2012. május 5., szombat

Gloria a Ti Campeon!

Jöjjön pár kép a tegnapi fiestáról! :)


























...és ma frissen és üdén az edzés előtt XD



Végül még szeretnék pár szót írni...
Rengeteg mindent olvastam az elmúlt hetekben Gonzalo lehetséges távozásáról. A pletykákról igyekeztem nem tudomást venni, hisz az újságírók csak tavaly már eladták a Juventusnak, tavalyelőtt meg a Chelseanek. De az ünneplésen volt, ami okot adott rá, hogy 2 perc alatt a legnagyobb örömből a legmélyebb depresszióba essek. Az az aláírt mez nagyon sokat mondó....és ahogy Herrerínt megölelte, az is. Ha Madridba lennék megkérném, hogy gondolja át ezt az egészet. Jövőre a legnagyobb esélye BL-t nyerni a Madriddal van, ő pedig egyszer azt mondta, hogy addig nem megy el, amíg nem nyert BL-t... nézzen szét az interneten és lásson! A tumblr-on olyan összefogás van most, mint még ezelőtt soha. Valaki kiírta, hogy aki szeretné, hogy Gonza maradjon Madridban, az ossza meg az üzenetet és mikor utoljára néztem 5 milliónál is többen osztották meg azt az egy mondatot. Madridban őt mindenki szereti és ha jövőre megnyerjük a BL-t, Mou is elhúz és jöhetnek még szebb napok. Az ünneplés közben is nem egy táblát láttam a magasba emelve neki címzett üzenetekkel, hogy ne menjen el. Valaki győzze meg, hogy Mou meg tud változni és nem fogja ennyire mellőzni. Én még mindig reménykedek benne, hogy még nem döntött...és maradni fog. Állítólag az ünneplés közben válaszolt a szurkolóknak, akik azt skandálták, hogy maradjon és azt mondta, hogy nem megy el...

Gonzalo, quedate en Madrid!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése