2012. május 5., szombat

Mert passzol a hangulatomhoz...

Mellettem állsz, de érzem távol jársz.
A zene andalít, csak nékünk szól.
Még át is ölelsz, ez a perc enyém, átjár a boldog remény.
Egy édes tánc, egy végső bús románc, egy könnyes búcsúzás,
Nincs folytatás.
Itt állsz és vársz még, én is várok rád.
Úgy fáj, a szívembe tép!
Száz ezer féltés, bár ölelsz ma még.
Úgy fáj, hogy nem vár a híres happy end,
szép volt az álom de mondd hova ment?
Most még, még itt vagy és ez a perc oly szép
ma még, most még...
Mi várhatna rám, ha messze mész?
Csak kín és gyötrődés...
Még úgy fáj, hogy nem vár a híres happy end,
szép volt, de nagyon fáj most ez a csend
Itt álltál, közel volt a boldogság.
Itt állsz, még vársz, de nincs tovább...


15 megjegyzés:

  1. Szeretem ezt a filmet/mesét és ez a kedvencem belőle! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még sajnos nem láttam... Szeretném megnézni, de eddig még sohasem jutottam el odáig. Viszont ez a részlet így is hatalmas kedvencem. :) A dal szövege pedig nagyon szép. Meghallgattam németül, meg olaszul és spanyolul is de egyik nyelven sem ennyire szép. :)

      Törlés
    2. Ha gondold adok egy lökést és elküldöm pendrive-on vagy dvd-n. :)
      Van egy egri lány akit szintén blogon keresztül ismertem meg, és postázgattuk a filmeket adathordozón! :)
      Csak angolul halgattam meg, de így szép! :)

      Törlés
    3. De aranyos vagy! Ha át tudnád nekem küldeni DVD-n nagyon hálás lennék.:)
      Nekem ezen a gépen nincs CD-íróm sajna, meg filmem se sok van meg, mert ha van olyan, akkor online nézem meg - feltéve ha a net engedi -, de majd valahogy meghálálom.:)

      Törlés
    4. :) Nekem bőven elég ha olvashatom a történeteidet! :)
      A címedet küld el a vitikacs@gmail.com -ra vagy ide is leírhatod, ahogy gondolod, és küldöm is. Egyébként nagyon szívesen mást is, máskor is. :)

      Törlés
    5. Azért majd valamit kitalálok. ;)
      Okés, már el is küldtem egy mailbe a címem. :)

      Törlés
    6. Majd megyek kommentelni, láttam, hogy van új rész, csak eddig még nem hagyott kommentet írni ez a hülye blogspot.

      Törlés
    7. :) Ahogy gondolod! De így is kaptam már eleget! Szóval én viszonzok! :)
      Megkaptam. Ott is írtam! :)
      Blogspot mostanábab káoszkodik rendesen! :) Ha esetleg van még valami amit szívesen megnéznél írd meg, ha megvan szívesen küldöm majd azt is! ;)

      Törlés
    8. Szeretek adni, mert ahogy a szólás is tartja "jobb adni, mint kapni". Tényleg sokkal gazdagabb lesz tőle az ember, ha tudja, hogy örömet tudott szerezni valakinek.:) Te már megint el akarod érni, hogy elbőgjem magam...:)
      Olvastam. :) Várni fogom.:)
      Nekem -lekopogom - eddig nem volt bajom vele, de ma kiakasztott elég rendesen. :/
      Rendben, majd ha még eszembe jut valami, akkor szólok :) Köszike! :)

      Törlés
    9. Akkor ebben hasonlítunk! :)
      Én is jobb szeretek adni és örömet okozni! :)
      De mivel is akarlak megbőgetni? Mert ez most nem tiszta! :)
      A posta nem velem ébred! De már nemsokára és így a déli fordulóval el is viszik! :)
      Múltkor én se tudtam kommentet küldeni! Meg mostanába elsőre nem tölti be az oldalakat! :/ De majd csak megjavul!
      Egész nyugodtan egy raklapnyira való dvd-el rendelkezem és a szomszédom is tud segíteni. Neki kb 10szer annyi van és nem túlzok. Gyűjtő! :) Tehát csak bátran. A hétre nálam be van programozva a Leleményes Hugó, Alvin és a mókusok 3, Utódok és még valami, ja megvan Amerika kapitány... De nem fogom tudni megnézni... :)

      Törlés
    10. Na akkor ismét virtuális pacsi.:)
      Mivel, mivel...
      "Nekem bőven elég ha olvashatom a történeteidet!"
      "De így is kaptam már eleget! Szóval én viszonzok! "
      Ezzel. :)
      Majd figyelni fogom a postást, aki egyébként fél tőlem.:D Na nem azért mert harapok, hanem mert már kétszer felborítottam, de pusztán csak szeretetből. :) Jó hírt hozott.:)
      Nekem is néha kiírja, hogy szerverhiba, meg ilyenek... :/
      Közbe még egy eszembe jutott. Ezt addig írom le, amíg el nem felejtem megint.:D Ha megvan, én tényleg leborulok előtted: a Napsütötte Toszkána. Megvolt VHS-en, de véletlen letöröltem, pedig imádom azt a filmet...
      A filmek nem szaladnak el, majd megnézed, ha lesz időd. :)

      Törlés
    11. Jó, jó... Így már értem! :D Egyébként nem áll szándékomba. Én azt szeretem ha körülöttem vidámak az emberek! Ma (szerdán) nemhiszem, hogy odaér, de csütörtökre tuti!
      Nem kell leborulnod előttem, mert nekem nincs meg, de megkérdezem Törpét... Feltéve ha találkozok vele, mert hiába vagyunk szomszédok szinte sose futunk össze! :)

      Törlés
    12. A múltkor se állt szándékodban, mégis sikerült. :)
      itthon vagyok egész héten, szóval nekem mindegy, hogy mikor érkezik, ugyanúgy fogok neki örülni bármelyik nap. :)
      Értem. Rendben. :)

      Törlés
    13. Igen tudom! Sose célom a siratás, de hát nem is hittem, hogy egyáltalán képes vagyok rá. :)
      Szerintem holnap tutira ott lesz! :)
      Majd írj, hogy megérkezett-e, csak mert veszett már el sokmindenem a posta jóvoltából...

      Törlés
    14. Látod-látod milyen rejtélyes képességeidre derítek itt fényt :D
      Rendben, anélkül is szándékomban állt, hogy írtad volna. :)

      Törlés