2012. április 10., kedd

Real Madrid - Valencia 0:0 ( La Liga )

Erőltetett menet


Először is úgy érzem, hogy gratulálnom kell a Valencia csapatának. Emery nem hiába zárkózott be néhány napra az irodájába, hogy kitalálja a nyerő taktikát a Real Madrid ellen, megért nekik az egész 1 pontot, bár a Malaga még így is beelőzte őket, de az idény végéig még bőven változni fog a tabellán a harmadik és negyedik helyezett neve és ebben az esetben én nem szurkolok sem a Malaganak, sem a Valenciának, mert mind a kettőt ugyanúgy szeretem és örülni fogok, ha az egyik csapat eléri a Bajnokok Ligáját. De most már nem fényezem tovább a Valenciát, rátérek a Real Madridra.

Már megint irtó mérges vagyok a csapatra! 1 hónappal ezelőtt még 10 pont volt az előnyünk, ez mára már 4 pontra olvadt. Tudom, tavaly ha valaki azt mondta volna, hogy április elején 4 ponttal vezetünk majd a törpék előtt, gondolkodás nélkül aláírtam volna, de azért pszichológiai szempontból nem mindegy, hogy 1 pontból csinálunk 4 pont előnyt vagy 10 pontnyi fórt adunk le 4-re. Innentől nagyon nehéz lesz, mert miközben a katalánok oldalán csak ellenünk és az Espanyol ellen van benne, hogy beleköphetnek a levesükbe, ránk még vár a Barcán kívül az AtMa, a Sevilla és a Bilbao is, egyik sem lesz majd fáklyás menet, pláne úgy hogy jövő héten ott lesz még a Bajnokok Ligája is, ahol a Bayern München vár ránk. 
Xabi Alonso egyszerűen már hulla fáradt. Testileg bírja, de fejben elfáradt és ne értem, hogy a Special One miért nem látja?
Khedira egy nagyon nagy 0. Mikor leigazoltuk, akkor sem nagyon értettem, hogy mit keres a spanyol fővárosban. Volt pár olyan meccse, amikor azt hittem, hogy végre mutat majd valamit és megérte leigazolni, de ez csak szökő évente fordul elő...
Pepe egy idióta. Én mindig védtem, mert egy világklasszis védő, de mellette egy idegbeteg is. Most már nem tudom mentegetni ... milyen ember az, aki belerúg a saját csapattársába (Arbeloa) ?!
Marcelo rendre elfelejtett visszazárni, miután felment a támadásokkal. Arbeloa volt az, aki a legtöbbször egyszerre játszott a jobb és a bal oldalon is.
Özil szintén nagy 0. Pár hónapja végre úgy látszott, hogy talán magára talál és olyan lesz, mint tavaly, de azóta rendre egyre szürkébben játszik és mégis ő kezd, nem Kaká.
Ám nem is ezek voltak a legnagyobb hibák, hanem a HELYZETKIHASZNÁLÁS.
minden fűszálban elesik és aztán hisztizik, hogy nem kap tizenegyest. Ha nagy a nyomás, kipukkad, mint egy lufi. Nem az 5:0 -ra nyert meccseken kell a csapat vezérének lenni, hanem ilyenkor. Sokszor pedig inkább meg kellene próbálni gólt rúgni ahelyett, hogy feldobja magát, mint egy rossz ripacs.
Benzema 3 db 100%-os ziccerből képtelen volt gólt szerezni és ez nem az első olyan meccs volt, ahol az ő lábában maradt ott a 3 pont. Senki nem tud nekem elfogadható magyarázatot adni arra, hogy miért a fekvő kapusba fejelte azt a labdát...
Mou félidei cseréjétől pedig a hajamat téptem. Fantasztikus egy ötlet volt Di Mariát beállítani 0:0-nál, sokadik embernek a középpályára, hogy a középpályásaink egymástól vegyék el a helyet, pláne úgy, hogy egy csatárt hozott le. Ha már mindenképp csatárt akart lehozni, akkor miért nem Benzemát? Gonzának épp az ilyen meccseken mindig jobban megy és lehet, hogy eltűnik 90 percre, de a 91.-ben rúg egy gólt. Ugye az argentint mindig azzal piszkálják, hogy csak a bajnokságban lődözi a gólokat...na akkor most térjünk vissza a kérdésre, mennyit is érnek ezek a gólok? De persze a franciánál mindig lesz kifogás....

Nagyon pesszimista vagyok és félek a városi rangadótól. Az edzőváltás óta erősebb az AtMa és képesek rá, hogy megfogjanak minket, pláne ilyen helyzetkihasználással. Ha itt bukunk, akkor nincs értelme elmenni a Camp Nouba, mert ott én -3 ponttal számolok. Minden meccsünket nyerni kell, nincs mese.







HALA MADRID!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése