2011. augusztus 5., péntek

Egy madridista feljegyzései

Tegnap kicsit el voltam havazva és ma is,majdnem úgy alakult,hogy nem lesz időm a blogomra,de igyekeztem rá kis időt szakítani.
Nem sok minden történt velem mostanság,csak kicsit elhavazott a házi munka.Tegnap a nagymosás,ma meg a pakolás. Ma még egy kis csetepaté is kialakult a pakolás körül.Elterveztük a tesómmal,hogy bemegyünk kicsit a belvárosba sétálni,de apu addig-addig szekírozott,amíg neki nem álltam elpakolni és ő vitte el a Csabit. Na ebből lett a csetepaté,mert mikor hazajöttek megjegyeztem,hogy azért segíthetnének néha. Nem csak a frissen mosott cuccokat kellett elpakolnom,hanem a tesóm meg apu után is,amiket kivettek a szekrényből,de visszatenni már nem volt energiájuk.Megtanulhatnák,hogy ha kivesznek valamit vissza is tegyék és szerintem a mosott ruhák közül mondjuk ki tudják szedni és összehajtani a zsepiket,összepárosítani a zoknikat.Ehhez nem kell diploma. De mindegy,mert holnaptól úgyis újrakezdődik az egész ráadásul meg még meg is orrolnak rám,amihez semmi kedvem,mert enélkül is megvan a magam baja. De ezt hagyjuk is.
Ma teleettem magam.Sári csinált valami kínai kaját,ami isteni finom.Na most ez nagy szó tőlem,mert utálom a kínai kaját,de ezzel a szecsuáni akármivel kivételt teszek. El is felejtettem számolni,hogy hány tányérral ettem belőle. A húsból még Mircinek is jutott,ízlett a kis bolhaszatyromnak.:)Egyébként lehet,hogy kapunk egy kiscicát,Mircikének lesz egy társa.Fehér színű,én még nem láttam,de majd megnézem,mikor elhozom.:)
Tegnap jártam a könyvtárban is,de valami nagy munkában vannak és egy csomó könyv nincs a helyén,szóval nem sok érdekeset találtam csak 2 Nora Roberts könyvet (Egy kép-egy hang  és a Veszélyes álmok)meg egy Nicholas Sparks regényt a Szerelmünk lapjai címűt.
Megígértem valakinek,hogy nem fogom kihagyni.:D Nos, aki olvassa a blogomat láthatja,hogy a rendszeres olvasók nevű dobozkában csak egy  tag látható.Róla lenne szó. A legnagyobb futsal rajongó,akit ismerek,a kedvence az ETO futsalcsapata és kicsit rám is átragasztotta már ezt a mániát. Azt,hogy mennyire jó írónőnek tatrom már sokszor megírtam a blogomban.Egyébként az egoizmusa is rendben van és imád egy bizonyos valakinek egy bizonyos fotójával kiidegelni,amiért kinyírom egyszer,de azért szeretem. :D :P Szóval,ha olvasod (tudom,hogy fogod):Csókolom Klausz! :P
Babitám nem tudom,hogy olvasod-e,de ha igen,akkor neked is üzenek valamit:Hiányzol a fórumról Csajszi!:)

De váltsunk témát! Időközben volt egy Real Madrid meccs is.1:7-re a Guangzhout (egyszer írom csak le így:P). Gondoljunk bele:a kínaiak jó pénzt kifizettek azért,hogy ekkora zakót kapjanak.Mondjuk nem hiszem,hogy erre számítottak. Kicsit sajnáltam a fiúkat,mert elég nagy hőségben kellett focizniuk,meg is látszott rajtuk,de nem érheti őket panasz,mert így is elég nagy volt a góltermés. A Madrid végig nyomott a meccsen és hamar kiderült,hogy itt nagy verés van kinézőben a kínaiak számára.Ugyanis már a 6. percben benz beadását Khedira fejelte a kapuba.A második gól Khedira gólpasszából született,ezt Özil váltotta gólra. A harmadik gól nagyon szép volt:Cé sarkazása után Benz lőtte ki a bal alsót. A negyedik gól Marcelo passzából született,Benz volt ismét a befejező. Az ötödik gólt Callejón passzából Cé szerezte,méghozzá sarokkal.Majd jött egy sorcsere és a hatodika Di Maria passzából szerezte Jesé.A hetedik gólt pedig Di Maria szerezte és végül szépített a kínai csapat. A Madridból 2 ember lógott csak ki,de ők sajnos nem azért,mert annyira jók lettek volna.Egyikük Kaká,aki a Galaxy elleni meccs óta borzasztóan szürkén teljesít,most is nagyon kevés volt,amit mutatott.A másik pedig Higuaín. Az egyik fórumon azt írta valaki,hogy „sajnálom,hogy nem szerzett gólt.”Nos én nem sajnáltam,hanem dühös voltam miatta,most már viszont sajnálom. A meccs után egyik szemem sírt a másik nevetett. Nevetett,mert Iker és Marcelo lecserélése után(Ramost előbb lekapta Mou) majdnem az egész második félidőben Gonzalo volt a csapatkapitány és a meccs után kaptak valami kupa-félét,amit ő vett át. Nagyon jó érzés volt,látni a csapatkapitányi karszalagot a karján.:) Viszont a mosoly le is hervadt az arcomról,mert ennyire kedvetlenül és idegesen játszani nem sokat láttam. Hatalmas helyzeteket hagyott ki és egyfolytában a bírónak pofázott. Valami nagyon nincs rendben vele fejben. Remélem,hogy Mou valahogy rendbe rakja vagy ha nem ő,akkor valaki más. Uruguay ellen megmutatta,hogy nem felejtett el focizni és szeretném látni,hogy ugyanúgy tolja a Real Madrid mezében,ahogy akkor a válogatottban. Érezhetően nagyon feszült és borzasztóan görcsösen játszik,de remélem,hogy idénykezdetre össze fogja szedni magát. Szerintem az is lehet a baj,hogy fáradt…azért mögötte van egy Copa America…vagy nem tudom. Egy biztos:az idei nyár Benzemáé.Valószínűsíthető,hogy a szuperkupa meccseken is a francia fog kezdeni. Az,hogy Higu megfordítja-e a sorrendet a csatárok közt,az csak rajta múlik. Bár hozzá kell tennünk,hogy Gonza a ¾ előszezonról lemaradt a Copa miatt,Benz emiatt jóval előrébb jár a felkészülést tekintve,mint ő. Plusz a doki is azt mondta még januárban,hogy év végéig nem lesz 100%-os…Bár ez nem mentség arra,hogy 7 m-ről a kapust tudta csak telibe találni a meccsen. Eléggé mérges is vagyok rá miatta,mondjuk a legszívesebben jól megverném,de hát én csak a gép elől tudok puffogni.Jelen pillanatban teljesen megérdemli a padot,mert 2 jó labdaátvétellel nem nagyon van kisegítve a csapat. Szedje össze magát és rúgjon legalább egy gólt a következő ellenfélnek,mert azért ez eddig eléggé nagy dupla nulla a Real Madrid egyik csatárától...Áll az,amit még anno a Costa Rica elleni meccs után írtam róla….
 A csapatra még egy felkészülési találkozó vár,holnap ismét egy kínai csapat ellen,majd pedig elkezdenek a Barca elleni meccsekre készülni….
Majd a hétvégén még igyekszek jelentkezni.:)
HALA MADRID!!!


Higu megkapja a csapatkapitányi karszalagot:)

A csapatkapitány:)

A tegnapi sajtótájékoztató:)

Egy aranyos animáció.Gonza és Mou:)


4 megjegyzés:

  1. "Megígértem valakinek,hogy nem fogom kihagyni.:D Nos, aki olvassa a blogomat láthatja,hogy a rendszeres olvasók nevű dobozkában csak egy tag látható.Róla lenne szó. A legnagyobb futsal rajongó,akit ismerek,a kedvence az ETO futsalcsapata és kicsit rám is átragasztotta már ezt a mániát. Azt,hogy mennyire jó írónőnek tatrom már sokszor megírtam a blogomban.Egyébként az egoizmusa is rendben van és imád egy bizonyos valakinek egy bizonyos fotójával kiidegelni,amiért kinyírom egyszer,de azért szeretem. ♥:D :P Szóval,ha olvasod (tudom,hogy fogod):Csókolom Klausz! :P"

    ETOOOOO, csak az ETOOOO és persze Giorgio F.A :D :D És Gruuu :P:P és igeeen már te is ETO szurkoló vagy blööö :P jó írónő lennék? hmmm? na jó egyefene, az vagyok :P ego rendben :D és jó hogy mondtad a képet :P :P khm... :P :P
    na de... váltsunk témát... ch... engem leváltani? elmész a sunyerásba :P :P :P szeretleeeek :) :D <3

    VálaszTörlés
  2. Jó tudom....örülök,h nem kezdted el felsorolni az egész keretet:D :P Igen én is az vagyok,de te bőven túlteszel rajtam.:)Egód megvan még:P A kép...Eszedbe ne jusson!!!!!!:P :D
    Ha megmutatod,h merre van....:P
    ♥ ♥ ♥

    VálaszTörlés
  3. soroljaaam??? :P Csabika, Drothino, Mincho, Ninho, Áki :P :P :P meg még sokan :D Aliiiii és a kislánya :P a szerelmem :P
    de eszembe jutott :P
    ♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. Jóóóó.Ötös leülhetsz:):D
    nem akarom látniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!:P :D

    VálaszTörlés