2012. június 13., szerda

EURO 2012 - 5. nap

Megkezdődött a második csoportkör. :) Aki szemezgetni szeretne az első kör vicces pillanataiból, itt megteheti:
http://sportszelep.nso.hu/sportszelep/rohej-ez-az-eb-az-elso-csoportkor-legviccesebb-pillanatai-2139401
Illetve még egy vicces adalék a 4. naphoz! Az angolok csapatképén 10 ember van rajta. Hová tűnt a tizenegyedik, kérdezhetnénk. Íme itt a válasz! Glen Johnson annyira játszani szeretett volna, hogy elfelejtett odamenni a fotózásra. XD XD



Görögország - Csehország 1:2

Még mindig azzal idegesítek itthon mindenkit, hogy én Görögországnak szurkolok. Szeretem a görög krémjoghurtot és egyszerűen imádom a gyrost szóval ezzel szeretném meghálálni ezt a 2 finom csodás ételt, hogy az EB-n nekik szurkolok. XD Na de viccet félretéve én már csak sajnálom szegényeket. A kezdőjük ma jelentős változásokon esett keresztül, eltiltás, sérülés van ott minden. Csabi pedig megjegyezte, hogy ő már képtelen követni, hogy most akkor hány Papadopulosz és Papaszthatopulosz játszik náluk. Már az elején éreztem, hogy baj lesz, a görögök úgy tengtek-lengtek a pályán, mintha álomkórban szenvednének. 6 perc alatt 2 góllal teljesen lenullázták őket a csehek. Nem értettem, hogy miért nem támadnak le? Miért sétálnak úgy a pályán, mintha ők vezetnének 2 góllal? A szövetségi kapitányuk hiába cserélt, ez sem sokat segített. Az az egy gól, amit lőttek, Cech hibájának köszönhető, talán megesett a görögökön a szíve és inkább beengedett egy gólt... A cseheknek viszont biztos felsejlett a 4 évvel ezelőtti kontinenstornáról a törökök elleni meccs, amikor ekkorra hátrányból fordítva nyertek Altintopék és több lazulást nem engedtek meg maguknak. A meccs nem volt olyan nagy iramú, ami nem is csoda. 4 következtetésre jutottam, mégpedig:
1. A görögöktől azt hiszem fájó búcsút vehetünk....
2. A csehek eredménytől független nem a szokásos EB formájukat hozzák
3. Szép a görögök fehér meze
4. A meccs pillanata az volt, amikor a francia bíró útban volt és szépen ki is húzták a lábát alóla XD







Lengyelország - Oroszország 1:1

A hazai csapat úgy néz ki, hogy nagyon szereti a döntetleneket.Sajnos ezt a meccset nem láttam, úgyhogy nem is sokat írnék róla. Legalábbis csak fél órát láttam belőle, mert Dzagojev góljára még emlékszem. Én már legyintettem, hogy erre már lehet keresztet vetni a lengyeleknek, a Szbornaja úgy átgázol rajtuk, mint a cseheken, de elhamarkodottan ítéltem. Ha megbocsátotok a lengyel gólszerző nevét nem írom le, mert  kibetűzni is nehéz, nemhogy leírni...  Egyébként Stark vezette a meccset. Könyörgöm őt még engedik bíráskodni?! ( Real Madrid- Barcelona BL 2011 tavasz...ki emlékszik? ) A lengyeleknek továbbjutást tippeltem anno, kérlek ne hagyjatok cserben! Hisz lengyel magyar két jó barát...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése