2012. október 29., hétfő

Hétfő...

Olyan vagyok, mint Garfield....utálom a hétfőket. :/ Az 1 napos extra rövid hétvége után olyan nehezen ment a felkelés reggel! Ráadásul pedig kávé sincs itthon, de legalább a kinti hideg felébresztett. 6 órakor felhúztam a redőnyt és csak néztem, ahogy nagy pelyhekben hull a hó. Ez decemberben rendjén lenne, a meleg szobában ülve és az ablakból nézve, de október 29.-én?! Már reggel majd megfagytam és bónuszként jött rá, hogy a fatelepen, ahol az oktatás zajlik csak reggel kapcsolták be a fűtést, de azt is minimális szinten, ergo hiába ültem kabátban az előadásokon, majd megfagytam. Hazafelé jövet, amikor Üllőn az állomáson toporogtam, szabályosan nem éreztem a lábujjaimat. Teljesen átfagytam, így amikor hazaértem befeküdtem az ágyba, úgy ahogy voltam, estére pedig már jelentkeztek is a megfázás tünetei. Az orrom folyik, a torkom kapar meg valamit még érzek, félek, hogy valami komolyabbat szedtem össze... Hiányozni mondjuk addig akkor se fogok, amíg meg bírok mozdulni. Kereken 1 hónap múlva vizsgázom és könyvünk abszolút nem lesz, jegyzeteket meg talán 1-2 hét múlva kapunk. Na tessék, így tanuld meg az egész anyagot... 3 jogszabályt fejből kell tudni, most is épp ezeket olvasgattam az interneten: BTK 29 § , 30 § és a 2005. évi CXXXIII.tv. Sorban: jogos védelem, végszükség és a személy- és vagyonőrökre vonatkozó törvényállás.  Egyébként azon agyalok, hogy letegyem-e tavasszal a fegyvervizsgát. ( Egy nő kezében a fegyverrel, mindig veszélyes :D ) Csak mert fél évig biztosan alkalmaz az önkormányzat, de ha nem hosszabbítják meg, akkor is kötelező a program szabályai szerint még fél évet dolgoznom a szakmában és úgy csak könnyebb elhelyezkedni, ha van fegyverviselési engedélyem. Ezzel a képesítéssel egyébként portaszolgálatra bármikor mehetek és ez jó alap bármihez. Akár még testőr is lehetek. :D Hát majd meglátjuk, hogy mi lesz....



Tegnap játszott a Madrid és egy laza ötöst gurítottak a Mallorcának. Nagyon örültem neki, hogy a dortmundi kisiklás után kicsit magukra találtak. Az első félidőben nagyon nyomtak, a második elejét picikét álmos tempóba váltottak, de Mou kettőt-hármat ordított nekik és megint rákapcsoltak, de nem vitték túlzásba: csak annyit adtak ki magukból, amennyi feltétlenül szükséges volt és hogy ez öt gólt ért, abban azért benne volt a Mallorca védelme is. Pár megjegyzés:
- Akik Marcelot kritizálják, most remélem sokszoros erővel mea culpáznak. Essien csak vészmegoldás és most látszik igazán, hogy mennyit is számítanak a felfutásai a támadásoknál.
- Modric játéka nagyon tetszett. Csak így tovább és akkor szeretni fogom....ha már a születésnapunk közös :D (09.09.)
- Cé lőtt 2 gólt és adott egy passzt, amúgy elég hisztis kedvében volt. Legalábbis én úgy vettem észre.
- Örültem, hogy Morata lehetőséget kapott. Szerintem jól szállt be a meccsbe. :) Calleti gólja előtt pedig gyönyörű labdát küldött Mesutnak.
- Gonza elvitte a meccs embere díjat. 2 gól, 2 gólpassz. Na ez az, amire én azt mondom, hogy ez már egész jó teljesítmény, olyan Higuaínos. :) <3 Azért nekem már hiányzott a duplákat gurító és gólpasszokat adó Pipita és nagyon boldog voltam tegnap este, amikor aludni mentem. Egyébként hihetetlenül fel tudja dobni a hangulatomat napokra, ha gólt szerez. :) Kemény vagyok és szőrszálhasogató, ha az ő teljesítményéről kell nyilatkoznom és sokszor írok vagy mondok ezt vagy azt rá, de fontos tudni, hogy én ezerrel "mögötte" állok és beleköthetek akármibe, akkor is vigyorgok és vigyorogni fogok, ha gólt lő. :) <3 Egyébként ma kijött az Aranylabda huszonhármas listája. Három kérdésem lenne:
1. Busquets....most a Jászai Mari - díj jelöltjeiről van szó vagy az Aranylabdáról?
2. Benzema?!
3. Gonzalo hol maradt róla, ha már a francia valami rejtélyes oknál fogva felkerült rá?






Én ezen a képen jót nevettem. :D Figyelitek a magasságkülönbséget? :D

2 megjegyzés:

  1. Néhány megjegyzés a megjegyzéseidhez! :D
    Nekem Essien valamiért még mindig sántít, de lehet, hogy ezen a véleményen még azért vagyok, mert nem értek a focihoz. A lényeg az, hogy Marcelo baromira hiányzik ebből az egészből. Remélem hamar felépül Mr. Sunshine :(
    Pipitának én is nagyooooooon örültem! :) Jaj annyira igazi ő volt ezen a meccsen, hogy öröm volt őt nézni. A végén pedig haláli az a kép. Annyira vicces volt, hogy alapból ezek a magas srácok (vagyis igen, elég magasak az átlag 185 centijükkel) ilyen picik a srác mellett. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Essien kényszermegoldásként jó a balszélen, ha egy spanyol közép-kis csapat az ellenfél, de valójában Marceloval az igazi a kezdő. Türelmetlenül várom én is vissza, mert a védelem bal széle az az ő helye.
      Nagyon ügyes volt :) <3
      Olyanok voltak, mint a törpék Gulliver mellett. :D Azt bírtam, amikor Modric székre állt és azon is lábujjhegyen nyújtózkodott, mégse érte fel :D :D

      Törlés