2012. július 27., péntek

Real Oviedo - Real Madrid 1:5 (Pretemporada 2012/13)

Hát végre ez is elérkezett! 2 hónapnyi böjt után, végre ismét a kedvenc csapatom meccsét nézhettem. Félreértés ne essék az EB is érdekelt, de a Madrid az csak a Madrid, értitek. Nos amilyen örömmel - és idegességgel (igen, képes vagyok szanaszétizgulni magam egy teljesen tét nélküli meccsen... ) - ültem le a gép elé, ezzel egyenes arányban fagyott az arcomra a mosoly. A streamekből hiába volt bő kínálat, egyiknek sem volt túl jó a minősége. Körülbelül 26 perce ment már a találkozó, amikor végre nézhető linket találtam, ezért nem is tudok túl hosszasan írni a meccsről. Az első félidőben a csapat nagy részét a "minik" tették ki. Szerintem nem voltak rosszak, hisz 3 gólt csak begyötörtek - még ha az utolsó öngól volt is - . Egyedül csak Morata miatt mérgelődtem, aki rengeteg helyzetet elszórakozott. A második félidőre Mourinho felküldte a nagyokat is a pályára. A kapuban pedig Adant Jesús váltotta, aki hibát hibára halmozott és neki köszönhető, hogy szépített az Oviedo, bár hozzá kell tennünk, hogy megfogott egy tizenegyest. ( bár a közhely szerint büntetőt ne lehet védeni, csak rosszul lőni...) Di Maria 2 gólt szerzett , ez volt az első duplája a Real Madrid színeiben. Őszinte leszek: én nagyon örülök annak, hogy duplázott, de nem fakadtam volna sírva, ha a második gólnál nem szorultunk volna a közreműködésére. Gonza csodálatos mozdulattal pöccintett alá a labdának, ami a kapufáról került Angel lába elé. Összegezve:

  • Az eredménnyel elégedett vagyok
  • Gonzalo egy félidőn át viselhette ismét a csapatkapitányi karszalagot, 
  • beleszerettem az idei mezünkbe, képen nem tetszett annyira, de így látva a játékosokon....
  • Sahin továbbra is rejtély...gyomorpanaszok miatt nem nevezte Mou...

Folytatás ma este a Benfica ellen. Gonzalo és Angel szemben Pabloval és Ezequiellel....fincsi... :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése