2011. október 30., vasárnap

Real Sociedad - Real Madrid 0:1 (La Liga)

Tegnap Baszkföldre,San Sebastianba látogatott a Real Madrid. Arrafelé sosem várnak könnyű meccsek a fővárosiakra és ez most sem volt másképp. Tavaly vért izzadva hoztuk 2:1-re a meccset az Anoetában,idén pedig csak egyet sikerült bepasszíroznunk a baszkoknak. A Soci 9 emberrel állt be védekezni.nem nyerni akartak,kivédekezni a 90 percet. Nagyon izzadtságszagú meccs volt,nem a Madrid idénybeli legjobb meccse volt,de azért elégedett vagyok,mert a Barca csak 1 pontot tudott onnan elvinni,nekünk sikerült 3-at is.
A találkozóból az első negyed óra volt élvezhető a többit az idegtépő kategóriába sorolnám. Az első percekben a Soci csak nyomozta a labdát,azt gondoltam,hogy talán tévedtem és meglepnek a fiúk egy kisebb gálával.9 perc kellett hozzá,hogy megszerezzük a vezetést,utána még pár percig ment a játék,aztán a baszkok beálltak kettős fallal védekezni és a félidő további része azzal telt,hogy megpróbálták a Fiúk körbe adogatni őket,úgy ahogy a kézilabdában szokás. Reménykedtem,hogy ebben a helyzetben nem fogja azt csinálni a Madrid,amit az eddigi meccseken a második félidőkben:ráül az eredményre. De ez megint csak egy kósza remény volt...A baszkok rájöttek,hogy van keresnivalójuk és elkezdtek támadni.Néha még a fővárosiakat is a kapu elé szögezték,én meg imádkoztam,hogy nehogy találjanak egy gólt. Ráadásul pedig,amikor a Madrid támadott az összes helyzetüket elszúrták.Végül sikerült kihúzni a végéig az 1 gólos előnyt és nem épp szemet gyönyörködtető játékkal elhoznunk a 3 pontot.
Most pedig jöjjön az egyéni értékelés!
Özil saját magát múlja alul. Egyszerűen nem értem,hogy a tavalyi formája hová tűnt el? Már sok elmélet eszembe jutott.A 10-es mezen valami rontás van?Figo óta keresi gazdáját.Lehet,hogy Kaká jó formája helyez ekkora terhet Özil vállára és ezért nem megy neki? Esetleg  a padozás miatt elment az önbizalma? Vagy mind a kettő együtt? Tegnap direkt figyeltem és láttam,hogy nem mer megpróbálni dolgokat,nem mozog annyit,mintha teljesen biztosra akarna menni...
A tegnapi nap másik citromdíjasa . Felesleges flikk-flakkok és rossz megoldások jellemezték a játékát.Szinte végig grimaszolt és hisztizett,sokszor oda-oda rúgott a baszkoknak.Zsinórban a második meccse,amin értékelhetetlen teljesítményt nyújt. Csak azt nem értem,hogy ilyenkor miért nem lehet lecserélni? Netán kicsit padoztatni,hogy észhez térjen....
A védelem ismét remekül működött.Külön ki kell emelnem Serget,tanári módon focizott középen. A bal szélen pedig Coentrao helyettesítette Marcelot méghozzá nem is rosszul. A gólpassza Higunak zseniális volt.
Di Maria is nagyon sokat próbálkozott és az az összjáték....:) Xabi is igyekezett mindig ott lenni,ahol kell.
Gonza nagyon jól játszott,sajnálom,hogy nem sok használható labdát kapott.Bevallom én azt hittem,hogy nagyon el fog tűnni,mert a felállt védelmek ellen általában nem megy neki annyira,úgyhogy kellemesen meglepett. A gólja egy szép kis átemelés volt,szépen megoldotta. Aki pedig az összjátékokat hiányolta tőle,tegnap ezt is megkapta:sokszor összejátszott Di Mariával. Az első félidő végén egy tankönyvekbe illő támadást vittek végig ketten:Gonza labdát szerzett fél pályán előre vágta Angelnek,levágott egy hatalmas sprintet és visszakapta a bogyót,amit sajnos a kapusba lőtt. Egyébként is rendre visszajárt labdáért a középpályára.De! Ha még egyszer olyan szépen eladja a labdát,mint tegnap,akkor agyonütöm.Azért se kap hátba veregetést,mikor ordító helyzetben passzolt Céhez...hülye ötlet volt.Tudom túl maximalista vagyok,de ez van.:P Csak így tovább! Az is dicséret lehet a számára,hogy a madridista fórumán most senki se szállt rá.:P :D Egyébként a teljes boldogságomhoz egy Lyon elleni gól kellene,bár erre az esély elég csekély,mert ő úgyis csak időhúzó csere lesz szerdán...

Jó hír,hogy a Levante ma délután kikapott az Osasunától,így tehát a Real Madrid az őt megillető helyre került:a tabella élére. Csak a végelszámolásnál is így legyen!;)

Szép volt Fiúk!








Ez sem volt csúnya....szépen benn tartotta.:) (ha rákattintotok,akkor mozog)


HALA MADRID!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése