2012. június 11., hétfő

EURO 2012 - 3.nap

Spanyolország - Olaszország 1:1

Az előzetes várakozásaimmal ellentétben ismét meglepetés született. Úgy gondoltam, hogy ez a meccs sima spanyol győzelem lesz és erre ismét nem tudták legyőzni a kékeket. A spanyolok kezdője az olaszokon kívül engem is meglepett. Egyetértek Mourinhoval, hülyeség volt csatár nélkül kiállni. Fura volt ez a 4-3-3... láttam a Madridot is csatár nélkül kiállni, az is hasonló élményt okozott, mint ez. Ráadásul azt sem értettem, hogy helyzetenként miért puskázott el a Roja 2-3 lövőhelyzetet? Barcás módra minél több passzal próbáltak operálni, aminek az lett a vége, hogy a tizenhatoson belül még akkor is passzoltak, amikor nem kellett volna. Az olaszokat is dicséret illeti, mert szívósan védekeztek - a catenaccio felkent papjai - és ők is vezettek veszélyes támadásokat, de vagy Iker volt a helyén, vagy Cassano önző esetleg Balotelli idióta - utóbbi a bizonyíték rá, hogy agy nélkül is van élet -. A második félidőben nagy meglepetésre a Balottellit váltó Di Natale megszerezte a vezetést az olaszoknak. Döbbent csend lett úrrá a lelátón, csak a maroknyi olasz szurkolóhad őrjöngött. Azonban csak 3 percig örülhettek, mert Fabregas egyenlített. Egy utolsó dolog, amit még említenék: Fernando Trolles Torres. Már kezdtem azt hinni, hogy talán magához tért, miután ősszel kiderült, hogy mindig nekem volt igazam önmaga paródiáját adta elő, de nem. Amit ma leművelt, arra szavak nincsenek. Buffon lábbal, állva (!) tisztázott előle...aztán meg 21 m-ről emelte fölé, pedig ha lepasszolja Navasnak csak az üres kapuba kellett volna begurítania a sevillainak. Ennek az eredménynek legjobban a horvátok örülhetnek. A La Roja fanjainak pedig annyit tudok csak mondani, hogy lesz ez jobb is! 2 éve kikaptak Svájctól a világbajnokságon, aztán a végén mégis ők emelték magasba a trófeát... Kassai pedig szerintem a kezdeti döcögösség után jól vezette a meccset és büszkék lehetünk rá, hogy bár a válogatottunkat nem, de legalább játékvezetőt tudtunk delegálni a tornára.









Írország - Horvátország 1:3

Ezt a meccset a Forma1 miatt nem láttam, bár megnéztem róla egy összefoglalót, de így is rövid leszek. Csak egy kérdésem van: az írek mit keresnek az EB-n? Ha Fortuna nem mással lett volna elfoglalva, akkor még mi is simán vertük volna felkészülési meccsen az őket. Ward gyászba borította Írországot... A horvátok pedig örülhetnek, mert ők vezetik a "C" jelzésű kvartettet.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése