy utálom a Lyont.Sokszor néztem végig,ahogy évről-évre feltörlik a gyepet a Real Madriddal...valahogy mindig összehozott velük a sors,ha épp nem a csoportkörben,akkor a kieséses szakaszban. Juninho szabadrúgásaitól még ma is rémálmaim vannak,a 2010 tavaszán megrendezett nyolcaddöntő még ennél is fájóbb kiesés volt meg az undorító volt,ami utána folyt a médiában,idén tavasszal meg az,ami a Gerlandban történt,az csapta ki a biztosítékot nálam(nem mindennapi dolog,se előtte,se utána nem láttam ilyet attól,akitől,többet nem írok róla). Csak 1 -illetve már 2-  ellenük játszott meccsről vannak jó emlékeim:a másik meccs a tavaszi Bernabéuban játszott visszavágó volt...
"Ez az egész olyan,mintha én lennék Gül baba lánya és elmentem volna a rózsakertbe,hogy friss rózsákat vitessek a szobámba.Sok szép rózsát leszakítottunk,de nekem az eldugott helyen lévő gyönyörű rózsán akadt meg a szemem.Sok volt rajta a tövis és sokszor hiába próbálkoztunk azzal,hogy leszakítsuk,mindig összeszurkált a sok tövis. Lassan-lassan rájöttünk a módjára,hogy miként férkőzzünk hozzá közel,aztán 1 nap valakinek sikerült levágni róla néhány szálat,amit szép papírba csomagoltak,aztán átnyújtottak nekem.De hiába szép a virág,nem tudok benne felhőtlenül gyönyörködni,mert én mindig csak a celofánon átszúródó töviseket érzem,ahányszor ránézek."




Szép volt Fiúk!






HALA MADRID!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése