2012. május 9., szerda

Granada - Real Madrid 1:2 (La Liga)

Igencsak nehéz fába vágtam a fejszém, amikor kigondoltam, hogy írok a meccsről pár szót. Nos tényleg csak pár szót fér bele, mert annál mindenki csak jobban tud játszani, amit szombat este nyújtott. XD
Az elmúlt heti fiesta és nagy piálás után nem számítottam eget verően nagy és szemkápráztató játékra, de azért ennyire rosszra sem... Bár mielőtt bírálok figyelembe kell, hogy vegyem, hogy a kezdő csapat nagy része egész idényben összesen nem játszott annyit, mint amennyit Granadában. ( A rotálás hiánya, ugye-ugye kedves José...)
A kapott gólunkat picit cikinek érzem, lévén, hogy csak félpályáról vezette kapura a derék andalúz gyerek. Marcelo azt se tudta, hogy hol van, azt pedig a mai napig se értem, hogy Carvalho miért feküdt el? Ennyire kifárasztotta ez a pár perc? Mert az tuti nem szerelési kísérlet volt!  A meccset is inkább a Granada vesztette el és nem mi nyertük meg az összehozott tizenegyessel és az öngóllal. A Granada egyébként jó úton halad afelé, hogy rekordidő alatt lenullázák az egész idényük munkáját. Meccs után balhéztak, repülnek majd az eltiltások és kaparhatnak a bennmaradásért...
Summa-summárum: nem így képzeltem a friss bajnokcsapat meccsét, de hát ez van. Józanodjon csak ki a keret és csapjuk meg a Mallorcát! XD







HALA MADRID!!!



10 megjegyzés:

  1. Erről a meccsről kb nekem is ennyi a vélaményem!
    Néztem, néztem, néztem... Mondom ez most tényleg a Real, vagy valami alteregókból összeállított csapat, akiknek fogalmuk sincs a fociról...
    Persze értem én, hogy zsebbe a bajnoki és ünneplés meg ivászat, de azért ne haggyuk már, hogy egy Granada így leallázzon minket! Mert nekem konkrétan rémálmaim voltak a meccs után! Tehát én is nagyon remélem, hogy az utolsó meccsen összeszedik magukat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszinte leszek, volt amikor jobban elmerültem a Nemzet aranya c. filmben, mint a meccsben....
      Pontosan! Egy Real Madrid még teljesen másnaposan sem engedheti meg magának, hogy így játsszon a bajnokavatás után.

      Törlés
    2. Egy vagy a kettő?
      Nicolas Cage-nél már csak Johonny Deppet szeretem jobban de őt nagyon!

      Törlés
    3. Egy...a Coolon ment azt hiszem.:)
      Johnny Depp is nagyon jó színész. Régen nem bírtam, de a Karib-tenger kalózai óta... :D
      Nekem nincs kimondottan kedvenc színészem egyébként, én inkább úgy vagyok vele, hogy X jól alakít ebben meg ebben, Y meg amabban.:)

      Törlés
    4. Ami azt illeti csak pár színészhez tudok arcot rendelni amúgy név és kép káoszba vagyok! Mondjuk Depphez így nehéz. Én őt az Ólló kezű Edward óta szeretem, ami egy ősrégi film. Szeretem, mert képes bárkit eljátszani! De a best az az Őrült kalapos a Csodaországból.
      Egyébként úgy vagyunk, hogy a barátom a szereposztó Ő nagyon vágja a színészeket! Enyém a forgató könyv. Tudom mi után mi jön még látatlanban is, és elég egyszer megnéznem egy filmet és már tudom is a szöveget. Nem az egészet, de az emlékezeteseket igen! :) Csak Deppért dobog a szívem a többit esetleg elimerem. :P

      Törlés
    5. A legtöbb színésszel én is így vagyok egyébként.:D Néha csak nézek, hogy ez meg ki, aztán mondják a nevét és úgy már megvan, de én ahogy írtam nem is vagyok annyira film őrült. :)
      Az biztos, Depp nagyon sok oldalú, akármit bíznak rá, azt mesterien eljátssza.:)
      Értem. Azért ez nem semmi.:) Ahhoz, hogy idézeteket, monológokat meg tudjak jegyezni, meg kell néznem párszor a filmeket.Egyedül csak a Balfék körzet sorozat elején hallott monológokat tudtam megjegyezni többé-kevésbé. :D

      Törlés
    6. Én mindig csak azt mondom, hogy épp szerencsém volt, hogy sikerült eltalálnom mi jön. Mert azért nem azon agyalok, hogy mi is jön most? Megpróbálom élvezni és az ilyesztő részeknél megrémülni. :)
      A szöveg meg ragad. :D Nem se vagyok film őrült. :) Olvasni jobban szeretek. :) Annál meg már csak írni...
      Mindig úgy voltam, ha elolvastam egy könyvet írni támadt kedvem. Minden inspirál de főleg egy üres papírlap! :)

      Törlés
  2. De mégis hogy csinálod? Taníts Mester! :D Az Internátusnál jól jönne ez a képesség nekem is XD
    Értem :D Én is. Ha választhatok, hogy film vagy könyv, habozás nélkül az utóbbi.:) Engem a zene inspirál a legjobban, de ezt már említettem. :) De néha a könyvek is adnak ötletet...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobban ragad a szöveg ha van hozzá kép. A filmeknél ez adott. Ha csak hallok valamit, de feltudom vázolni vizuálisan a hallottakata akkor legközelebb, hogy tudjam elég ha látom a képet. :)
      Zene ihletet ad ugyan, de ha szól én képtelen vagyok írni! :)

      Törlés
    2. Mondasz valamit! :)
      Kezdjük ott, hogy Cristina Aguilera El beso del final c. dalának köszönhetitek az Un suenot. :) A zene nekem segít, hogy kizárjam a külvilágot és csak az írásra tudjak koncentrálni. Valószínűleg ez a táncosi múltam miatt van. :)De mindannyian különbözünk, van akit idegesít és csak teljes csendben tud dolgozni, míg másoknak segít.

      Törlés