2011. október 4., kedd

Espanyol-Real Madrid 0:4

"Aki nem szerette a futballt és ezt végignézte, most már biztos szereti."
/Horváth Ferenc kommentátor mondta az első félidő végén/


Tegnap egy nagyon jó meccset sikerült összehoznia a fiúknak.Örültem neki,hogy az Espanyol nem állt be 11 emberrel a 16-osa elé,hogy ki se jöjjön onnan 90 percig. Gratulálok nekik is,mert egész a meccs végéig hajtottak a gólért.Pochettinonak meg eddig nem jött össze semmi se a Madrid ellen.Amióta ő edzi az Espanyolt,azóta (mondjuk azelőtt is az esetek többségében)  mindig kikaptak tőlünk -ám meg kell jegyeznem,hogy jól összerakta a csapatát-. Az egész meccsen alig volt játéktéren kívül a labda,egyfolytában pörgött a játék. Szabálytalanságból is viszonylag kevés esett,a mi oldalunkról csak 4-et jegyeztek fel a statisztikusok -mondjuk ez szerintem köszönhető annak is,hogy Pandiani nem játszott a hazaiaknál-. Azért kisebb pontatlanságok és hibák be-becsúsztak. Serg 200. meccsén kicsit bizonytalan volt,de nem lett belőle baj. A középpályás védekezésünkben is néha meg-megakadt a fogaskerék,pl.:Xabi Alonso néha elfelejtett visszafutni védekezni,miután elhagyta a labdát. A bíró is néha érdekesen ítélt,de igazán nem érheti szó a ház elejét. Az Espanyol amikor eljutott helyzetig,akkor azért görcsbe rándult a gyomrom,volt,amikor Ikernek kellett védenie,de a helyén volt,amikor szükség volt rá.Rá is térnék az egyéni értékelésre!
Özil sajnos elég szürke volt.Idén eddig nagyon ingadozó a teljesítménye.Remélem,hogy nem sérült meg a lecserélése előtt,amikor egy nagyot kapott a bokájára!
Lass nekem nagyon tetszett. Közel sem volt hibátlan a játéka,de határozott volt,amikor kellett és mindenhová odaért.
Callejónnak gratulálok a góljához! Bár az elég furcsán jött ki,hogy pont az Espanyolnak talált be.Azt hiszem kezdek kibékülni vele...
pedig kellemes meglepetést okozott.Azért volt pillanat,amikor legszívesebben agyon ütöttem volna,de a tegnapi meccsen nem volt rá jellemző a túlzásba vitt flikk-flakkozás. Ráadásul pedig 2 gólpasszt is kiosztott és jól játszott.
Gonza...nos ahogy Mou is mondta a meccs előtti sajtótájékoztatón Higuaín az Higuaín. Leginkább azért féltem,hogy mit fog tudni az argentin.17 perc után megnyugtatott....aztán megrúgta a forduló egyik legszebb gólját....meg még egyet slusszpoénként a rendes játékidő végén. 3 helyzetből szerzett 3 gólt és mind a három mestermunka volt. Nagy meccset játszott tegnap,sokat visszajárt a középpályára labdáért és nem egyszer leghátul is feltűnt.Az egyérintőzései Ronaldoval pedig élményszámba mentek.nagyon örülök neki és remélem,hogy folytatni fogja a gólgyártást!:) Csak így tovább!:)




Sokfelé járok különféle madridista fórumokon -hazai és külföldi oldalakon egyaránt- és sikerült felfedeznem egy érdekes dolgot,ami máshol nem ennyire erős,mint a magyar madridista körökben (leginkább a Madridista fórumán).Nevezetesen az Higu vs. Benz vitákról van szó. A tegnapi meccs után ismét fellángolt a vita...Nekem a facebookon sikerült összefutnom egy idióta madrisitával. Ő nem értette,hogy miért van ekkorra hurrá hangulat,mikor az Espanyol szinte súlytalan ellenfele volt a Madridnak szerinte és Higu nem való a Madridba. A legérdekesebb az egészben az,hogy a Benz fanok nem ismerik el Gonzát -tisztelet a kivételnek- a másik fele meg addig "tűri meg",amíg Benz a tuti kezdő,amikor már versenyeznie kell a kezdő helyéért,akkor már fueráznak. Az meg csak hab a tortán,amikor beírják meccs előtt,hogy kedvtelenül ülnek le a meccset nézni,mert nincs ott Benz. Nos a naptári év elején 3 hónapig úgy ültem le a tv elé,hogy tudtam,hogy nem lesz Gonza mégis leültem és végignéztem minden meccset az elsőtől az utolsó percig és szurkoltam. Ugyanis én madridistának tartom magam első sorban... persze kicsit fura érzés volt,de attól még ugyanúgy szurkoltam és szomorkodtam a vereségek után vagy épp örültem az újabb győzelemnek. Leszögezem,hogy nekem Karimmal semmi bajom,csak az idióta fanjai mennek az agyamra.   Most pedig leírnám az én álláspontom! Benz és Gonza különböző stílusú játékosok. Van aki az egyiket preferálja,van aki a másikat attól függően,hogy ki mit vár el egy csatártól. Én úgy tartom,hogy első sorban gólokat kell szereznie egy csatárnak a többi csak ráadás.Ha le akarom sarkítani,akkor úgy fogalmaznék,hogy amíg nem rúg gólt,addig felőlem a fülén is táncoltathatja a labdát,nem hat meg vele. Nem meglepetés:Én Gonzalót preferálom kettőjük közül,viszont a franciát se nagyon jegelném. Benzemát én egy szélről induló támadóként tudnám elképzelni.Kellően technikás,nem lenne elveszve azon a poszton és amikor csatárt játszik,akkor is gyakran tűnik fel ebben a pozícióban, a befejező pedig Higu lehetne,így lenne egy elég félelmetes támadószekciónk. Gonza helyzetkihasználása jobb,mint a franciáé ez tény,viszont összjátékban meg Karim jobb az argentinnál és ezzel a felállással a kecske is jól lakna,meg a káposzta is megmaradna. Persze ha egyszerre csak az egyik játszik,akkor az kell beküldeni,aki a jobb opció és örülök neki,hogy mind a 2 csatárunk magára talál.De abban is biztos vagyok,hogy Gonzalo többet érdemel meccsenkénti 10-15 percnél. Az Espanyol ellen is jelezte. Egy ilyen hosszú kényszerszünet után,egy félig kihagyott előszezonnal a háta mögött,meg meccsenkénti 10 percekkel most Karim sérülése miatt került be a kezdőbe és kihasználta a lehetőséget. Összegezném a helyzetet:Unalomig ismételte mindenki,hogy Benzema mennyivel technikásabb,tehetségesebb és hasznosabb az összjátékban,mint az argentin. Viszont ha most előhúzok a kalapból egy statisztikát,akkor a számok mást mutatnak.Márpedig a matematika érzelmek nélkül,racionálisan mutat egy értéket, az 1 mindig 1 marad,ezzel nem is lehet vitába bocsátkozni.
Benzema   339 perc   3 gól
Higuaín      238 perc   5 gól
Zárásként idéznék Krysaltól,A korona mögött blog egyik szerkesztőjétől: "sose feledjük el: a biflangos cselek, a szép bokamozdulatok csodás momentumai a futballnak - de a győzelemhez a gól kell. "





Meccs után megkapta a labdát.Ez a kép Serg twitteréről van.:)



HALA MADRID!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése