2012. április 16., hétfő

Real Madrid - Sporting Gijón 3:1 ( La Liga )

- éreztem, hogy nem lesz ez a meccs olyan sima liba.... 
-3 csatár 3 gól. Ámen.    
-Arbeloa, Khedira párostól a hajam égnek állt. Espartanot én nagyon kedvelem, de ami nem megy azt nem kéne erőltetni, Mounak meg félre kéne tenni ezt a "haragszom rád, nem játszatlak" műsort Lassal kapcsolatban, mert talán ő jobban lehozná jelen állás szerint a jobbhátvéd posztot. Khedirában meg továbbra se látom, hogy miért olyan különleges, hogy minden héten kezd? 
-Callejón megint szürke volt, szerintem ő csereként jobb... 
- A Serg-történet szerintem nem volt tizenegyes. Egyébként Sese nagyon jól tolta! Kvázi egyszerre 2 poszton is játszott. :)
-Canella csak 40 perccel többet volt a pályán, mint kellett volna, kedves spori.... 
-HA Sahin szabadrúgása beakad... 
 


Jöhet az El Clásico...Jelenleg én nem attól félek, hogy nem tudjuk a katalánokat elkapni, mert el tudjuk. lekopogom, eddig mindig jobban ment a játék a Smurfs ellen a Nou Campban, mint otthon. Viszont attól igenis parázok, hogy: 
1. Mou megint elcseszett felállással küldi fel a srácokat.(a Barca ellen hajlamos durván mellényúlni) 
2.Ha nem megy majd tisztességes küzdelemben, akkor majd a bíró segít és nem nekünk... tegnap is ékes példáját láthattuk a katalánok meccsén, hogy a kis kedvenc még mindig a katalán törpehad és a szövetségnél már-már pofátlan módon mindent bevetnek, hogy megnyerjék nekik a bajnoki címet, most hogy részben Parádés Romero bírónak köszönhetően, részben meg a saját hülyeségünk miatt lőtávolba kerültünk nekik. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése