2012. augusztus 2., csütörtök

Benfica - Real Madrid 5:2 (Pretemporada 2012/13)



Ezt a meccset vártam a legjobban az összes felkészülési találkozó közül. A Benfica, mint azt már többször is leírtam a szívem egyik csücske a Real Madrid után természetesen.
Az egész meccsben 2 hiba volt:
1. Aimar nem játszott :(
2. Nem a Madrid nyert :D
A Benfica csak feleannyira volt tartalékos, mint a Madrid, így nem nagyon csodálkoztam rajta, hogy kaptunk egy laza ötöst Lisszabonban. Nos amit a meccsből le tudtam szűrni: a Porto felkötheti az alsóneműt, mert nagyon kezd valami alakulni a Luz környékén. Witselt pedig simán jobban megérni elhozni, mint a hisztispics@ Modricot, de ez más tészta.
Röviden:

  • Adán szinte csak boxolt a labdákba, amúgy semmi. Bár nem bántom, mert az 5 gólból legalább háromnál kiszolgáltatott helyzetbe került.
  • A védelem....az mi? A castillás gyerekek még elég zöldfülüek, márpedig nekünk csak rájuk lehetett alapozni, mert a komplett védősorunk még szabadságon volt és Varane is bántóan rosszul helyezkedett.
  • A középpálya....az mi? Kaká és Granero szinte észrevehetetlen volt. Bár ez nem teljesen igaz, mert Granerot láttam, amikor szabálytalankodott, Kakát meg amikor lecserélték. Páran azért jól játszottak, de amint valamelyik Castilla játékoshoz kerül a labda, nyomban el is adták.
  • Di María volt az egyik, aki buksisimogatást érdemel. nincs olyan szeglete a Luznak, ahol ő nem bukkant fel. Még a büféig is elment, hogy labdát szerezzen. :D
  • Callejón volt a másik. Lőtt 2 gólt, nincs is több kérdésem. :) Azért picit megállt bennem az ütő, amikor olyan csúnyán lepottyant az egyik Benfica játékos hátáról. Pont a nyakszirtjére esett, de nem sérült meg komolyabban.
  • Gonza....kíméletlen leszek. Tudom dicsérik pár helyen, de én nem fogom. Borzasztó makacs vagyok ám és tartom magam az elveimhez, nehogy szó érje a ház elejét. Amíg nincs gól, nincs dicséret. Egyébként ő volt a csapatkapitány. :) Luisao pedig majdnem elintézte, hogy betegszabira küldjék, de minden jel szerint már jobban van a bokája.
A Garay-Gonza párbaj után így most Amerikában folytatja az előszezont a Madrid és holnap hajnalban lesz az amerikai túra első meccse a Galaxy ellen.




HALA MADRID!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése