2012. október 20., szombat

Hétvége...

Még mielőtt bármiféle taglalásba kezdenék elárulom, hogy az oktatás hogy megy a vizsgáig hátralévő időben. Hétfőtől csütörtökig a Fatelepen oktatnak mindenre, ami kellhet egy biztonsági őrnek, pénteken pedig motivációs tréningre járunk. Komolyan mondom, ezt a tréninget jobban élvezem, mint a jogszabályokat...közelebb is áll az érdeklődési körömhöz. Ma az első foglalkozáson a motivációról, az életcélról általánosságban és a személyiségtípusokról bővebben beszélgettünk. Alapvetően 4 féle személyiségtípus van, nekünk csak 3 fért bele az időnkbe ma és érzésem szerint megtaláltam azt, amelyik a legjobban illik rám. A 4 típus a következő: szangvinikus, melankolikus, kolerikus, flegmatikus. Tiszta személyiségtípus nincs, mindenkiben keverve vannak ezek a típusok és az alapján határozzák meg, hogy ki melyik csoportba tartozik, hogy melyik a domináns. Nekem a melankolikus és a jellemzés, amit átbeszéltünk szinte tökéletesen illik is rám, a másik típus, ami keveredett bennem az pedig pont a kolerikus, ami vicces, mert a kolerikus az pont a "főnöki jellem"... na de nem megyek ebbe jobban bele, mert majd hétvégén írok erről bővebben is. :) Házi feladatnak azt kaptuk, hogy egy hosszú kérdéssorból válasszunk ki egyet és fogalmazzunk hozzá meg egy választ. Én ezt a kérdést választottam: "Kész vagyok-e magamat egyszer s mindenkorra elkötelezni egy cél mellett?" Ha röviden akarom elintézni, elég annyit írnom, hogy 11 év. Ennyit áldoztam fel a lelkészi hivatásért, amiből végül nem lett és nem lesz semmi, mindezt úgy, hogy miután kvázi kirúgtak az ajtón megpróbáltam visszamászni az ablakon...szerintem elég lesz ezt kifejteni.
Egyébként ma a tanulás után kellően lefáradva rászabadítottam magam a Youtube-ra és mivel nem elég agysejtem pusztult el a jogszabályoktól előkerestem a Floricienta koncertet és azt néztem-hallgattam.  Tudom ez borzasztó gyerekes...na meg hát szappanopera eredetileg, de én szeretem. Egyrészt nyelvgyakorlásnak tökéletes, másrészt meg mindig ki tud kicsit szakítani a szürke hétköznapokból. Na és a Pobres los ricos-ra például remekül lehet port törölni. :D A bejegyzés végére ide is biggyesztek egy dalt magyar fordítással. Erről a számról mindig Nacho jut az eszembe...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése