2012. október 18., csütörtök

Elkezdődött a suli...

Ma volt a szakmai oktatás első napja. Nos....pozitívum, hogy könyvünk nem lesz, így legalább nem kapok szívrohamot, ha meglátom, hogy mekkora anyagot kell megtanulnom a vizsgáig, ám így 9-10 oldalas jegyzeteket firkálhatok naponta plusz a tengernyi fénymásolat. El is mentem ma a papírboltba és vettem két mappát, hogy tudjam hová tenni őket. Valami focista kerestem vagy minimum macskásat, de egyik sem volt, szóval az egyik az egyszerű lila, a másik meg farmermintázatú. Ma a jogról volt szó, mint fogalom, amin kis híján elaludtam, de volt ami - pontosabban aki - ébren tartson, a nap második felében pedig váltottunk a büntetőjogra. Egyik része ennek is száraz. de jóval érdekfeszítőbb, mint a jog fogalmának magyarázata. Hivatalosan egyébként személy- és vagyonőr leszek. Esküszöm csúnyán nézni sem tudok, de hát majd csak lesz valahogy. Mondjuk nekünk fegyverünk nem lesz, ergo ez a portás, csak EU-kompatibilis a neve... Na de tudjátok ki tartott ébren? Az egyik csoporttársam, aki mellett helyet is kaptam Barcelona szurkoló. Én megérkeztem a Madrid címeres sapkámmal a fejemen, ő már húzta le a cipzárt a felsőjén és verte a mellét, hogy ő barcás (mez volt rajta). Elővettem a füzetem, a helyzet rosszabb lett. Na mi illetve ki van a füzetem elején? Gonzalo Higuaín.... Csoporttársam beszólt, én válaszoltam, vitáztunk a többiek meg csak kapkodták a fejüket, amikor repkedtek az olyan kifejezések mint: kislányok, ovisok, hisztisek, színészek, összevásárolt csapat, színitanoda, Aprajafalva, Higuaín falábú...ezzel elevenemre tapintott, úgyhogy előadtam neki egy olyan kiselőadást, hogy szerintem még most is tátja a száját, ha nem szóltak neki, hogy csukja be. November 29.-ig én ez mellett fogok ülni....én tuti leütöm addig. A másik, ami érzékenyen érintett pedig az volt, hogy az oktató a jogfajtákat sorolta, van olyan, hogy egyházjog. Kissé degradáló megjegyzést tett az egyházra...szünetbe mondtam neki, hogy én lelkésznek készültem, úgyhogy... Mindenkinek meg lehet a véleménye félreértés ne essék. Nem fogom másra kényszeríteni, hogy ugyanúgy higgyen, ahogy én és az egyházról is úgy gondolkodjon, csak nem szeretem, ha úgy alkot valaki negatív véleményt az egyházról, vallásról, hogy nem is lát bele. Egyébként más az egyház meg más a vallás de ebből külön postot tudnék írni. Na de a suliról ennyit, mert eleget fogok én még a jegyzetem felett görnyedni, nem akarok most is ezen agyalni....

Más. Mutassatok még egy marhát, aki éjjel kettőkor felkel egy VB-selejtező meccs miatt, mikor másnap korán megy suliba, jogot tanulni... Én kiugrottam az ágyból és jöttem ide a géphez meccset nézni. :) Jól is tettem, mert ha én erről csak másnap szereztem volna tudomást, az roncsolta volna a közérzetem. :D Chile - Argentína 1:2 Az Albiceleste rosszul kezdte a meccset, a védelmük át is aludta a komplett 90 percet kiváltképp Campagnaro és Zabaleta. Fokozatosan tért észhez az argentin válogatott és vette át az irányítást, miközben hátul Romero parádézott. Gago kellemes meglepetés volt, ő is elég jól játszott. Messi kicsit aludt, de lőtt egy pofás gólt egy szép labdaátvétel után és épp Gagotól kapta a passzt. Di Maria a meccs nagy részében eszetlenkedett, de még így is adott egy gólpasszt. Viszont kisárgázta magát a következő VB-selejtezőről. :/ Gonzalo pedig....Gonza olyan gólt lőtt, hogy az álom utolsó foszlánya is kiröppent a szememből tőle. Az argentin kommentátor 20 percen át csak azt hajtogatta, hogy "világklasszis". :) <3 Annyira, de annyira örültem, hogy végre betalált! Már nagyon hiányzott, hogy gólt ünnepelni láthassam. :) Utána viszont Jara rögtön lerúgta én meg szívbajt kaptam, mert hordágyon vitték le.... ( Jara amúgy törlesztett és ez a paraj még lapot se kapott...) épp azt mondtam magamban, hogy de jó lenne, ha meccs után kiírná Twitterre Gonza, hogy mi a helyzet, hogy nyugodtan tudjak aludni és erre nem kiírta? :D :D Olyat nevettem. :D Szerencsére semmi súlyos, aminek még jobban örülök ismerve a tényt, hogy kipontozódott a fél Real Madrid...




4 megjegyzés:

  1. Szija!
    Ettől az utolsó képtől megkímélhettél volna! Én még a pepsis üveg címkéjét is leszedem, de minimum elfordítom, hogy ne lássam annak a törpének az idióta fejét. Nem láttam a meccset, se a gólt, de a múltkor én is felkeltem éjjel fél egykor, (azt hiszem) hogy megnézzem a Barca - Reál meccs ismétlését ugyanis a vasárnap esti betervezett meccsnézést keresztbe húzta a vihar és a villanyvezetékre dőlt fa, ami 24 órára elvette az éltető villamosenergiát... Azt hiszem nem véletlen, hogy a kommentár Gonzát éljenezte és nem Messit. Csak itt Európában gondolják, hogy Ő a világklasszis. De tudod mit? Nem baj, mert az, hogy Pipitát a hazájában ismerik el szerintem sokkal többet ér.
    :D Ehhehe szegény Te, hogy egy ilyen idiótát kellett kifognod. Mondjuk téged nem kell félteni. :)
    Amúgy meg nem baj ha nem tudsz csúnyán nézni, Te majd jól kiosztod azt aki nem viselkedik és egy életre elmegy a kedve minden büntetni való dologtól. :) Viccet félretéve én sokkal jobban bírom a kedves arcú mosolygós biztonsági őröket. Valahogy az embernek jobb kedve lesz tőlük. Viszont azokat, akik a nyakadba lihegnek azokat ki nem állhatom.
    A büntető jog érdekes dolog. :) Én nagyon bírom! Kitartás csajszi!
    Puszillak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Én sem szeretem Messit...sőt...de az a "szerencse" ért, hogy ő is argentin, szóval évente x alkalommal, ha válogatott meccs van el kell viselnem azt a hülye fejét...netán még örülni is "kell", ha gólt lő. Fura egy helyzet, de ez van. :D
      Fú...emlékszem aznap itt is elég csúnya idő volt, nálunk is elment az áram, de addigra pont rendbe jött minden. :) A meccs legjobbja egyébként Gonza lett. Hárman kaptak hetes osztályzatot, de őt tartották a legjobbnak. :) Azt szokták mondani, hogy senki sem lehet próféta a saját hazájában, de Higu erre teljesen rácáfol. Persze szeretik Agüerot vagy Messit is, de amekkora szeretet és rajongás veszi körbe Gonzát...olyan nekik, mint nálunk a népmesei legkisebb fiú, akit nem lehet nem szeretni. Sokat jelent nekik az is, hogy még akkor sem ment el franciának, amikor Maradona nem akarta beválogatni, hanem kitartott amellett, hogy ő tetőtől-talpig argentin és még azt is bevállalta, hogy ha úgy alakul lemond a vb-szereplésről is érte. :)
      Szerdán a Madrid mezt veszem fel, a Madrid címeres pulcsim alá és felveszem a sapkát is. :D Legalább nem fogok unatkozni :P :D
      Abban biztos lehetsz, hogy én nem az a bunkó két ajtós szekrény leszek.Egyszerűen genetikailag képtelen vagyok rá, hogy az a csúnyán nézős fajta legyek. Majdnem lelkész lettem,szóval nem csoda... :D
      Szerintem is érdekes. :) Köszi! :)

      Puszillak!

      Törlés
  2. "Mutassatok még egy marhát, aki éjjel kettőkor felkel egy VB-selejtező meccs miatt, mikor másnap korán megy suliba, jogot tanulni... " -->Hát kivel szoktál te hajnalban meccset nézni, mi?:P:) Azzal aki másnap tanítani megy!Reggel, délután, vagy tök mindegy mikor!:P:P:):)
    A Barcásnak meg üzenem, hogy szeretnének ők egy olyan csatárt mint a mi falábú argentinunk!Mondjuk az ő szuper Alexis Sanchezük helyett, vagy a nagyképű David Villa helyett!Ezzel még néhány Barcás ismerősöm is egyetért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van na.... Általánosítottam. :D Tudom,hogy Te is ilyen vagy. :)
      Átadom majd neki :D :D

      Törlés