2011. október 17., hétfő

Real Madrid-Real Betis 4:1 (La Liga)

A Betis elég jól kezdte az évet:elverték a Granadát,a Mallorcát,a Bilbaot és a Zaragozát,egy ideig vezették is a tabellát,aztán kipukkadt a lufi.Kikaptak a Getafétól és a Levantétől is,a Madridtól meg kaptak egy kisebb zakót.  Szimpatikus csapat a Betis-sokkal,mint a városi riválisuk,a Sevilla,őket rühellem.- én szurkolok nekik,hogy sikerüljön megragadniuk a Primera Divisiónban egy erős középcsapatként.
Ismét egy jó meccset hozott a La Liga 8. fordulója-ami ugye a hetedik a sztrájk miatt elmaradt első fordulót nem számolva-.Az első félidő ugyan kicsit langyosabb volt,mint a második,de emiatt egyáltalán nem volt unalmas. Nem pörögtek annyira a madridi srácok,ami abban mutatkozott meg,hogy több helyzetet is elszórakoztak.A hazaiaknál volt többet a labda,az andalúzok pedig csak futkostak utána.Így csorgott le az első félidő,aztán jött a szünet. Fordulás után még elgondolkozni se volt ideje az embernek,hogy mi lesz,ha nem lesz gól,mert Higuaín betalált Cé passzából.Annyira gyorsan jött a találat,hogy én még épp a vacsorámat csináltam,amikor szólt a tesóm,hogy vezetünk.:D A gól után kinyílt a gólcsap és kicsit rákapcsoltak a fiúk,onnantól már simán hozva lett a meccs.Egyedül a bekapott gólt sajnálom.Máig sem sikerült megértenem,hogy Ramos miért fejelte középre a labdát? Egy erősebb gárda ellen bizony ezek a kis apró hibák nagyon meg tudják bosszulni magukat...:S Na de ennyit általánosságban a meccsről,most rátérek az egyéni értékelésre.
Amilyen ütemben javul Kaká,úgy esik vissza Özil teljesítménye.Nekem az az elméletem erről,hogy mivel ugyanazon a poszton ketten együtt nem játszhatnak,egyikük kikerül kvázi a szélre.Nos Özil lett az a valaki és Mesutnak láthatóan nem annyira megy azon a poszton.Nekik szerintem egymást kellene váltogatniuk a szélre pedig mehetne Di María és Benzema szintén váltogatva.Hosszú az idény,sok a meccs,lehetne rotálni.Egy biztos:Mourinhot most nem irigylem,mikor a kezdő összeállításáról van szó.
Xabi Alonso dicséretet érdemel,az utóbbi időben nekem nem annyira tetszett a játéka-szerintem erőnléti gondjai vannak-,de a Betis ellen odatette magát.A 60 méteres indításai és gyönyörű keresztlabdái élményszámba mentek.
Ki kell emelnem Arbeloát is,a csupaszív játéka nagyon tetszett,illetve Lass sem volt rossz.
Kaká,ahogy fentebb is írtam javul. Nagyon jól játszott,benne volt szinte minden támadásban és lőtt egy szép gólt is,gyönyörűen betekerte a bal kapufa tövébe.
Di María először hozta a szokásos formáját már majdnem elkezdtem fogni a fejem,amikor valószínűleg bevillant neki egy szólás,miszerint:" A jó focista nem sokat,hanem okosan fut".Kiosztott 2 gólpasszt és hasznosan futballozott.
Cénél is látható némi javulás.Szuper volt a 2 gólpassza,jár érte a pacsi.Úgy néz ki megértette,hogy úgy is lehet a világ legjobb játékosa,ha nem ő szerzi a gólokat. De csak megértette és egyáltalán nincs ínyére a dolog,mert még mindig húzza a száját... Aki látta a meccset és azt,amilyen fejet vágott miután lecserélték,az tudja,hogy miről beszélek. Nem is ő lenne,ha nem ünnepeltetné magát a gólpasszok után is....
Gonzát pedig nem véletlenül hagytam utoljára. Kezdeném a számokkal: 8 gólos a bajnokságban-a Pichichi listán csak messi van előtte,neki 10 gólja van-,13 nap leforgása alatt szerzett 3 mesterhármast,a bajnokságban 38 percenként talál be.2 egymást követő bajnoki fordulóban 6 gól,ezzel ő a Real Madrid történetének hatodik olyan játékosa,aki képes volt 2 egymás utáni játéknapon is mesterhármast szerezni. Ezek a mutatók egyszerűen elképesztőek,nem is nagyon találok szavakat,amivel jellemezni tudnám.:)Az első gólját Cé passzából szerezte,a másodikat Di María indításából,nullszögből lőtte kapura,a harmadikat szintén Di María passzából szerezte,gyönyörűen -raúlosan- beemelte a kapuba.(Egyébként nagy rajongója vagyok az emelésből szerzett góljainak.;) ) De ettől függetlenül megverem Gonzát,ha még egyszer kihagy egy olyan helyzetet,mint amilyen kialakult Özil passza után és ő is meg Kaká is voltak szívesek a kapusba lőni.Meg az utolsó madridi lehetőség is egy 100%-os ziccer volt. :D Én már csak ilyen maximalista vagyok. :D Ilyenkor azon kívül,hogy a csilláron hintázok örömömben nagyon büszke vagyok az argentinra. Az ami ebben a naptári évben mögötte áll,azok után ez a teljesítmény csodaszámba megy.Egyébként is az lenne,de aki tudja,hogy mennyi minden történt vele,az még inkább tudja értékelni.Nem hiába nézek fel rá emberileg is,amellett,hogy a kedvenc focistám.Az idősebbik bátyja,Nicolás mondta róla:”Az ő titka,hogy olyan tökös,mint egy Miura,a bika.(ez egy spanyol bika fajta,a harciasságáról híres.)Az Espanyol elleni meccs után küldött nekem egy üzenetet:”Mondtam,hogy el fog jönni ez a nap!”Ennek a gyereknek hihetetlen nagy akaratereje van,legyőz mindent.Meg vagyok győződve róla,hogy van egy őrangyala,őt Isten megérintette és olyan természetfölötti erőt adott neki,ami lenyűgöző.”


Összegezve:Szép volt Fiúk!


Kedden jön a Lyon.Személy szerint félek tőlük,mint ördög a szenteltvíztől...













HALA MADRID!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése