2012. június 27., szerda

EURO 2012 - negyeddöntők

Sajnálom, hogy nem sok időm jut mostanában a blogolásra, de el vagyok havazva...

Szerintem mindegyik negyeddöntő a papírformát hozta. A csehek sokkal gyengébbek voltak, mint a portugálok, ez ki is jött a pályán. Végre Cristiano Ronaldo is elkezdte a góljai számát gyarapítani.
A német - görög meccsen igen nagy dilemmában voltam. Szívem szerint a görögöket szerettem volna továbbjutóként látni, de a realitás azt diktálta, hogy a németek fognak továbblépni. Nos a realitás győzött, az újabb görög csoda pedig elmaradt és a friccek simán lelépték a görögöket 4 gólt hintve nekik.
A spanyol-francia meccsen részemről irtóra szurkoltam a spanyoloknak, hogy döngöljék a földbe a franciákat. A meccs eredménye a kívánságom szerint alakult és Karimék mehettek is haza. A francia csatár 0 azaz NULLA rúgott góllal hagyhatta ott a kontinenstornát.
Az angol-olasz meccsen az olaszok felé húzott a szívem, örültem is, hogy továbbmennek, még ha csak tizenegyespárbajon is hozták össze.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése