2012. május 29., kedd

Hangolódjunk az EB-re! :)

A címet értelmezzük szó szerint! :) Ebben a postban az elmúlt 4 Európa Bajnokság hivatalos dalait veszem górcső alá, hogy ezzel kicsit kezdjem ráhangolni magam a kontinenstornára. Egyébként ha már kontinenstornák, akkor nekem a Copa America megelőzi az Európa Bajnokságot, de én már csak egy javíthatatlan argentin fan vagyok. :) Nem is írnék többet, jöjjenek a dalok!

Euro 2000


Ugyan ekkor még közelről sem voltam futballfanatikus, de a mostani Európa Bajnokság előtt különféle focival foglalkozó műsorokban láttam visszatekintéseket a régebbi kontinenstornákra, ebből pótoltam azt, amit 12 évvel ezelőtt elmulasztottam. Újranézve a régi felvételeket azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy a belga-holland közös rendezésű EB volt a legjobb az összes többi közül. Talán egy meccs sem volt, ami az unalmas kategóriába esett... Ennek megfelelően a hivatalos dal listavezető nálam. :)

Euro 2004


Erről a kontinenstornáról már jóval több emlékem van. Igaz még ekkor sem voltam megrögzött focibolond, de a meccsek nagy részét láttam. A spanyoloknak és a portugáloknak szurkoltam egyébként. :) Aztán majd szétvetett az ideg, hogy a görögök nyertek...a mai napig nem értem, hogy miként? :D Nelly Furtado dala pedig a második számú kedvencem, ha az Európa Bajnokságok hivatalos dalairól van szó. :)

Euro 2008


Ez a legemlékezetesebb számomra....a La Roja nyerte, kell ennél több? :) A dalválasztást viszont nem nagyon értettem, de ez legyen az én bajom. :) Egyébként tetszik a dal, csak nem épp egy EB hivatalos nótájaként tudom elképzelni, pedig mégis az. :)

Euro 2012


Mikor az öcsém először meghallotta a következőt mondta: ez olyan, mint a Coco Jambo. Hát mi ne mondjak van benne valami... Nekem nem annyira jön be, de ha egész nyáron ezt fogom hallgatni, akkor talán megváltozik a véleményem. :)

Még szeretnék két dalt mutatni Nektek. A spanyolok is megcsinálták 2 EB-re is a saját hivatalos dalukat. Végezetül jöjjön ez a 2 induló. :)

2008

Pignoise - Pasar de cuartos


Az együttes frontembere, Alvaro Benito maga is focizott, de egy sérülés miatt kettétört a karrierje. Fanatikus madridista egyébként. :)

2012

David Bisbal y Cali & El Dandee - No hay 2 sin 3


Ezt a dalt egyszerűen imádom. :) Már rongyosra hallgattam az MP3-on. David Bisbal az egyik legnagyobb kedvencem és ő is madridista. XD

7 megjegyzés:

  1. Szija csajszi!
    :) Én most kicsit leálltam a kérdésről, de majd pótolom amit elkezdtem csak áááá élni nincs időm. :D :D Kezdődik a nyár baszki én meg már most káoszkodok! XD Csúcs ez az érzés. :P
    Na mindegy... Szóval ez egy nagyom jó ötlet volt! Attól, hogy zenére nem megy az alkotás még élek halok érte és ez így reggelire tökéletes! Még így is, hogy atomjaira hullik az agyam úgy fáj, de ez meg már legyen az bajom... :)
    Puszillak csajszi!
    Vii voltam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Csajszi!
      Gondolta, hogy sok a dolgod. De legalább végre itt a nyár lassan :)Látom Te is pörögsz XD
      Köszi! A régi blogomon VB-s zenékből csináltam hasonló válogatást és ha ott sikere volt, gondoltam, hogy itt is az lesz.:)
      puszillak :)

      Törlés
    2. Vééégree???
      Na jó ez hülyeség, mert imádom a nyarat annak ellenére, hogy nem igazán van időm élvezni a meló miatt... Azét vagyok ilyen zizzbe, mert ugye kezdődik a szezon és ha minden igaz egy hét múlva nyit a konyha is. És bleeeee előre félek, mert a pultos csaj (a másik) és a szakács lány nincsenek jóba és fogalmam sincs volt e már ilyenbe részed, de egy munkaközösségbe, ha két ember utálja egymást akkor az kihat a többiekre is mindenkinek el tudja cseszni a nyarát és minden mást! Mindenesetre én megmondtam mind a kettőnek ha nem alakítanak ki egy normális munkakapcsolatot megetetem őket a degukkal. XD Iszonyú pszihó tudok lenni ilyenre. És ha ez még nem lenne elég a szakács lány és szakács fiú egy pár. Soha az életben nem dolgoznék együtt a párommal. Már most azon tanakodunk, hogy beszerelünk egy kamerát, De most ne gondolj perverznek, nem azok a jelenetek érdekelnének. Csak a pult messze van a gáztűzhelyről és nem fogom látni, ahogy megölik egymást! Durva lesz, ne legyen igazam, de a közös meló tud kapcsolatromboló lenni...
      Na de éljen a nyár! :D :D
      Pusszpás!

      Törlés
    3. Tudom, ezt írtad már a blogodon, hogy szereted a nyarat. :)
      Igen volt, csak kicsiben. Ruhatárban ültünk egy hétvégét és négyen voltunk. Két ősellenség is együtt volt velünk, hát nem mondom... Jól tetted, Főnök! XD Pedig az tényleg milyen jó látvány lenne, amikor a lány benyomja a sütőbe a srácot, vagy fordítva XD XD
      Puszi! Élvezd a nyarat! :) :D

      Törlés
    4. Főnöktől messze vagyok! :D
      De tény hogy nagyobb a felelősségem, mint a többieknek! :)
      Igyekszem! Főleg, hogy BOLDOG JÚNIUS 1.-ét! :D

      Törlés
  2. És a győztes nálam........ A 2004-es Nelly Furtado dal!:)
    De a mostani is elég jóóóóóó!:)
    Köszönjük a hangolást anyus!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még mindig a Campione. :D
      Mostaniból meg a spanyol <3 :)
      XD Szívesen, máskor is XD

      Törlés