2012. április 7., szombat

Az egyiknek sikerül, a másiknak nem...

Ismét itt vagyok, túl a teológiai felvételin és nincsenek jó híreim... Sajnos nem vettek fel.
Annak idején, még az első próbálkozásom előtt felírtam egy papírra, hogy mi az elképzelésem a jövőre nézve. Most felbontottam a borítékot és átnéztem a 4 évvel ezelőtt írt soraimat. Leírom ide is, hogy mi állt a papíron...

1. Egy kis faluban, valahol a szórványban szeretnék tiszi néni lenni. Lesz egy parókiám, hozzá egy nagy kert, amit gyönyörűen rendben fogok tartani. Több gyülekezet is hozzám fog tartozni, ezért hétvégente mindig úton leszek, de megéri, mert azt fogom csinálni, aminél nincs semmi, amit szívesebben végeznék.
2. A sportmisszió területén végzem majd a munkám. A latin közmondás szerint "Egészséges testben, egészséges lélek" így van jövője ennek is. A sportot nagyon sokan szeretik, ezért kiváló alkalom lehet az evangelizációra is.
3. A német protestáns missziónak besegítve szeretnék eljutni Spanyolországba az ott élő maroknyi protestáns közé. Kíváncsi vagyok, hogy hogyan élnek ezek az emberek a rengeteg katolikus közt.
4. Ha mégsem leszek tiszteletes asszony - ami elég valószínű -  akkor sem szeretnék hűtlen lenni az álmomhoz és az egyházhoz. A kutatói pálya is nagyon érdekel és rengeteget szeretnék tanulni a Bibliáról és Istenről. Egy dr. titulus is szépen mutatna évek múlva a nevem előtt.... dr. Rácz Bernadett a teológia doktora...


Ennyi álmom és tervem volt 4 évvel ezelőtt, amikor legelőször belevágtam. Naivan azt hittem, hogy sikerülni fog...nem jött be. Az összes tervem és álmom füstbe ment 11 év munkájával együtt és most itt ülök az álmaim romjain. Fogtam egy piros ceruzát és áthúztam mind a 4 pontot, aztán elégettem a papírt. Belőlem most már soha többé nem lesz lelkész, úgyhogy ezt a részét az életemnek végérvényesen lezártam. Talán utcaseprő leszek, talán aktatologató szakmunkás, de egyetemre már többet nem jelentkezek. Lelkileg teljesen mélypontra kerültem, elég lesz ezt kihevernem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése