2011. augusztus 10., szerda

Kedves naplóm!

Tudom megígértem a múltkor,hogy még a hétvégén jelentkezek,csak mindig valami fontosabb jött közbe.
Szombaton nagyon sokat ment a gép,-de hogy miért arról majd lentebb olvashattok-ezért nem akartam még ezt is aznap.Vasárnap délután pedig nem voltam itthon.Hétfőn tiszta ideg voltam Tudniillik az egyik dátum a gáz kikapcsolását illetően épp augusztus 8.-a volt.Hála Istennek nyertünk még egy hetet,mert nem jöttek.Annyira ideges voltam,hogy vasárnapról hétfőre virradó éjjel alig aludtam valamit.Elég sokáig bambultam a tv-t,aminek hála találtam magamnak egy újabb kedvenc sorozatot.Az AXN-en hétvégenként (vasárnap illetve hétfő) negyed 1-kor megy egy spanyol sorozat:El Internado azaz az Internátus.Mikor először belenéztem néhány hónappal ezelőtt egy délután,nem igazán tetszett és 10 perc után már nyúltam is a távirányítóért most viszont tovább bírtam és rájöttem,hogy nem is olyan rossz.A Port.hu-ról idéznék kedvcsinálóképp:"Egy kísérteties erdő mélyén egy első látásra nyugodt életű, patinás, ódon bentlakásos iskola bújik meg. A tanulók is átlagosak, kisgyerekektől a tinédzserekig lányok, fiúk egyaránt megkezdték a következő iskolaévet. Azonban az épületet lappangó félelem járja át: pislákolnak a lámpák, magyarázat nélkül csapódnak ajtók, test nélküli árnyak suhannak az éjszakai folyosón, az erdőből pedig valaki szüntelen figyel. Úgy tűnik, néhány tanár sejt valamit, de csak az öreg történelemprofesszor kezd nyomozni a sötét titkok után. Ő sem sokáig... "

Ezzel pedig 3-ra nőtt a kedvenc spanyol sorozataim száma,nem mintha néztem volna többet is…Anno volt ugyan az AXN-en még egy spanyol sorozat,de már a címére sem emlékszem és későn is tudtam meg,hogy van,szóval kimaradt az életemből.De vissza a 3 kedvencemhez!Az egyikről most írtam,a másik a Los Hombres de Paco azaz a Balfék körzet. Anno az AXN-en ment hétfőn (éjjel)negyed 1-től7 évadát is leadták és most várom,hogy ősszel hátha lemegy a 8. évada is,ugyanis az Antena 3 ennyi évadot forgatott ebből.Nagyon izgalmas sorozat,szinte mindig sikerült meglepniük a készítőknek egy-egy csavaros fordulattal.A poénok pedig nagyon nagyot ütöttek,mindig jókat röhögtem rajta.A szereplők közül Lucas Fernandez nyomozó volt a kedvencem,szegénynek megártott a túl sok amerikai akciófilm:D A Port.hu-ról:"A fergeteges humorú sorozat egy csapat idétlen, degenerált rendőrről szól, akik több bajt okoznak, mint amennyit megoldanak. Míg a rendőrös sorozatok általában rátermett, profi zsarukkal kápráztatják el a nézőt, addig ez a csapat ideje nagy részét azzal tölti, hogy saját balfogásait próbálja valahogy elsikálni.
A káosz középpontjában Miranda (Paco) rendőrfönök áll. Remek fickó, nagy alak, csak a krízis-helyzeteket bírja nehezen. Az ő két balkeze, két igaz lúzer, Mariano és Lucas. Lucas igazán jóképű és még akár jó rendőr is válhatna belőle, ha nem a filmeket akarná utánozni. A kissé tohonya Mariano viszont még mindig azon rágódik, hogy kedvese, Inés két éve elhagyta. (Túl sok volt neki, hogy a féltékeny zsernyák GPS-figyelőt rejtett a táskájába.)Ezek hárman különben nagyon szerethetőek, csak rejtély, miért ezt a hivatást választották: inukba száll a bátorság például, ha egy megtermettebb kutya jön szembe. Azért képzik is magukat, a sorozat elején például angolul tanulják a szak-zsargont, "Hands up! - Kezeket fel!"




A harmadik spanyol sorozat itthon legalább 4-5 csatornán futott és kb annyiszor láttam,ahányszor leadták:Un,dos,tres/Un paso adelante azaz az Egy lépés előre.Ez Carmen Arranz madridi művészeti iskolájának mindennapjairól szól.A legjobban a táncos jeleneteket szerettem belőle,nagyon jó koreográfiák voltak.de nem csak ez miatt néztem végig legalább 5x az egész sorozatot.:)
"Felvételi időszak egy híres madridi főiskolán, ahol a jövő nagy táncosait, énekeseit, zenészeit és színészeit képzik. Az izguló diákok között ott van Lola, Pedro, Sylvia és Roberto és persze még sokan mások. Álmuk, hogy egyszer majd ők álljanak a rivaldafényben. Előbb azonban a rostavizsgát kell teljesíteniük. Bebizonyítani, hogy nemcsak álmodoznak, de tehetségesek és állhatatosak is. A felvételizők közül csak 20 kerülhet be az iskolába."

Na de lépjünk tovább a sorozat témáról!tegnap igencsak hosszú napom volt és igaz a mai napomra is.Tegnap egy kedves ismerősöm elhozta nekem a legfrissebb FFT-t (gyengébbek kedvéért:Four Four Two magyar kiadás),amivel sikerült meglepnie,hisz alig 2 hete ismerem. Tudja,hogy olyan helyzetben vagyok,hogy nem tudom megengedni magamnak ezt az újságot(igen,rohadtul drága,de minden fillérét megéri),úgyhogy ajándékba megvette nekem.Innen is köszönöm neki!:) utána pedig egy másik barátom kérdezte,hogy ma lenne-e kedvem egy kis focihoz.Nekem ne lenne?:DMiután hazaértem neki is álltam a labdát bűvölni.nem vagyok egy Ronaldo,de azért némi nyoma van annak,hogy 3 unokabátyámmal nőttem fel,akikkkel elég sokat fociztunk és ha még ez nem lenne elég apukámmal is minden délután eljártunk rúgni a bőrt meg a tesómmal is szoktam játszani.Itthon pedig egyedül is sokat gyakorltam,tudtam is anno 1-2 trükköt,de amióta tropára ment a bal lábam,azóta elég sok ilyet nem tudok megcsinálni.Ma pedig miután megjártam a városházát,fogtam a kölcsönstoplist és mentem.Nos jól elkalapálták a kis csapatunkat,de mentségünkre hozom fel,hogy nálunk csak egy játékos volt az NBIII-as csapatból,náluk meg szinte  mindenki.Viszont az álluk leesett,mikor az egyik tagot átvertem egy kis trükszivel,ami fogalmam sincs,hogy miként sikerült,mert már vagy 3 éve nem próbálkoztam vele.Talán még most is tátja a száját szegény,ha még nem szóltak neki,hogy csukja be.:D
Egyébként az elmúlt néhány napban a tesómmal jártuk a várost és fotóztunk,ugyanis tervezek egy 2-3 részből álló sorozatot a szűkebb pátriámról. Sajnos van,ahová nem sikerült eljutnom,de arról is lesz képem.Szöveg nem sok lesz benne,mert a képek azért beszédesebbek.Szeretném megismertetni veletek kis városomat,ahol születésem óta élek.:) Hétvégére várható a post.:)
Témaváltás előtt írnék ide egy idézetet,ami megfogott.Vasárnap megnéztem a Malac a pácban c. filmet és a végén hangzott el,nevezetesen: „Mígnem felbukkan valaki,aki igaz barát és jó író is.” Azt hiszem nekem van ilyen barátném és nem is egy.Klausz,Babita Lívi,rátok gondoltamJ

Most pedig jöjjön a fútbol!:D Először is írnék a Benfica-Arsenal meccsről pár gondolatot. Az első félidőben az Arsenal volt kezdeményezőbb és meg is szerezték a vezetést Van Persie révén.Az első félidőben végig a pályán volt Garay.Nagyon furcsa volt a piros mezben és nem is nagyon értem,hogy miért kellett eladnunk és a helyére hozni Varanet.Na mindegy…A második félidőre kicserélődtek a csapatok és a Benfica sokkal nagyobb iramot kezdett el diktálni,mint az Arsenal. Aimar révén egyenlítettek,majd 10 perc múlva Nolito szerzett még egy gólt és a vége is ez maradt:2:1. Capdevila is elég furcsa volt a Benfica mezében. Nolito nem rossz játékos,nekem szimpatikus,pedig Barca nevelés.(de nem őskatalán…:D) Javi Garcia is nagyon jó volt,nem is tudtam,hogy ennyire jól rúgja a szabadrúgásokat.Nagyot fejlődött 2 év alatt,amióta elment Madridból. Aimar pedig Aimar.:)Még mindig nagyon lát a pályán és a szabadrúgásai életveszélyesek. A második gólban is benne volt. J Annyira sajnálom,hogy a Dugisporton megy a portugál bajnokság is…:(
Pablito Aimar:)

Eze és mögötte Javi G. :)


Írtam,hogy szombaton sokat ment a gép.Ugyanis volt a Real Madrid meccse is és utána az Olasz szuperkupa meccs is.Utóbbit a Milan nyerte,sajnos….:( De nézzük inkább a Madrid meccsét! Az előszezon utolsó meccsét 6:0-ra nyerték meg. Ezúttal a „B” sor kezdett.A vezetést tizenegyesből szereztük meg,a büntetőt Kaká értékesítette.Alig telt el 10 perc és Di Maria egy elsőnek sikertelen átemelés után talált kapuba.A harmadik gól a 64.percben született Higuaín révén –de ezzel vitatkoznék-.A negyedik Ronaldo szépségdíjas találata volt,az ötödik és hatodik gólt pedig Benzema szerezte. Benzema nagy formában van az előszezonban így a csatárok külön versenyét ezúttal ő nyerte. Viszont azért intenék mindenkit,mert ezek a csapatok mind alacsonyabban jegyzett bajnokságokban szerepelnek. Majd meglátjuk,hogy a bajnokságban meg a szuperkupa meccseken is képes lesz-e hasonló jó teljesítményre.Ez áll a csapatra is:önbizalom növelő győzelmek,az tény de mire lesz ez elég?... Kaká nagyon össze kell kapnia magát,mert 2007 aranylabdásától ez bizony harmatgyenge teljesítmény.Szombaton sem voltam elájulva tőle…ha nem vigyáz még a brazil bajnokságban fogja találni magát… Higuaín pedig az első félidőben borzasztóan játszott,a másodikra kicsit feljavult a teljesítménye.Mikor 5 kínai közt szlalomozott a labdával elismerően és szájtátva bólogattam a monitort bámulva és a góljánál a labdaátvétele tanítanivaló volt,de az a gól inkább öngól,mint az ő gólja szerény véleményem szerint…kezdjük ott,hogy akkora lyukat rúgott 101%-os ziccerben állva,hogy a lábát még most is keresik-fogtam is a fejem- utána meg csak úgy ment be,hogy a védő beleért.Ha nem ér hozzá elgurul a labda keresztbe a kapu előtt…Különben is Benzema 10 perc alatt rúgott egy duplát,ő meg csak így volt képes összeszerencsétlenkedni egy gólt. Tudom túl szigorú vagyok:az argentin lábában van már egy Copa America és később kezdte meg a felkészülést,mint a francia…de most mit csináljak?Én ilyen vagyok. Mindig mondják is nekem,hogy én fordítva működök: nem egyfolytában dicsérem a kedvencem,úgy hogy a hibáit sem nagyon veszem észre,hanem egyfolytában elégedetlenkedek.:D Talán most már magához tér,mert ha dadogósan is,de megvan az első gólja.:) Játsszon,ahogy szokott,mert nekem hiányzik már a Real mezes SuperpipitaJ és idény végén az ő nevét akarom látni a Pichichi első helyén.:)
Vasárnap lesz a szuperkupa meccs:Ramos tuti nem játszik.Kiújult a derékfájása.Remélem,hogy nincs komoly baja és hamar megygógyul.:)A Barcában pedig Puyol és Afelay nem lesz,de lehet,hogy Xavi sem…
Hétvégén hozom a Monorról írt postokat aztán pedig a Szuperkupa meccs után jelentkezem.
♥♥♥HALA MADRID!!!

Igen,megint ő volt egy ideig a CSK.:)
 

Kezdő 11:)

Gonza gólja

Na még 2 kép a végére:)
 

2 megjegyzés: